Lag Sverige - Nations Cup

Träningsdag! Tider! (Två röster var, en på dag och en på tid)

  • Måndag

    Votes: 15 50.0%
  • Tisdag

    Votes: 6 20.0%
  • Torsdag

    Votes: 5 16.7%
  • 18-20

    Votes: 14 46.7%
  • 19-21

    Votes: 7 23.3%
  • 20-22

    Votes: 8 26.7%

  • Total voters
    30

Users who are viewing this thread

Så jag har alltså inte missat en enda match? Det låter ju för bra för att vara sant, trodde jag hade kommit för sent in i leken och missat halva Nations Cup :grin:
 
Nix, gårdagens skulle vart vår första. Men som sagt så visade sig inte en enda HUN-teammedlem, vi antar att de dragit sig ut efter megaförlusten mot Storbritannien (13-0, drog sig ur efter 13 rundor).
 
Seger på walkover med andra ord. Vårat rykte skrämde tydligen bort ungrarna och gav oss vår första vinst. :wink:

Edit: Detta måste självklart rapporteras till tävlingsledningen, förhoppningsvis räknas det som seger för oss.
 
Jag kontakte Arch3r redan igår, 10 min efter att matchen skulle ha startat. Och vi vinner alltså på walk over...
Ungrarna däremot.... Jag skickade ett pm igår till Spook, vilket bland annat innehöll matchtiden, runt klockan 11. 11.30 igår var Spook senast online.  :neutral:
Han var inte heller online på steam igår under hela dagen. Jag postade även i deras Nations Cup tråd, men inget svar.

Jag har inte fått något medelande som ens nämner att de kanske inte skulle kunna komma eller någonting. Vi kan fortfarande föreslå en ny tid och spela matchen ändå, men jag tycker inte vi ska göra det. Inte för att jag tycker om att vi vinner på walk over, men det är en principsak. Man bestämmer inte en tid och dyker sen inte upp utan att ens lämna ett meddelande. Vad säger ni andra?
 
Håller med till fullo, Beaver. Vi följer reglerna, tar vinst på walkover och koncentrerar oss på kommande matcher i stället. Vi kan inte ge ungrarna specialbehandling och låta dom kasta vårt matchschema ur balans.

Om mitt minne inte sviker mig har jag sett nånstans att ungrarna förlorade med 13-0 mot Uk och gav upp matchen efter 13:e ronden. Deras team kan vara demoraliserat, därav dyker dom inte upp.
 
Hehe, Davee skrev det ungefär 4 poster upp  :wink:
Men, det är inte någon ursäkt för att inte tala om att man inte kommer. Dålig stil. Det ska bli mycket intressant att se hur de har tänkt förklara det hela...
 
Beaver said:
Benedicts TS verkar vara nere, vi kanske behöver använda någon annan server. Hur är det med einherjars TS?
Har du några tankar om detta? Annars kan vi väl använda einherjars om det är okej för dig/er.
 
Det borde inte va nåt problem med einherjars. Jag och Znurx är där nu. Vi kan ju använda någon av de andra kanalerna än själva huvudrummet där alla hänger
 
Se till att ta bort informationen efter att matchen börjat/är klar.

Det är sagt i vår klan att vår information skall icke vare tillgänglig för någon annan, även om vi har adminer och dylikt..
 
BlodsHammar said:
Se till att ta bort informationen efter att matchen börjat/är klar.

Det är sagt i vår klan att vår information skall icke vare tillgänglig för någon annan, även om vi har adminer och dylikt..

Ska bli!
 
Back
Top Bottom