Uitleg en inschrijven - New America

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Dat maakte ik op het einde toen ik er geen zin meer in had. Maar ja, bos.
 
assassing.jpg
Naam: Onbekend maar ze noemen hem Hellraiser
nee kon niks orginelers verzinnen
Leeftijd: rond de 30 jaar maar is alleen een schatting.
Uiterlijk: Zie plaatje, het is alleen maar een vage tekening ooit gevonden van hem hoe hij er echt uitziet is onbekend
Factie: Voornamelijk de Mafia maar accepteert ook andere contracten, als het maar goed betaalt
Baan: Huurmoordenaar
Uitrusting: Zie foto: bestaande uit licht gepantserd leer van beste kwaliteit shirt en broek, uit synthetische stoffen bestaande Cape met Hood.
Wapens: Zeer licht Katana-achtig zwaard van ong 1.5 meter, 2 9mm beretta's + eventuele silencers. Heeft ook een sluipschutters geweer tot zijn beschikking.
Biografie: Geboren als wees, gevonden door de mafia. De mafia heeft hem vanaf kleins-af-aan opgeleid als strijder en koudbloedige moordenaar, Hij bleek er talent voor te hebben. De mafia heeft hem nooit een naam gegeven. Werkt sinds zijn 16 als officiële huurmoordenaar bij de mafia, doet vooral opdrachten voor de hoogste rangen.
 
Mijn ventje heette ooit eens '' blabla van Azeroth. '' Ik heb die naam ergens vandaan maar wist niet dat het van WoW was. Een naam heeft geen betekenis hier.

En anders heet hij Piet.
 
Ik weet niet of ik nog mee kan doen, maar ik kan het altijd proberen, hier is m'n personage.

Naam: Anton


Leeftijd: 43


Uiterlijk: Het gezicht van de man is lichtelijk gerimpeld en er loopt een litteken van boven naar beneden aan de achterkant van zijn rechter oor. Slordig donkerbruin haar ongeveer tot schouder lengte met hier en daar een streepje grijs erdoorheen. Donkergroene ogen en een opvallend grote neus, die lichtelijk scheef staat. Niet overdreven gespierd, maar het valt te zien dat hij zwaar werk doet. Meestal draagt hij een spijkerbroek die donkergrijs is en met redelijk wijde pijpen en een zwart T-shirts met kreukels en vlekken.


Factie: Onafhankelijk

Baan: Boer

Uitrusting: -

Wapens: Een zakmes.

Biografie: Geboren in een Nederlands dorpje, geleefd als boer samen met z'n familie, naar New America gegaan.
 
Tuurrlijk kan je mee doen, gezellig juist, zoals je ziet is er alweer genoeg gebeurt,

Dominatus, niet boos zijn dat ik je uit het verhaal heb geschreven, maar don't mess with tha veldan :razz:, Maak een nieuw char aan met een goede naam,


 
Renneko said:
Tuurrlijk kan je mee doen, gezellig juist, zoals je ziet is er alweer genoeg gebeurt,

Dominatus, niet boos zijn dat ik je uit het verhaal heb geschreven, maar don't mess with tha veldan :razz:, Maak een nieuw char aan met een goede naam,

ik was anders nooit van plan Veldan iets aan te doen
 
Je liep hem voor de voeten, en de mafia mocht er niet achter komen wat er met de andere ganster is gebeurt :razz:

En je vond hem een slechte premiejager, dan krijg je dat  :razz:
 
mja maar hij had geen pantser he dus kogels en een mes in zijn harses overleefd hij niet en hij heeft nu toch een kloon
 
ach ja de machine staat er nog he wie weet waarvoor hij nog gebruikt gaat worden miss kan jij het dan wel helemaal leuk vertellen
 
Hey stelletje mafkezen. Dit vechten jullie in de RP maar uit.
Even een nota; het is geen Star Wars he, geen rondvliegende mongolen met lazerguns die iedereen af maken. Je gebruikt maar een karrtetje met een koetje ervoor. Voor nu boeit dat nog niet echt maar anders rijd dalijk iedereen rond op vliegende schotels. Een motor of iets boeit me niet, voor mijn part een oude jeep maar geen vliegtuigjes. :razz:

Verder is het ook niet de bedoeling dat je elkaar regelrecht afmaakt ( tenzij je natuurlijk met de ander hebt overlegd ) maar hem verwond o.i.d. Als iedereen de hele tijd dood gaat is dat niet leuk natuurlijk.
En willen jullie wat duidelijker schrijven? Ik snapte er geen hol van ( of dat ligt aan mij; Hellraiser kwam aan bij de tunnelers en hoorde bij Veldan en toen ging Veldan boos doen en maakte Hellraiser dood en toen hoorde ineens iedereen bij Veldan behalve Bob en ik liep naar Hellraiser toe en schoot hem nog eens dood en toen ging Bobby op Veldan schieten? )
 
iCock said:
Hey stelletje mafkezen. Dit vechten jullie in de RP maar uit.
Even een nota; het is geen Star Wars he, geen rondvliegende mongolen met lazerguns die iedereen af maken. Je gebruikt maar een karrtetje met een koetje ervoor. Voor nu boeit dat nog niet echt maar anders rijd dalijk iedereen rond op vliegende schotels. Een motor of iets boeit me niet, voor mijn part een oude jeep maar geen vliegtuigjes. :razz:

Verder is het ook niet de bedoeling dat je elkaar regelrecht afmaakt ( tenzij je natuurlijk met de ander hebt overlegd ) maar hem verwond o.i.d. Als iedereen de hele tijd dood gaat is dat niet leuk natuurlijk.
En willen jullie wat duidelijker schrijven? Ik snapte er geen hol van ( of dat ligt aan mij; Hellraiser kwam aan bij de tunnelers en hoorde bij Veldan en toen ging Veldan boos doen en maakte Hellraiser dood en toen hoorde ineens iedereen bij Veldan behalve Bob en ik liep naar Hellraiser toe en schoot hem nog eens dood en toen ging Bobby op Veldan schieten? )

hoezo hoorde Hellraiser bij Veldan dat heb ik neit getyped. En Veldan is de Marionet in dit verhaal. Hij werd gebruikt hij hoort niet bij de tunnelers of de mafia
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom