Lag Sverige - Nations Cup

Träningsdag! Tider! (Två röster var, en på dag och en på tid)

  • Måndag

    Votes: 15 50.0%
  • Tisdag

    Votes: 6 20.0%
  • Torsdag

    Votes: 5 16.7%
  • 18-20

    Votes: 14 46.7%
  • 19-21

    Votes: 7 23.3%
  • 20-22

    Votes: 8 26.7%

  • Total voters
    30

Users who are viewing this thread

Vet inte riktigt, det har till och med snackats om att dra sig ur turneringen - tror Tyskland/Ryssland redan har vunnit hur som helst.
Själv så skulle jag inte vara emot ifall vi bestämmer oss för att dra oss ur det hela - klanträning och matcher har börjat igen, och det känns som det blir mer Warband än vad jag klarar av :???:
 
Nej, det är ju ingen som vill vara med verkar det som. Och jag kan inte påstå att det är särskilt kul att boka och boka om matcher om ingen tänker dyka upp ändå.
Det hela känns ganska dött, jag måste säga att det där med alla möter alla inte var någon jättebra idé...  :neutral:
 
Lord_T said:
poll om vi ska dra oss ur eller inte?  :???:
Vet inte om det går att förlita sig helt på det eftersom det är en öppen tråd, plus att det är Blodshammar som skapade den och han är inte aktiv just nu :eek:
 
Tycker det känns som om ett fortsatt deltagande i så fall med största sannolikhet skulle bli halvhjärtat som bäst, och då är jag väldigt optimistisk i den uppskattningen. Tror att problemet med hela turneringen helt enkelt var att alla skulle möta alla, vilket enligt mig är en alldeles för ambitiös sak att ta på sig när det handlar om ett dator spel online. En turnering i stil med fotbolls VM skulle nog ha fungerat bättre, då lottade grupper på fyra och slutspel skulle gå mycket smidigare och uppskattningsvis också kunnat klaras av på cirka en månad, vilket betyder att betydligt färre folk skulle tappa intresset. Men det är väl något att tänka på för nästa gång.

Jag vill inte ge ett konkret ja eller nej från min sida till att dra oss ur, eftersom att jag är okej med båda två alternativen.
 
Personligen tycker jag att det var askul att spela med er svenskar i det här laget. Däremot börjar Nations Cup kännas seg och för lång helt enkelt. Är lite delad i om jag vill fortsätta.

Dessutom som sades ovan, klanträningarna och klanmatcherna börjar komma igång utav bara helvete nu.
 
Är det någon som verkligen vill fortsätta att spela, förresten? Vi kanske borde ha en simpel omröstning i form av ja eller nej posts i denna topic.
 
Kittenhuffer said:
Är det någon som verkligen vill fortsätta att spela, förresten? Vi kanske borde ha en simpel omröstning i form av ja eller nej posts i denna topic.
Som sagt är det BlodsHammar som startade tråden, och han är inaktiv, så någon poll här blir det nog inte...
Själv så tror jag inte att jag har tid att spela i NC längre, så jag får dra mig ur. Det var riktigt kul att spela med er dock :grin:
 
Jo, jag vet att han är inaktiv. Med en ja eller nej posts omröstning så menar jag att man helt enkelt postar ja eller nej... :razz: På så sätt ser man också att det inte är någon obehörig som smygit in en röst.

Hur som helst, jag tycker inte det är någon idé att fortsätta eftersom att det generella intresset i tävlingen verkar ha dött ut. Sedan börjar lektioner till 7-8 på kvällen på universitet snart igen för min del, så jag kommer nog ha en del att göra nu framöver vilket förmodligtvis skulle förhindra mig från att delta även om vi fortsatte. Men som sagt, det har varit roligt att spela tillsammans... Hoppas det blir en till turnering framöver så vi kan få revansch. :smile:
 
om de e nån grupp ni har vill ja gärna gå med om det räcker att va från sverige och spela MB  :mrgreen:
 
Back
Top Bottom