Arvatkaapa mikä on viime aikoina ruvennu vituttamaan? (OT)

Users who are viewing this thread

Worbah

Grandmaster Knight
Minkä takia nykyään muijien keskuudessa on niin perkeleen trendikästä käyttää sitä saatanan rasittavaa sihinä-ässää? Käy siinä sitten syvällistä keskustelua kun toinen kuulostaa joltain vitun käärmeeltä.
 
Minä vain en ole moista huomannut. Ihme kyllä, että olet moisia kuullut, kun kerran saman kylän miehiä ollaan, eikä ikäerokaan ole huomattava. Vai liekköhän tuota tullu pyörittyä liian vanhojen tyttöjen seassa (siis se vielä 80-luvun ikäluokka). Ne on nuo 90 lukuiset tommosia oudompia...

EDIT: Eipä tuo 91 syntynyt siskokaan tiennyt mitään moisesta "trendistä". Oot vain sekaantunut vääriin tyyppeihin...
 
Qinnai, olin mun aikoihin lukiossakin pari. Ja pääkaupunkiseudulla ei tarvi kovin monelle alta 25v. muijalle puhua kun kuulet jo sitä nasaaliyninän säestämänä. Veikkaan notta monet teistäkin on jo sen verran tottuneita siihen, että sitä ei normipuheesta erota.
 
Minä ainaki oon tiedostanu ton äSSSän, mutta onneksi lähipiiriin ei kuulu sen harrastajia. :smile: Mutta kyllä sellanenki on tiedossa, joka on yli viiskymppinen, joka käyttää SSSihinä-äSSSää. Tunnetaan selan takana myös nimellä Joulukuusi. Käyttäkää mielikuvitustanne. :wink: Eiku älkää...
 
Kyllä se muuten on vittumainen se tyhmä suhina :mad:! Meillä sitä harrastaa koko vitun kaupunginosan hameväki :neutral:! Millä joukkotuhoaseella senki sais loppumaan? :twisted:
 
Ei ainakaan täälä meidän korvessa oo tullu vastaan. Tai ainakaan en ole huomannu. Huonoon läppään kyllä törmää usein :neutral:
 
Joo, täällä läppänä kelpaisi toisen tappaminenkin, kunhan vaan sanoo perään "no läppä oli!"
 
Eipä oo tullu vastaan ei. Jos ei oteta lukuun niitä <16 pimuja jotka keskellä hyistä etelä-lapin talvea hilluu minihameissa...
 
Tarkoitatko niitä ala aste, vai yläasteikäisiä? Vai molempia?

Alle kuudentoista kumminkin.
 
Ei minun aikoina ala-asteella shuhinaa ollu, mutta ylä-asteella sitä oli tavattavissa. En sitte tiä nyt.
 
Worbah, voisitko täsmentää millä murre- tai maantieteellisellä alueella sukupuolitoverini ( :oops:) sihisevät? Inhoaisin heitä mielelläni!
EDIT: Pääkaupunkiseudulla. Siellä kaikkien puheen nuotti on pöyristyttävä.

Itseäni rasittavat nykyään ainakin:

1. "Elikkä, blah läpä läpä..." lauseensa aloittavat (usein myyjät tai haastateltavat)
2. "Oikeesti"-käyttäjät
3."Niinku"-suoltajat
4. "Nythän on niin..." aloittajat
5. "IhQ" kaikki
6. "Selkeä"-sanan raiskaajat; "Selkeesti tää on parempi kuin tuo..." Eilen oli taivas pilvinen, mutta yön aikana näyttää seljenneen hiukan!
7. Keksin ehkä lisää tuonnempana.
 
Sataraha said:
Itseäni rasittavat nykyään ainakin:

1. "Elikkä, blah läpä läpä..." lauseensa aloittavat (usein myyjät tai haastateltavat)
2. "Oikeesti"-käyttäjät
3."Niinku"-suoltajat
4. "Nythän on niin..." aloittajat
5. "IhQ" kaikki
6. "Selkeä"-sanan raiskaajat; "Selkeesti tää on parempi kuin tuo..." Eilen oli taivas pilvinen, mutta yön aikana näyttää seljenneen hiukan!
7. Keksin ehkä lisää tuonnempana.
Yhdyn edelliseen.
(Älkää ottaki liian kirjaimellisesti, PERVOT!!!!11 :evil: )
Lisäisin vielä, vaikka sitten kohdaksi nro8: "No" lauseensa aloittavat (myös usein myyjät tai haastateltavat)
 
Ja sitten vielä se Ööööö...?

Mukava kuunnella jotain puhetta, kun puolet on ö kirjainta.
 
Back
Top Bottom