Arvatkaapa mikä on viime aikoina ruvennu vituttamaan? (OT)

Users who are viewing this thread

BluePanther said:
Eilen kävin Espoossa, yhdessä liikkeessä se myyjä oli kahden- ja kolmenkymmenen ikävuoden välimaastossa jossakin, mutta kyllä tuli niin sujuvasti sitä mainostettua nasaaliyninää... Ärsyttävää...
Se kuulostaa jotenki sellaselta ylimieliseltä, aliarvioivalta vai yliolkaiselta puheelta. Ei voi mitään. Ja toinen myyjä siinä kassalla, se kruunas kaiken! Se oli RUMA!

Sanoo hän jolla on MR. Bean avatarina :grin:
 
MasterOfTheMartialArts said:
BluePanther said:
Eilen kävin Espoossa, yhdessä liikkeessä se myyjä oli kahden- ja kolmenkymmenen ikävuoden välimaastossa jossakin, mutta kyllä tuli niin sujuvasti sitä mainostettua nasaaliyninää... Ärsyttävää...
Se kuulostaa jotenki sellaselta ylimieliseltä, aliarvioivalta vai yliolkaiselta puheelta. Ei voi mitään. Ja toinen myyjä siinä kassalla, se kruunas kaiken! Se oli RUMA!

Sanoo hän jolla on MR. Bean avatarina :grin:
Oko sulla jotain hyvää koomikkoa vastaan? :razz:

EDIT: Miten muuten voit olla nii varma, ettei toi oo mun oikee omakuva? :shock:
 
BluePanther said:
EDIT: Miten muuten voit olla nii varma, ettei toi oo mun oikee omakuva? :shock:

Koska tietojemme mukaan Mr. Bean aka Rowan Atkison, ei asu suomen länsirannikolla, eikä puhu lähes sujuvaa suomen kieltä. Kirjoittamisesta puhumattakaan. Lisäksi hän todennäköisesti osaisi englantia edes välttävästi, eikä tekisi signatureissaan naurettiavia kirjoitus virheitä :wink:
 
Athan said:
BluePanther said:
EDIT: Miten muuten voit olla nii varma, ettei toi oo mun oikee omakuva? :shock:

Koska tietojemme mukaan Mr. Bean aka Rowan Atkison, ei asu suomen länsirannikolla, eikä puhu lähes sujuvaa suomen kieltä. Kirjoittamisesta puhumattakaan. Lisäksi hän todennäköisesti osaisi englantia edes välttävästi, eikä tekisi signatureissaan naurettiavia kirjoitus virheitä :wink:

Kuka väitti, että kuvassa on Mr. Bean?
 
QinNai said:
Kuka väitti, että kuvassa on Mr. Bean?

Athan said:
Koska tietojemme mukaan Mr. Bean aka Rowan Atkison, ei asu suomen länsirannikolla, eikä puhu lähes sujuvaa suomen kieltä. Kirjoittamisesta puhumattakaan. Lisäksi hän todennäköisesti osaisi englantia edes välttävästi, eikä tekisi signatureissaan naurettiavia kirjoitus virheitä :wink:

Hmmmm... Annappas kun mietin hetken...

Minä?
Ja se on Minulle aivan riittävä peruste vaikka perustuslain pohjaksi, jossei kelpaa sinulle niin on sitä uppiniskaisempiakin tullut koulutettua tavoille :smile:
 
Kuvassa on Mr. Bean tai häntä muistuttava henkilö. Anyway se luo ihmisille mielikuvan koomikosta, joka esiintyy TV- showssa. Lähinnä viittasin siihen että Mr. Bean on RUMA
Tai siis anteeksi, persoonallisen näköinen, niin kuin puolet tämän foorumin kirjoittelijoista
 
MasterOfTheMartialArts said:
Tai siis anteeksi, persoonallisen näköinen, niin kuin puolet tämän foorumin kirjoittelijoista

Oletko sinä nähnyt puolet tämän foorumin kirjoittelijoista?
 
:grin: Lapsuudessani lähellä Neuvostoliiton rajaa 1970-luvun alussa oli pari Nordbergin veljestä. Kielitaidottomuudestamme johtuen kutsuimme heitä Nuuboiksi.

Helvetin hyvä että 1970-luvun alussa nettipelaaminen ei ollut vielä aivan yhtä laajalle levinnyt harrastus, koska Nordbergin veljeksiä olisi varmaan vituttanut... :roll:
 
Back
Top Bottom