Suomen Warband Maajoukkue

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Eiköhän se mene paremmin että pidetään suosiolla ihan reilusti niitä treenejä ja herra painavalla sanallaan määrää niille ajankohdat. Ei näin ison lössin kesken kannata alkaa häröpalloilemaan kaikille sopivaa aikaa. Ei sellaista löytyisi kuitenkaan.
 
Mulle sopii oikeastaan ihan milloin vaan, koska näin kertausaikoina ei mitään kummosia velvoitteita ole, mutta sitten taas toisaalta tänä viikkona ja seuraavana on hyvin epätodennäköstä, että tuun paikalle mihinkään aikaan, koska on aika paljon kouluduuneja niiden ajalle. Mutta jos järkkäätte reenejä niiden jälkeenkin, niin aika varmasti pelaan. :smile:

Mutta jep, jos vaikka neljänä peräkkäisenä Sunnuntaina pelaa tjsp, niin eiköhän siinä ajassa ehdi about kaikki paikalle ainakin kerran. Turha alkaa liikaa monimutkaistamaan.
 
Itelle käy mikä tahansa päivä. Toivottavasti nyt kuitenkin jätettäs vappu rauhaan.

Skyforger said:
Temuzu said:
... Huomenna? :smile:

Hullu mies, Vapunaattona kotona koneen ääressä ?  :razz:

Sotasimat, kypärät, kirveet sekä juomasarvet ja kaupungille riehumaan

Kuulostaa enemmänkin normipäivältä.
 
Kuten näette, ei tästä tule mitään. Parasta olisi että määrätään 1-3 kiinteää päivää viikossa milloin harkat olisivat ja sitten toivotaan että porukkaa tulee ja pelataan vaan siellä. Jos suomalaisia on ilmestynyt erityisen suuri määrä, voidaan harjoitella muodostelmia yms.
 
noh oisin liittynyt mutta ei näemmä ole enää tilaa. onnea osallistujille ja tuokaa suomelle kunniaa!
 
Sir_Jaakko said:
Ensimmäinen harjoituspäivä: tiistaina kello 21:00, saadaanko käyttää sitä teidän serveriä Temuzu?
Kysäsen, ei pitäis olla ongelma, koska servu on nytkin päällä, ja minä olen admini. Vedetäänkö nativella?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom