De Orde van de Lage Landen.

Wie word de nieuwe meester?

  • Frisiandude

    Votes: 12 63.2%
  • NieksterNL

    Votes: 6 31.6%
  • Wietse

    Votes: 1 5.3%

  • Total voters
    19

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
killer-blead said:


Gegroet Broeders en Zusters dit is de Grootmeester.

Omdat er enkele dappere pogingen waren gemaakt om een Clantopic te maken die jammer genoeg gefaalt waren werd er aan mij gevraagt zelf een topic te starten zodat ik zelf de orde kan handhaven.

Regels:
- Geen Spam
- Geen gepraat/geklaag over Onderwerpen die niks met de clan te maken hebben
- Gedraag je normaal tegen over elkaar.


In deze topic wordt besprokenonderwerpen mogen nog toegevoegt worden:
- De taken van de Grootmeester, Meesters en Generalen.
- Vertel mij: wat is jullie expertise(waar en je goed in). Waarom denken jullie uberhaubt dat je in een clan kunnen zonder jezelf voor schut te zetten.
- De clan verdeling: de Grootmeester, meesters en generalen zijn al bekent. maar nu willen ze jullie nog in groepen stoppen. vertel mij welke en ik maak een lijst. (waarna ik die doorgeef aan Janlulhannes voor de site)
- Manieren voor het recruiteren van nieuwe leden.

Dit is de clansite:
www.beneluxclan.nl

Verdere toevoegingen aan deze topic en deze post kun je aan mij doorgeven in een PM

De Banner&Herald.
Met dank aan: Timothy the Knight
orderofthelowlandreques.png
orderofthelowlandshield.png
orderofthelowlandshieldf.png


Ledenlijst:
Clan leider:
Killer Blead
Meesters:
Gerontis
Jezze
iRock
Leden:
Frisiandude
Xtrm2Matt
Morningrain
Spijdie
Kingofnoobia
NieksterNL
fosite
Peralta
Maker van de site en lid:
Janlulhannes
hey ik zit net in de clan ik heb een clan movie gemaakt ik heb helaas warband nog niet maar als die uit is maak ik daarvoor ook wel een clan movie
 
Jezze said:
mag je zelf kiezen geloof ik.

Ik ben redelijk goede leider omdat ik zelf al vaker clanleader was van shooter clans. Ben niet zo'n geweldige soldaat maar wel betere melee vechter dan boogschutter. Mn favo wapen is zowiezo 1 handed weapon, zwaard, liefst klein en snel met schild.
Ben soms beetje melig persoon maar kan wel serieus zijn...
oh ik own ze gewoon :grin: 2 handed weapon en het komt voormelkaar.......
pijl en bogen?? naai er gewoon een speer op haha
ik heb veel ervaring met clans zit namelijk in een clan op css doe veel voor de clan kan een beetje met sites omgaan youtube doe ik veeeeeeel
en jah kijk mijn filmpjes maar en redeneer maar eens :grin:    http://www.youtube.com/user/hermanuslinssen
 
MAXIMUS FROM HOLLAND!! said:
oh ik own ze gewoon :grin: 2 handed weapon en het komt voormelkaar.......
pijl en bogen?? naai er gewoon een speer op haha
ik heb veel ervaring met clans zit namelijk in een clan op css doe veel voor de clan kan een beetje met sites omgaan youtube doe ik veeeeeeel
en jah kijk mijn filmpjes maar en redeneer maar eens :grin:    http://www.youtube.com/user/hermanuslinssen
Wat is je vechtstijl juist? Er zijn een boel er die je in Warband helemaal niet meer kan gebruiken. Als je op Warband goed wil zijn met een twohander, moet je zeker leren manual blocken (in de opties "block direction" ofzo zetten op "mouse-directional").
 
NicksterNL heb ik nooit gezien. Maar Jezze en Frisian wel, maar ik kan niet kussen tussen hun twee... >=O
 
MAXIMUS FROM HOLLAND!! said:
Jezze said:
mag je zelf kiezen geloof ik.

Ik ben redelijk goede leider omdat ik zelf al vaker clanleader was van shooter clans. Ben niet zo'n geweldige soldaat maar wel betere melee vechter dan boogschutter. Mn favo wapen is zowiezo 1 handed weapon, zwaard, liefst klein en snel met schild.
Ben soms beetje melig persoon maar kan wel serieus zijn...
oh ik own ze gewoon :grin: 2 handed weapon en het komt voormelkaar.......
pijl en bogen?? naai er gewoon een speer op haha
ik heb veel ervaring met clans zit namelijk in een clan op css doe veel voor de clan kan een beetje met sites omgaan youtube doe ik veeeeeeel
en jah kijk mijn filmpjes maar en redeneer maar eens :grin:    http://www.youtube.com/user/hermanuslinssen

*kuch*cheat*kuch*

en welke versie speel je?
 
Noppes, nada, niets, niks, niente. Killer-Blead zei alleen dat 2de Meester zou worden. Verder niks. Op het moment hebben we dan denk ik ook niet meer leiders nodig, sinds we 13 leden hebben en maar een paar Warband spelen.
 
Om heel eerlijk te zijn begint't me wat raar aan te doen om een Regio-specifieke clan te hebben. Zo hou je'm natuurlijk klein.
 
Jezze said:
Noppes, nada, niets, niks, niente. Killer-Blead zei alleen dat 2de Meester zou worden. Verder niks. Op het moment hebben we dan denk ik ook niet meer leiders nodig, sinds we 13 leden hebben en maar een paar Warband spelen.
Ik zou gewoon de eerste grootmeester laten worden, en voor meester een aparte verkiezing houden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom