De Orde van de Lage Landen.

Wie word de nieuwe meester?

  • Frisiandude

    Votes: 12 63.2%
  • NieksterNL

    Votes: 6 31.6%
  • Wietse

    Votes: 1 5.3%

  • Total voters
    19

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
killer-blead said:
@Kingofnoobia  Kunnen we ook doen.


Willen we dat?

Vind best. Wat willen de anderen?

FrisianDude said:
Om heel eerlijk te zijn begint't me wat raar aan te doen om een Regio-specifieke clan te hebben. Zo hou je'm natuurlijk klein.

Tja, het is wat je wil. Als we topic maken in Guildhall, dan kan je wel meer mensen aantrekken maar als je dan als voorwaarde stelt dat je alleen NL-sprekende mensen aanneemt, is het aantal veel minder.
 
Jezze said:
killer-blead said:
@Kingofnoobia  Kunnen we ook doen.


Willen we dat?

Vind best. Wat willen de anderen?

FrisianDude said:
Om heel eerlijk te zijn begint't me wat raar aan te doen om een Regio-specifieke clan te hebben. Zo hou je'm natuurlijk klein.

Tja, het is wat je wil. Als we topic maken in Guildhall, dan kan je wel meer mensen aantrekken maar als je dan als voorwaarde stelt dat je alleen NL-sprekende mensen aanneemt, is het aantal veel minder.
lolz ik bedoel meester geen grootmeester he
 
spijdie said:
dat doe ik ok
en nu koek geven

hij is al met de post verzonden :grin:

en ik heet NieksterNL niet NicksterNL :/

koekjes voor iedereen die op me stemt :grin: en met het koekje mag je bij ons in de kroeg :grin:

GRATIS BIER!!!! :mrgreen:
bier.jpg
 
NieksterNL is de perfekte leider :grin: ik speelde altijd age of empires met hem :razz: hij is dik goede strateeg :smile:
 
SinnerX said:
NieksterNL is de perfekte leider :grin: ik speelde altijd age of empires met hem :razz: hij is dik goede strateeg :smile:
hey ik wil niet lullig doen he ik heb ook age of empires en eigenlijk nog 20 meer games maar ja ff terug
age of empire's is compleet maar dan ook compleet een ander spel :grin:
je leid legers van 50 man van boven af en hier ben je het gasje :grin:
 
SinnerX said:
NieksterNL is de perfekte leider :grin: ik speelde altijd age of empires met hem :razz: hij is dik goede strateeg :smile:
Meester en Grootmeester hebben niks met strategie te maken denk ik, ze zijn eerder voor de organisatie van de clan. Misschien komt er later een 'generaal' rang voor de strategie, maar ik ben niet zeker of dat wel nodig is.

FrisianDude said:
Om heel eerlijk te zijn begint't me wat raar aan te doen om een Regio-specifieke clan te hebben. Zo hou je'm natuurlijk klein.
Nja, vergeet niet dat het ook wel een pullfactor is voor Nederlandstaligen. Als we universeler worden bereiken we een groter doelpubliek, maar zullen Nederlandstaligen dan weer minder reden hebben om onze clan te joinen.

Ik zou tenminste nog even wachten tot Warband uit is. Als we dan nog steeds te weinig leden aantrekken kunnen we van beleid veranderen.
 
Tot wanneer loopt de poll? Ik zou zeggen dat we wel kunnen afsluiten nu en zeggen dat Jezze de nieuwe grootmeester van OLL wordt.
 
ik weet ook wel van die clan leiden en zo maar die king of nobia of zoiets zij dat hij heel goed is in age of empires maar toen zij ik wat heeft dat er nou mee te maken :S 

maar clan leiden is niet leuk :grin: is heel veel werk je moet echt aan alles denken en iedereen komt met vragen naar je toe je kunt het spel zelf soms niet meer spelen als het een goede clan is....


ik bedoel denk daar maar eens aan het is wel een grote verantwoordelijkheid.....
 
MAXIMUS FROM HOLLAND!! said:
ik weet ook wel van die clan leiden en zo maar die king of nobia of zoiets zij dat hij heel goed is in age of empires maar toen zij ik wat heeft dat er nou mee te maken :S 
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik goed ben in Age of Empires :???:...

SinnerX said:
NieksterNL is de perfekte leider :grin: ik speelde altijd age of empires met hem :razz: hij is dik goede strateeg :smile:
Heb je je speciaal geregistreerd om te stemmen op Niekster (aangezien dit je enige post is...)? Als dat zo is, vind ik dat nogal smerige poll manipulatie eigenlijk.
 
Ik zie het verband totaal niet met Age of Empires en dit spel. Age of Empires is RTS, M&B is RPG en nog wat.

En om te registreren om op iemand te stemmen, weet niet of dit waar is, maar dat is idd beetje oneerlijk.

 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom