BeNeLux Series: 80 Jarige Oorlog: Description ~( BÈTA RELEASED!!)~ DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Nope, daar heb ik nog niks aan gedaan. Heb alleen al wat extra items van andere armor packs gebruikt, met toestemming natuurlijk. Ik wil wel zelf nog wat wapens maken later dus die komen er wel in.
 
Jongens ik kan weer praten.
Wat een leuk zootje hooligans die vlamingen  :grin: briljant
 
De Nederlandse troepen zijn ook bijna klaar! Ik hoop dit weekend screen te posten als ik de tijd heb. Verder zit ik alleen nog met aantal banners op het moment, maar daar word aan gewerkt. Dan kan ik aan de plaatsen op de map gaan werken en zorgen dat deze een beetje goed eruit ziet.
 
JA!

het zijn de BNL Series, dus we kunnen ervan uitgaan dat er in de toekomst nog wel meer delen zullen volgen (ook al zijn ze dan van een andere hand)
 
]
Peralta said:
JA!

het zijn de BNL Series, dus we kunnen ervan uitgaan dat er in de toekomst nog wel meer delen zullen volgen (ook al zijn ze dan van een andere hand)

Is wel m'n plan tenminste. Ben benieuwd wat er allemaal extra in Warband gaat zitten qua features en scripts die je kan gebruiken voor een mod.

Temujin said:
ziet er goed uit
[/quote

Dank je. Hoop 1 december release te doen voor een bèta. Beetje meer publiciteit zou het niet verkeerd doen.
 
Als de beta uit is, en je krijgt een forum in het engelstalige gedeelte, dan zal je wel veel publiciteit krijgen, er zijn niet veel mods in deze periode, en zeker geen realistische
 
De groei qua board in het Pioneers Guild verbaast me wel, er kwamen ineens veel meer bij. Er zijn nog wel heel in ontwikkeling, dus eigenlijk heeft een engelstalig board best veel zin.
 
Arvinho said:
spijdie said:
hebben jullie al geweren gemaakt???

gratz met je rang :wink:
bedankt zag het net ook :mrgreen:

Temujin said:
Als de beta uit is, en je krijgt een forum in het engelstalige gedeelte, dan zal je wel veel publiciteit krijgen, er zijn niet veel mods in deze periode, en zeker geen realistische

bijna geen 1 nog mischien 1866
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom