Väkivalta

Users who are viewing this thread

AK said:
Jhessail said:
Polkaise piikkikorolla polven sivustaan tai vaihtoehtoisesti potkaise polvitaipeeseen niin isokin kaveri putoaa. Toinen klassikko on tietysti polvi kasseille, varsinkin kun sattuneesta syystä allekirjoittanut pääsee helposti siihen riittävän lähelle. Ei tarvitse mitään kung-fua  :razz:

Valitettavasti maailmassa on paljon jengiä jotka eivät ymmärrä puhetta joten väkivalta on tarpeellista. Ja niin kauan kuin elämme rajallisten resurssien maailmassa, tulee olemaan sotia.

Ps, tämän ketjun kunniaksi päätin katsoa Roadhouse - Kuuma Kapakka-leffan pitkästä aikaa. Oih, Patrick Swayze iiiii!
Valitettavasti miehet eivät yleensä käytä piikkikorkoja, tai potki munille.

Minä itse olen tapellut suht. paljon ja sanon hyvän taktiikan. Jos urppimaan tulee samankokoinen, voi jonkun tason painniin vielä osallistua, mutta jos vastustaja on kaapinkokoinen jätkä, kannattaa, itsestään riipuen joko lyödä turpaan aivan hemmetin kovaa, tai sitten luikkia pakoon

-Siirsin kakkosviestisi asiasisällön tähän ja tuhoan mokoman pois. Ei tuplaviestejä enää tulevaisuudessa AK! J

Aijaa, itsehän itsepuolustustaidottomana juurikin potkaisisin munille tai johonkin muuhun kivuliaaseen kohteeseen mikäli minua lähestyisi esim. teräaseella varustautunut henkilö.

Siinä vaiheessa kun toisen ihmisen lyömisestä puhutaan niin valitettavasti itse ainakin jätän kaikki herrasmies säännöt pois.
Yleensä kun muutenkin tämä kyseinen urheilulaji ei enää ole sitä valkoisella hanskalla läpsimistä vaan lähinnä mies maahan -> potki päähän tyylistä sikailua.
 
Siinä tilanteessa kun katson tarpeelliseksi vetää jotakuta turpaan, ollaan menossa jo sillä tasolla etten välitä vittuakaan "herrasmiessäännöistä".

Yksi asia minua tosin on vaivannut. Mitä vittua sitä tekisi jos joutuisi tilanteeseen jossa naispuolinen henkilö käyttäytyy samalla tavalla, missä miespuolista henkilöä jo vetäisi kuonoon. Meinaan että vaikka kuinka jotkut sanovat että "turpaan vaan sukupuolesta riippumatta" ei siihen oikein miehenä pysty. Naisia hakkaamaan.
 
Eikä kannatakaan lyödä, siitä ei seuraa mitään hyvää.  Pitää vain itse pysytellä rauhallisena ja antaa asian olla tai sitten vaihdetaan paikkaa missä itse ollaan.
 
Adviser said:
Eikä kannatakaan lyödä, siitä ei seuraa mitään hyvää.  Pitää vain itse pysytellä rauhallisena ja antaa asian olla tai sitten vaihdetaan paikkaa missä itse ollaan.

Ei niin, sitähän tässä juuri mietin. Mutta tarkoitan. Miten päästä eroon sellaisista? Nöyryyttää hänet julkisesti tai jotain sinnepäin. Mikä pahaa voi naiselle tehdä, jätettäessä väkivalta pois vaihtoehdoista.
 
Naista ei lyödä vaikka kuinka haastaa riitaa. Itse olen huomannut että huumorilla voi laukaista tilanteen, jossa muija meinaa käydä päälle.

Ja sitten on erikoisalani, vittuilu. "Hei, ei oo mun syy että isäs ei rakastanut sua!" "Ei oo mun syy että äitis tiputti sut pienenä..." ja niin edelleen. Tuo on taidettu mainita useamminkin.
 
Joo, tätä juuri ajattelinkin. Henkistä satuttamista.

EDIT: Nimittäin en minäkään ikinä sanattomaksi jää, se on varmaa.
 
Höh... Olisin olettanut Temuzulta vähän mielikuvituksellisempaa vittuilua... Tosin yleensä ne muijat joiden kanssa joutuu tällaisiin tilanteisiin ovat sen verran tyhmiä etteivät tajua muuta kuin suoraa vittuilua.  :neutral:
 
Cheezburger said:
Temuzu said:
Itse ajattelen että jos tappelee, tappelee rehdisti, paljain käsin eikä vedä jotain moraa taskusta ja tuikkaa.

Näin. Pointtisi on varsin selvä, ja yhdyn kyllä siihen. (omfg, mind rape!!!!) :shock:

mäpä vedänki taskusta morningstarin...  :lol: siis... oikeesti... yhdyn ylläoleviin kommentteihin! Kautta PanterAn
 
Kerran ala-asteella löin kiusaajaa. Olin ja oon edelleen puoltoista päätä pitempi. Se ja sen kaverit oli ympäröiny mut ahdistellen, tönien, solvaten. Se ilmaantu kavereittensa keskeltä jotain sanomaan niin mulla naksahti ja annoin suoran otsaan. Tyyppi kaatui, löi päänsä ja kärsii nykyään muistihäiriöistä.
En saanu merkintää rikosrekisteriin koska en ollu viel 15 mutta vaikea sitä tyyppiä edelleenkään on silmiin katsoa.
 
Jappepoju said:
No se oli sille Oikein :grin: Tosin ei se lopuks varmaa kovin kivaa ollut.
No eipä mulle kauheana oo kyseisen tapauksen jälkeen päätä auottu, mutta huono omatunto siitä jäi.
Anteeksi oon kuitenkin pyytänyt (en opettajien pakottamana kädestä pitäen :grin:)
 
Back
Top Bottom