Search results for query: *

  1. QinNai

    Homoseksuaalisuus

    Worbah said:
    T3h w1n!

    http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

    Oon minä paskempaakin musiikkia kunnellut.
  2. QinNai

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Worbah said:
    BTW, tuli muuten mieleen, että mistä perseestä "nuori maa"-ajattelu on repäisty? Yks tuttu pappi haukku huoraks ja läppäs kasvoille, kun kysyin notta onko se raamatusta.

    Tätäkö tarkoitat: http://fi.wikipedia.org/wiki/Nuoren_Maan_kreationismi

    Lainaus linkistä:
    Nuoren Maan kreationismi on Raamattuun pohjautuva kristillinen uskonnollinen ajatussuuntaus
  3. QinNai

    Tuleeko mount&Blade kauppoihin ja milloin tulee myös viimeisin versio?

    Worbah said:
    Vittu mä asun korvessa ja oon kompastellu niihin. Jos jostain muualtakin vilkuilet ku paikalliselta teboililta.

    No vittu asun Oulussa eikäö vieläö oo näkyny vaikka on stockmannit anttilat ja peliputiikit kierretty läpi!

    Öh! kaamee kapula...
  4. QinNai

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    jotakin said:
    Luetko muuten historian tieteeksi ja historialliset todisteet päteviksi? (esim. vanhoja kirjoituksia, jotka on joissain kaivauksien tapaisissa löydetty)

    Kuten raamattu?


    jotakin said:
    Eluqqa said:
    Kaikki eivät usko tiedemiestä kun hän tekee havainnon. Muut kokeilevat, pitääkö se paikkaansa.

    Miten voisin toistaa alkuräjähdyksen ja evoluution?

    Alkuräjähdys tai evoluutio eivät ole havaintoja, ne ovat teorioita, jotka on rakennettu havaintojen pohjalle. Koska evoluutio ja alkuräjähdys ovat teorioita, ne voivat olla väärässä. Se miksi niihin uskotaan, on se tosiasia, että nämä teoriat on tehty havaintojen perusteella, jotka ovat "matemaattisella varmuudella" totta.

    Olen ymmärtänyt pointtisi jotakin, mitä olet koittanut jauhaa tässä jo pitkään; evoluutio ja alkuräjähdys voivat olla väärässä, ja jumala voi olla olemassa.

    Huomatkaa, että tämä voi olla myös toisinpäin; evoluutio voi olla totta ja jne. Pointtisi on, että mikään ei ole täysin varmaa. Se, mitä kaikki ovat yrittäneet kertoa sinulle, jotakin, on se, että yleisesti käsitetään evoluutio yms. enemmän todeksi kuin jumala tai raamattu. Tämä johtuu siitä, että teorioille on tieteelliset pohjat, toisinkuin esim. ihmeille. Näin ollen voitaisiin sanoa, että nämä teoriat ovat todennäköisempiä kuin jumalan olemassaolo tai ihmeet.


    Nyt jos vihdoin voitaisiin lopettaa tämä turha jankkaus, eikä enää yritetä sammuttaa tulta bensalla. Pointtisi on ymmärretty, jos vihdoin palattaisiin itse aiheeseen.
  5. QinNai

    Homoseksuaalisuus

  6. QinNai

    Mighty Dancers of İzdivaç (Very funny)

    Fusuy said:
    it is a turkish television program )=
    please accept me to your country. i dont wanna watch tv here anymore.

    kyl muaki vituttas
  7. QinNai

    *Emperors Conquers*

    TheJebe said:
    Kyllähän pressaehdokas sanoa toista ehdokasta idiootiksi, mutta häneltä oletetaan perusteluja. Onko tämä foorumi jollain lailla erilaisempi tilanne? Perus nettihaukuntaa, 10v läskikasat jotka istuvat koko ajan koneella haukkuvat kaikkia, koska netissä ei tarvitse pelätä saavansa turpaan. 'tuu CS nii tapan sut' ja sitä rataa.

    Suurin piirtein.
  8. QinNai

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Emperor Gabriel said:
    Kun taas MILJOONAT MILJOONAT ihmiset todistavat että näin ei ole.

    Emperor Gabriel said:
    MILJARDIA EI TUHAT!

    Miljoona miljoonaa on biljoona, mikä on huomattavasti alle 6 miljardia, joka on Maapallon asukasluku tällä hetkellä.
  9. QinNai

    Homoseksuaalisuus

    Kameli said:
    HOMOILU SE VASTA MIESTEN HOMMAA ONKIN.

    QinNai said:
    Homoilu on miesten hommaa.

    Ei tarvitse matkia.
  10. QinNai

    Haluatko voittamattoman tyypin?

    Milloinkohan Ouluun tulee?

    Kävin Stockalla eilen(HULLUT PÄIVÄT) eikä ollut.
  11. QinNai

    *Emperors Conquers*

    Merc ei paljoa pukahda, ja hänen löauseensa ovat lyhyitä. Odotitko tosiaan, että hän perustelisi, miksi "olet idiootti"?
  12. QinNai

    Haluatko voittamattoman tyypin?

    No se aiheuttaa muuten kyllä ongelmia, joten en suosittelisi.
  13. QinNai

    Program files

    Muualle olen asennellut.
  14. QinNai

    Ja sinne meni Vaegirit

    Vaikkaisin, että on sun tuttuja (irl tai netistä), tai sitten on vain ehtinyt sun nickiä netistä ja saanut esille esimerkiksi sähköpostiosoitteesi, jossa etunimesi lukee.

    Sinullehan voi lähettää sähköpostia täältä fooruminkin kautta.
  15. QinNai

    *Emperors Conquers*

    Emperor Gabriel said:
    ilman mun topicceja tää foorumi olis ihan kuollut. Ja ei en ole uus >: (

    Tähän pitää kyllä sanoa, että ainakin tuolla uskomis-topikissa on eloa ollut jo useampi viikko ilman sinuakin.
  16. QinNai

    Lempikunkkunne

    ko said:
    hitto noi nordit on kyl pro porukkaa! tyyliin 100 dudee nordeilta (70 veteran archer ja 30 huskarl) vastaan jokainen vaegir lordi (yhteensä jotain 1700 tyyppiä!) -> koko vaegir armeija käy mun linnan kimppuun ja kolmen aallon jälkeen mää oon menettänyt jo puolet joukoista, mutta vaegirit taas jotain 750 dudee! now thats a victory!

    300

  17. QinNai

    Suomi-modi

    Eikös kuitu edistä ruaonsulatusta?
  18. QinNai

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Globo said:
    Matematiikka ei ole luonnontiede.

    No tavallaan ei oo, joo.

    Mutta on matematiikka ainakin yliopistoissa luonnontieteellisen tiedekunnan osa.

    Se riippuu miltä kantilta katsoo.
  19. QinNai

    Rasismi & Genetiikka

    Ärsytti kieltämättä minuakin.
  20. QinNai

    Homoseksuaalisuus

    Nahkuri said:
    Mitä salmiakki käsittääkseni on, ammoniumkloridia täyteen tungettua lakritsaa.

    Ja lakritsi taitaa sisältää ihan reilusti salmiakkia. Melkeen se on sama asia.
Back
Top Bottom