Werken

Users who are viewing this thread

ok, ben via een vriend een baantje aangeboden: McDonalds, eten serveren en tafels schoonmaken.

Aye or nay?
 
Oké, wat ik nu basically lees is dat je voor de gezelligheid naar McDonalds moet gaan, het werk is tevens ook variërend (dus ook leuker) in tegenstelling tot Albert Heijn's eindeloze vakkenvullen. De Albert Heijn betaalt helaas wel meer geld dan de McDonalds.

Mijn vriend werkt daarbij ook bij de McDonalds, wat het nog gezelliger maakt. Dus, wat zouden jullie kiezen?
 
Ik zeg, AH...Betaalt meer..
Na werk of ervoor kan je nog chillen/hangen etc. met je vrienden doen. Tijdens werk ben je toch bezig met geld verdienen...Om daarna uit te gaan met je vrienden.  :lol:
 
een nadeel bij de AH is dat ze zo jong mogelijk personeel wil hebben. de kans is groot dat je op je 18e iets anders moet zoeken.
 
Daar heb je gelijk in, maar dan ga je daarna bij de Mac.
Btw. hij zei toch dat hij 16 is? Heeft hij nog ronduit anderhalf jaar om te werken daar.
 
Kwal said:
Ik niet, al betaalden ze me het dubbele van wat ik nu verdien.
Moesten ze mij het dubbele betalen van wat ik nu verdien zou ik zeker daar gaan werken. Bakken geld met 0 verantwoordelijkheid.
 
Lethal Crow said:
spijdie said:
ik zou bij de mac gaan werken :shock:
Waarom? Ze betalen minder, hij zegt zelfs 2x zo minder.  :lol:

Hm, kan me niet voorstellen dat de Mac slechter betaald dan de AH. Maar ik denk dat je bij de Mac veel meer uren kan draaien dan bij een AH (kan ook nadeel zijn, ligt eraan wat je zelf wilt) en zoals al eerder is gezegd, voor de lange termijn lijkt mij de Mac een betere optie, want daar houden ze je eerder dan bij de AH.

Bij de AH ben je sneller vervangbaar dan als werknemer bij de Mac, die toch net wat meer moet weten dan een vakkenvuller.

En zoals je zelf zegt Chew, als je mensen kent die er al werken, zou ik daar gaan werken. Zelf als je kutwerk hebt, is het te doen als je fijne collega's hebt.
 
Eburon said:
Kwal said:
Ik niet, al betaalden ze me het dubbele van wat ik nu verdien.
Moesten ze mij het dubbele betalen van wat ik nu verdien zou ik zeker daar gaan werken. Bakken geld met 0 verantwoordelijkheid.

Same here... Maar zo'n bedrag zullen ze toch nooit betalen...
 
Dat is waar, maar ik vind zelf, maar dat is mijn mening, dat het beter is om te werken wat beter betaalt. Je kan altijd nog een leuke tijd hebben met je vrienden na het werk.
Tevens, als hij werkt bij de AH en meer verdient en ontslagen wordt, dan kan hij altijd nog bij de Mac aankloppen en heeft hij ook nog eens anderhalve jaar werkervaring.

Thunderwolf said:
Eburon said:
Kwal said:
Ik niet, al betaalden ze me het dubbele van wat ik nu verdien.
Moesten ze mij het dubbele betalen van wat ik nu verdien zou ik zeker daar gaan werken. Bakken geld met 0 verantwoordelijkheid.

Same here... Maar zo'n bedrag zullen ze toch nooit betalen...
Weet niet of je een NL of een Belg ben, maar als je NL bent, dan nee.. Gezien onze arbeidsmarkt op het moment moet je blij zijn als je al een wat meer kunt verdienen dan de gemiddelde werker.
 
Lethal Crow said:
Dat is waar, maar ik vind zelf, maar dat is mijn mening, dat het beter is om te werken wat beter betaalt. Je kan altijd nog een leuke tijd hebben met je vrienden na het werk.
Tevens, als hij werkt bij de AH en meer verdient en ontslagen wordt, dan kan hij altijd nog bij de Mac aankloppen en heeft hij ook nog eens anderhalve jaar werkervaring.
Als ge zegt "ik vind zelf", dan is dat altijd uw eigen mening. Dat het beter is om te werken wat meer betaalt is debielentaal.

Lethal Crow said:
Weet niet of je een NL of een Belg ben, maar als je NL bent, dan nee.. Gezien onze arbeidsmarkt op het moment moet je blij zijn als je al een wat meer kunt verdienen dan de gemiddelde werker.
We geven allebei duidelijk aan dat we er zouden werken moesten ze het dubbele betalen van wat we nu verdienen, maar dat ze dat nooit zouden. Dit toont aan dat we al niet te klagen hebben over onze inkomsten omdat we ook 'echt' werken hebben, hetgeen vrijwel altijd beter betaald is dan een jobke bij de McDonalds. Veel succes in de arbeidsmarkt met uw kwalificaties.
 
Back
Top Bottom