De Orde van de Lage Landen.

Wie word de nieuwe meester?

  • Frisiandude

    Votes: 12 63.2%
  • NieksterNL

    Votes: 6 31.6%
  • Wietse

    Votes: 1 5.3%

  • Total voters
    19

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.


Gegroet Broeders en Zusters dit is de Grootmeester.

Omdat er enkele dappere pogingen waren gemaakt om een Clantopic te maken die jammer genoeg gefaalt waren werd er aan mij gevraagt zelf een topic te starten zodat ik zelf de orde kan handhaven.

Regels:
- Geen Spam
- Geen gepraat/geklaag over Onderwerpen die niks met de clan te maken hebben
- Gedraag je normaal tegen over elkaar.


In deze topic wordt besprokenonderwerpen mogen nog toegevoegt worden:
- De taken van de Grootmeester, Meesters en Generalen.
- Vertel mij: wat is jullie expertise(waar en je goed in). Waarom denken jullie uberhaubt dat je in een clan kunnen zonder jezelf voor schut te zetten.
- De clan verdeling: de Grootmeester, meesters en generalen zijn al bekent. maar nu willen ze jullie nog in groepen stoppen. vertel mij welke en ik maak een lijst. (waarna ik die doorgeef aan Janlulhannes voor de site)
- Manieren voor het recruiteren van nieuwe leden.

Dit is de clansite:
www.beneluxclan.nl

Verdere toevoegingen aan deze topic en deze post kun je aan mij doorgeven in een PM

De Banner&Herald.
Met dank aan: Timothy the Knight
orderofthelowlandreques.png
orderofthelowlandshield.png
orderofthelowlandshieldf.png


Ledenlijst:
Clan leider:
Jezze
Meesters:
x
Leden:
iCock
Frisiandude
Xtrm2Matt
Morningrain
Spijdie
Kingofnoobia
NieksterNL
fosite
Peralta
Maker van de site en lid:
Janlulhannes
 
Klinkt allemaal redelijk interessant. Mooi plaatje. Ik vind mezelf wel een redelijk goede mêlée vechter, maar niet een fantastische schutter, hoewel ik wel raak schiet. :wink:
 
uhmmm ff sirues ik zit nu toch al in de Clan????

zo niet hier men Reden:

ik ben net een hondje die bevelen op volgt dus a;ls bevel snauwt naar me voer ik hem uit
vddr ben ik echte team speler en probeer ik de clan te helpen met haar problemen

over het recruiteren : PROPAGANDA :grin:
waar ben ik goed in: meeste toch wel one handed wapens met schild en als het eventueel kan own ik te paard

nou dat was het wel geloof ik XD
 
Ik ben een goede khergit, en een groot strateeg.
Verder weten jullie al genoeg van mijn andere kanten. Hihi.
 
ik kan eenhands samen met schilden te voet of te paard goed beheersen
met tweehands wapens combineeer ik het liefste met afstandwapens
ik ben een sluwe commandant en een trouwe lid van onze orde

uwe meester en broeder  :razz: :mrgreen:
 
mag je zelf kiezen geloof ik.

Ik ben redelijk goede leider omdat ik zelf al vaker clanleader was van shooter clans. Ben niet zo'n geweldige soldaat maar wel betere melee vechter dan boogschutter. Mn favo wapen is zowiezo 1 handed weapon, zwaard, liefst klein en snel met schild.
Ben soms beetje melig persoon maar kan wel serieus zijn...
 
Xtrm2Matt said:
ik ben net een hondje die bevelen op volgt dus a;ls bevel snauwt naar me voer ik hem uit
Het leger wilt geen Machines. het wilt Moordenaars. assertieviteit is een noodzaak in het leger.

ik gebruik een zwaard&Schild samen met een boog&pijlen. dat alles op een paard ben ik toch een vreemd soort ridder.
ik ben een skilled archer te voet en op paard.
en kan me prima verweren te voet tegen 1 of meerdere tegenstanders.
 
killer-blead said:
Xtrm2Matt said:
ik ben net een hondje die bevelen op volgt dus a;ls bevel snauwt naar me voer ik hem uit
Het leger wilt geen Machines. het wilt Moordenaars. assertieviteit is een noodzaak in het leger.

ik gebruik een zwaard&Schild samen met een boog&pijlen. dat alles op een paard ben ik toch een vreemd soort ridder.
ik ben een skilled archer te voet en op paard.
en kan me prima verweren te voet tegen 1 of meerdere tegenstanders.

kben daarom ook net een Beserker XD
 
Maar ik kan eigelijk alles, :S
Ben natuurlijk niet met alles even goed.
Maar ik kan ongeveer alles wel een beetje.
(Op speren na dan :S)
 
oke oke we zijn dus allemaal sterk genoeg om ons staande te houden in een gevecht mooi zo
maar ik denk niet dat de groepen echt groepen zullen zijn aangezien we niet continue in dezlefde server of zo zitten en
en wat ik al zal merken dan als meester als ik een beveel geef of ingrijp dat ik dan te horen krijg : ik ben niet onder u bevel!
en dat ik in me woede een ruzie of een verhitte discussie raak
dus we moeten he een beetje aanpassen
 
Je moet gewoon HOE DAN OOK naar elke meester luisteren.
Maakt niet uit wat gewoon opvolgen,
 
Dan moeten de meesters en generalen de rollen maar wat verdelen lijkt mij. Eén meester en een generaal samen de infanterie aanvoeren en de andere meester samen met de twee generaals de cavalerie en schutterij, of niet?
 
kan je er niet gewoon voor zorgen dat de leden alleen maar in onze server moeten gehoorzamen naar ons bevel? Want als je even in een andere serv aan het spelen bent en een meester of een generaal komt toevallig bij jou in de serv, lijkt het mij sterk dat je dan nog bevelen moet gaan opvolgen van een meester terwijl je in een andere serv speelt. Dit is natuurlijk niet van toepassing als we een clanwar hebben.
 
Ik wil wel de cavalerie gaan doen, aangezien ik hopelijk een khergit mag zijn :grin:
 
ik het liefst ook Cav want als ik infantery zou zijn zou het me te sloom gaan erder ik in gevecht ben is de vijand al dood te paard is sneller en hebt er hogere overlevings kansen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom