Werken

Users who are viewing this thread

Chewbacca said:
Yes, I am aware of that, babe.

But iCock has a tendency to lie, like the ***** he is.

die heb ik gemaakt \/\/\/\/\/ (true story, ik ben naar midnight premiere gegaan maar dan in nederland)
4820906_700b.jpg


maar ik maak maar grapje hoor cock <333 ik love cock

ik ben legit homo


...


Mot je klappen?
 
Eburon said:
iCock said:
Eburon said:
iCock said:
Even tijd voor mijn Wolfang imitatie zodat je kan zien hoe het eruit ziet vanaf mijn kant.

k bn drnken



gol ge bnt ne choeke
Het is "ge zijt", niet ge bent; "een chouke/ ne chou", niet ne choeke. Nog veel werk aan de winkel me uw Vlaams dus.

@Crow: Kwil gerust uw Nederlands ook verbeteren zé, want da trekt ook op ni veel.

Leer lezen, dat is hoe Wolfang tegen mij praat.
Ik zal mij nader verklaren: ik betwijfel dat dat is hoe Wolf tegen u praat, want dat is volledig verkeerd Vlaams. Ik veronderstel dus dat ge hem fout gequote hebt. Moest hij dit wel zo doen, dan is hij achterlijk. In ieder geval blijft mij stelling geldig, want er is sowieso veel werk aan de winkel met uw Vlaams.
De stelling is dan wel goed, maar compleet nutteloos omdat ik toch echt geen Vlaams praat, dus wat bereik je met die stelling? Ik die lachend toestem. En hij praat wel zo tegen mij, dat kan je checken bij Gerontis en Rams. :neutral:
 
Ebu, juist OMDAT het verkeerd Vlaams is kan ik me wel voorstellen dat Wolfang dat doet. :razz:
Chewbacca said:
Uhm, als je serieus bent, ik maak wel vaker dat soort Ragecomics, maar alleen om met Reddit/9gag te spotten. Daarom ook de tientallen "le's", en dat ik zoveel ragefaces heb gebruikt als maar kan.

En natuurlijk de chicken skin. Ik ben niet zo retarded.
Dus om drek te spoofen maak je drek. Aiite. :razz:
 
Maar goed, die Belgen zijn zo verdomd idioot, ze kunnen niet eens een soortgenoot zien als analfabetische mongool, omdat ze nationalistisch zijn en altijd denken dat de fout bij een andere nationaliteit ligt. :razz:
 
Golradir said:
FRIESLAND VS CHEWBACCA


FIGHT!
Ik zet een vijfje in op Frissian...****, ik zet er een vijftigje op.
Sinds me EU 3 campaigne met Nightmare ben ik bang dat Friezen akelig Chuck-Norris uit de hoek kunnen komen.  :lol:
 
Golradir said:
Betwijfel het.
Tel nog eens het aantal "le's" dat ik heb gebruikt daarin, en dan discussiëren we verder.

Oké, ik heb het voor jou gedaan; 14 keer. Plus de 9gag watermark. Is het nog steeds niet obvious genoeg?
 
iCock said:
Maar goed, die Belgen zijn zo verdomd idioot, ze kunnen niet eens een soortgenoot zien als analfabetische mongool, omdat ze nationalistisch zijn en altijd denken dat de fout bij een andere nationaliteit ligt. :razz:
Ik zal het nog verder uitleggen. Ook al probeert ge hem na te doen, jullie Vlaams is zo belachelijk slecht (wat ook normaal is), dat ge onbewust fouten zult maken. Ik ga er dus sneller van uitgaan dat gij het Vlaams verkracht in een poging om een gesprek met Wolfang na te bootsen dan dat hij het fout zei van in het begin. Gij zit trouwens niet echt in een goede positie om eenders wie idioot te noemen. De Vlamingen op dit forum overklassen bovendien de Nederlanders hier intellectueel wel met gemak.
 
Eburon said:
iCock said:
Maar goed, die Belgen zijn zo verdomd idioot, ze kunnen niet eens een soortgenoot zien als analfabetische mongool, omdat ze nationalistisch zijn en altijd denken dat de fout bij een andere nationaliteit ligt. :razz:
Ik zal het nog verder uitleggen. Ook al probeert ge hem na te doen, jullie Vlaams is zo belachelijk slecht (wat ook normaal is), dat ge onbewust fouten zult maken. Ik ga er dus sneller van uitgaan dat gij het Vlaams verkracht in een poging om een gesprek met Wolfang na te bootsen dan dat hij het fout zei van in het begin. Gij zit trouwens niet echt in een goede positie om eenders wie idioot te noemen. De Vlamingen op dit forum overklassen bovendien de Nederlanders hier intellectueel wel met gemak.

Dream on.
 
:lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
 
Ik denk dat je 'zal er eerder van uitgaan' bedoelde. Ik ga je er natuurlijk niet wijzen op wat wel correct is in je zin, maar op wat niet correct is :wink:
 
iCock said:
:lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
Ge moest eens weten  :wink:.
 
iCock said:
:lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
Vind ik ook! Eburon is echt dom en uncool!
 
Golradir said:
iCock said:
:lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
Vind ik ook! Eburon is echt dom en uncool!
Et tu, Golradir?
 
Golradir said:
Eburon said:
Golradir said:
iCock said:
:lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
Vind ik ook! Eburon is echt dom en uncool!
Et tu, Golradir?
Ich bin wünderbar!
Het was eigenlijk een verwijzing naar "et tu, brute", maar uw antwoord is desalniettemin waar  :wink:.
 
Back
Top Bottom