V1tutuksen Multihuipennus

Users who are viewing this thread

Olen huomannut kohtalaisen monilla foorumeilla tämän tyyppisen topikin joten ajattelin tehdä tännekin tämmöisen. Kuten otsikkokin jo kertoo niin tänne PITÄÄ kirjoittaa jos jokin asia ottaa pannuun. Kirjoittaminen on pakollista, koska on epäterveellistä padota tunteita sisäänsä.

Itse ajattelin aloittaa seuraavilla asioilla...

1. Edelleenkin v1tuttaa rippileirin loppupuoli. Siellä oli yksi tyttö ("Kaiken takana on nainen")... Me tulimme hyvin juttuun ja oli hauskaa yhdessä. Mutta koska olen välillä niin pirun epävarma itsestäni en "uskaltanut" kysyä häneltä ,että jos voitaisiin jatkaa tapailemista myös leirin jälkeen. Mahdollisesti tuo epävarmuus tuli siitä, että en ole erityisen hyvän näköinen mutta hän oli.... Näin jälkikäteen ajatellen hän olisi hyvinkin saattanut suostua... Olen siis äärimmäisen pettynyt itseeni.

2. Suomen laki sanoo, että koulun jälkeen on jäätävä riittävästi aikaa myös lepoon, virkistykseen ja harrastuksiin. Tämä ei toteudu! Olen vasta 9. luokalla mutta silti koulu usein vaatii 10 tuntia päivästi matkoineen kaikkineen. Näin ollen päivän 24 tunnista jää siis 14 tuntia lepoon, virkistykseen ja harrastuksiin. Lepoa suositellaan ainakin 8 tuntia. Jäljelle siis jää 6 tuntia virkistykseen ja harrastuksiin. Harrastan koirani kanssa NOU-MEa ja harjoituksiin menee helposti 4 tuntia+ omat harjoitukset kotona. Nyt on jäljellä vielä noin 1 tunti virkistykseen. Itselleni sopivaksi virkistykseksi katson kaverit ja tietokoneen. Tunti virkistykseen kuulostaa ihan kohtuulliselta ajalta, mutta vielä pitää syödä johon kuluu ainakin puoli tuntia. Puoli tuntia virkistykseen... Itselläni on 5 läheistä ystävää joiden kanssa olisi mukava viettää aikaa myös koulun jälkeen, mutta puolessa tunnissa ei oikein kerkiä tehdä sitä, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää siis koneella olo. Ratkaisu ongelmaan on yksinkertainen: Suomi a) Lyhentää koulu aikoja tai b) Pidentää päivää 24 tunnista 34 tuntiin.


Jos Kadonnut lammas katsoo topikin sopimattomaksi niin tämä jäänee viimeiseksi v1tutuksen purkaukseksi.
 
mikkinaattor said:
Harrastan koirani kanssa NOU-MEa ja harjoituksiin menee helposti 4 tuntia+ omat harjoitukset kotona.
Yksinkertaista, Watson, yksinkertaista. Jätä NOU-ME. En o koskaa harrastanu omalla kohdalla, enkä oo kaivannu... :wink:
 
mikkinaattor said:
1.Näin jälkikäteen ajatellen hän olisi hyvinkin saattanut suostua... Olen siis äärimmäisen pettynyt itseeni.

Tuskimpa olisi. Taisi pitää sinua enemmänkin sellaisena kaveri-tyyppinä.


Tyhmempi voisi luulla, että jotain harrastetaan juuri virkistymisen takia.
 
Kääpäk said:
mikkinaattor said:
1.Näin jälkikäteen ajatellen hän olisi hyvinkin saattanut suostua... Olen siis äärimmäisen pettynyt itseeni.

Tuskimpa olisi. Taisi pitää sinua enemmänkin sellaisena kaveri-tyyppinä.

No yleensä sitä kyllä ollaan ennen seurustelua "vaan" kavereita.
 
Eikö se nykyään oo vähän sellasta että hei me seukataan! No ei me enää.. Ainaki mitä ala- ja yläasteella näki ja kuuli. Ollaan kavereita mut pakko vähän pitää välillä jonku kanssa peliä. Muuten pidetään luuserina ja nössönä ja muuta
 
Juu vapaa-aika..
Ite käyn koulussa joka päivä klo 8.00-16.00 menen töihin 16.30-22.00 ja lauantaisin töihin 9.00-18.00. teen töitä 4 iltana viikossa, ja jäljelle jää 3 vapaa iltaa viikossa ja kaikki kuluu harrastukseen koska valmennan ja kilpailen. Pitäisi riittää aikaa 5 hyvälle ystävälle SEKÄ tyttöystävälle (joka vaatii sen 14 tuntia :grin:).
Olen tässä pohtinu et missäs vaiheessa koulutyöt kuten läksyt, esseet, tutkielmat, ... Ei jää vapaa aikaa, töissä on pakko käydä jotta pystyy maksaa opiskelut...

Ja olen kuullut sanottavan "Nuoruus on elämän parasta aikaa"... -.-'
 
Tuskin se kovinkaan paljon siitä helpottuu.

KnightHawk said:
Eikö se nykyään oo vähän sellasta että hei me seukataan! No ei me enää.. Ainaki mitä ala- ja yläasteella näki ja kuuli. Ollaan kavereita mut pakko vähän pitää välillä jonku kanssa peliä. Muuten pidetään luuserina ja nössönä ja muuta
Itse en ole mikään vitun teiniX pissiX. Onhan kyllä niitäkin jotka toimivat kuvailemallasi tavalla mutta itse en kuulu heihin. JOS OLISIN alkanut seukata niin se olisi vasta toinen kerta ja todennäköisesti olisi aikamoista pelleilyä ja sähläystä.
 
Riskejä täytyy ottaa joten en oo lähdössä mihinkään..

Ja mitä tulee tohon seukkausjuttuun, tarkotin vaan yleisesti, en sua Mikkinaattor
 
Back
Top Bottom