BeNeLux Series: 80 Jarige Oorlog: Description ~( BÈTA RELEASED!!)~ DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Jezze said:
Ja, hij is uit, maar het is nog een bèta omdat het ontwikkelen redelijk langzaam ging.

ah ok, ben het nu aan het downloaden..duurt 2uur? wtf? normaal duurt zo een download bij mij maar maximum 10minuten..
 
De NL troops zijn gepost  :cool:

Duchies:









Ook zijn de factions geupdate.

Arvinho said:
Jezze said:
Ja, hij is uit, maar het is nog een bèta omdat het ontwikkelen redelijk langzaam ging.

ah ok, ben het nu aan het downloaden..duurt 2uur? wtf? normaal duurt zo een download bij mij maar maximum 10minuten..

MBreposisotry kan soms beetje langzaam zijn.
 
Jezze said:
De NL troops zijn gepost  :cool:

Duchies:









Ook zijn de factions geupdate.

Ja, hij is uit, maar het is nog een bèta omdat het ontwikkelen redelijk langzaam ging.

Naajs! de mooiste troepen vind ik persoonlijk
 
Arvinho said:
Jezze said:
Ja, hij is uit, maar het is nog een bèta omdat het ontwikkelen redelijk langzaam ging.

ah ok, ben het nu aan het downloaden..duurt 2uur? wtf? normaal duurt zo een download bij mij maar maximum 10minuten..

er zitten nog wel een paar bugs
maar je verdient best makkelijk geld en er zitten mooie wapens tusse
 
Ziet er goed uit, maar waar kan je die Beta vinden? Of is het een gesloten Beta?

En moeten er niet vooral Piekeniers en Musketeers in deze tijd zijn of toch niet?
 
Zat het me af te vragen want ik zie vooral mensen met hellebaarden en met schild en zwaard.

Maar de Beta is dus nog niet te downloaden? De Alpha wel dan?
 
Alpha wel, maar is je niet aangeraden :razz:. Ik heb echt een ****load aan bugs gefix en de map voor de alpha is behoorlijk buggy en toen waren de troops ook nog niet klaar. Alpha was echt de versie van wat ik had gedaan had voordat we gestopt waren met de mod.

Kan je wel link geven;
http://www.mbrepository.com/file.php?id=1490

Bestand is aardig groot en als je bestanden wil uitpakken, w8woord is: elbow1998.

Dus je bent gewaarschuwd :smile:.

Zo, w8woord was verkeerd :razz:.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom