Welkom bij Taleworlds!

Users who are viewing this thread

hoi iedereen  :mrgreen:

k speel di spel nog niet al te lang maar t is wel vet  :smile:
beetje op paarden rijde en boeren en andere dingen killen blijft lang leuk
njah lauk da ook nederlands word gesproke hier  :smile:
 
Ik heb zelfs nog een aantal keer met je in het nederlands gepraat. :lol: We kwamen beide uit Zuid-Limburg weetje nog.
 
das waar ook, sorry man, het is te lang geleden dat ik hier kwam denk ik (dat en mijn leven is wat hectish)
 
yaay een Nl forum. je wilt niet weten hoe erg ik uitgescholden ben door de rest omdat ik vroeg of er een nl forum mogt zijn.
ze dachten ook gelijk dat ik een racistisch was tegen duitsers terwijl ik alleen vroeg waarom zij wel een board hadden en wij niet.

moet alleen nog weten hoe ik die topic verwijder. of ik kan gewoon wachten tot hij in vergetelheid raakt.

hallo mede nederlandse mount&blade spelers.(en belgies en luxemburgs) fijn om tussen me eigen volk te zijn. :grin:
 
janlulhannes said:
ik zag de datum van wanneer ik hier gejoined ben en schrok :razz:

zo lang alweer... en ik speelde al een hele tijd voordat ik hier account maakte
Date Registered:  January 31, 2007, 07:12:20 am  <-- ik niet eens zo lang gejoind. ook ik speelde lang mount&blade voor ik me bij het forum opgaf.
 
Kspeel vanaf 751 maar ik had nooit opgemerkt dat er een forum was xD
En ik ben nog steeds noop hoe kan dat?
Ik ben slecht in rpgs, ik cheat alleen maar.
 
Jome said:
Kspeel vanaf 751 maar ik had nooit opgemerkt dat er een forum was xD
En ik ben nog steeds noop hoe kan dat?
Ik ben slecht in rpgs, ik cheat alleen maar.
er is niks mis met cheaten zolang je het maar single player doet. wat mount&blade gelukkig is.
ik cheat ook. maar nooit online/multiplayer
 
ik probeer het forum mede levend te houden door samen met wat fanatieke schrijvers een verhaal te schrijven, je kunt het vinden bij de topic:
factionwars (met een persoonlijk tintje)
 
Hoi,

Ik ben Henricus en net als jullie speel ik graag mount and blade.
Het spel is veel verandert sinds de eerste keer dat ik het speelde,
veel uitgebreider.

Binnenkort kan je wat mooie screenshots van mij verwachten..

Gr,
Henricus
 
Ik jureer wel :smile: gerontis begin met het verhaal voor deel 2 van faction wars
 
Back
Top Bottom