Forum Spel CIV III: Westeros

Users who are viewing this thread

Dus jij wilt dat hij zijn alliantie met Avenger opzegt?  :???:

iCock said:
Rams said:
:lol: Ik denk dat ICock gewoon alle hoop heeft verloren en nu men random de oorlog verklaard om ''eervol'' neer te gaan en het gevecht tegen hem oneerlijk te laten lijken, terwijl hij de beide oorlogen heeft verklaard.

JHAHAHAHAHAHAA. Goeie grap, klootzak. Ger heeft zonder ENIGE aanleiding de oorlog op mij verklaart.

LEER LEZEN.
Mijn punt staat nog steeds.
 
Wat ik bedoel is, als jij hem een alliantie aanbied, zal ik ook jou de oorlog moeten verklaren. Dat wil ik niet.  :razz:
 
Wa? Nee, natuurlijk niet. Het lijkt me gewoon niet, um, zo slim. Ben jij bereid met mij te vechten voor Jezze?
 
En waarom moet alles weer uitdraaien op oorlog met jou Rams  :razz:

Oh you silly, ik heb je net 3 provincies gegeven om dat te vermijden, ik ben tot deze beurt toe de vreedzaamste hier, naast Jezze, al zeg ik het zelf.
 
True.

Maar het is gewoon zo. Als jij een alliantie met Jezze aangaat terwijl ik hem een oorlog verklaar, dan zal je hem toch te hulp moeten schieten?
 
Ik moet toch ergens uitbreiden? Ik moet even groot, als niet groter dan jou zijn.  :razz:
 
Denk dat of ik of Jezze de klos konden worden van Rams zijn uitbreidingswens.
Maar sinds ik groter ben dan Jezze en metaal, is Jezze volgens mij meer een beschikbare doelwit? :eek:

Toch, ik hou me afwezig tussen de oorlog tussen de twee die ik broerders noem.
Ik heb al een conflict die ik maar al te graag wil bestrijden.
 
The Avenger said:
Denk dat of ik of Jezze de klos konden worden van Rams zijn uitbreidingswens.
Maar sinds ik groter ben dan Jezze en metaal, is Jezze volgens mij meer een beschikbare doelwit? :eek:

Toch, ik hou me afwezig tussen de oorlog tussen de twee die ik broerders noem.
Ik heb al een conflict die ik maar al te graag wil bestrijden.

Jij bent echt zo dom ..


'' JA BROEDERS VOOR ALLES ''

'' nee ik ga liever voor solo campagne dan hem helpen ''

Nu zie daar, 2 vijanden die het acros en hoe die andere ****hole mag heten gaan bestrijden.






Beste Jezze.

Vanwege uitbreidingsgevaren van Rams bied ik je hierbij een samenwerkingspact aan tegen Rams ( enkel en alleen Rams ). Graag hoor ik van je.
 
Back
Top Bottom