Suomen Warband Maajoukkue

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Sir_Jaakko said:
Ensimmäinen harjoituspäivä: tiistaina kello 21:00, saadaanko käyttää sitä teidän serveriä Temuzu?

Kyllä toki saatte käyttää. Jos Temuzu ei ole paikalla ja tarvitsette salasanaa tai pelityypin vaihtoa, kutsukaa vaan minut paikalle niin tuun auttamaan.
 
Mukaan vaan,Mielellään jousimiehenä palvelen,mutta jalkaväkenä en oo se huonompi.Jos tilaa muka vielä on

Tullu lähemmäs 2 vuotta kohta pelattua,enemmän ja vähemmän aktiivisesti ^^
 
Menee kyllä IG:n treenien päälle mutta eiköhän ne voi jättää väliin. Olisi muuten mukavempi aloittaa vaikka 7 tai 8 aikaan jos vaan porukalle sopii, pääsisi joskus ehkä petiinkin.
 
Kazzan said:
Emmä tiedä jos mul on mitään tiistaina, en oo ihan varma jos mä voin tulla.

Et voi, koska silloin on IFoR-treenit. :wink:

Jos tuosta tiistaista tässä pidetään kiinni, niin pitää sitten vaan käydä myöhemmissä harkoissa. Vaikka ajallisesti ehkä juuri ja juuri olisikin mahdollista, niin ei se kyllä oo oikein hyvä pitää niitä samana iltana.
 
Lisäsin äänestyksen kellon ajasta. Voisi vielä tehdä silleen että valitaan varakapteeni joka vetää toiset harjoitukset johon tulevat kaikki ne jotka eivät pääse tiistaina.
 
Kyllä kyllä, mutta jos porukka ei tule silloin kun minä olen paikalla niin silloin on vähän pakko saada joku toinen auttamaan. Hän voisi sitten raportoida minulle.
 
Sir_Jaakko said:
Eli tänään siis kello kahdeksalta. Hoitaako Temuzu sen palvelin puolen?

Olen itse paikalla jos Temuzua ei näy, niin minä voin säätää asetukset kohdilleen.

Mitäs pelityyppiä meinasitte pelata eniten ? Serveri pyörii nykyään deathmatchissa, eli vaikka admin vaihtaa modin se ei säily seuraavassa kentässä vaan siirtyy takaisin deathmachiin. Tämän vain minä voin vaihtaa omistajana jos tarvetta.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom