Spannende verhalen

lol wie slachten jullie het liefst af? ( van mij weten julllie het al he:))

  • ikke die irritante rhodoks!!

    Votes: 3 16.7%
  • DOOD AAN SWADIANA!!STERFEN ZULLEN ZE

    Votes: 3 16.7%
  • nah doe mij maar die rot nords

    Votes: 6 33.3%
  • ggrrr die stinkende khergits

    Votes: 5 27.8%
  • ik zal die vaegirs nog wel eens krijgen

    Votes: 0 0.0%
  • -geen- ik slacht heel lief bandits af...

    Votes: 1 5.6%

  • Total voters
    18

Users who are viewing this thread

Meestal ga ik vaak alleen op pad, tegen sea readers, en verkoop hun armour en zo koop ik beter spul. Zo krijg ik veel renown, en snel bij een volkje, of bij bij rebels, en daarna 1 kasteeltje veroveren en volop in oorlog  :smile:

Maar mijn mooiste avontuur op m&b was kort geleden met Lethwin Far-Seeker..
 
Nords laten zich zo makkelijk stukmaken, ben altijd blij als we daarmee oorlog hebben, al was het alleen maar om de lekkere groepjes sea raiders...  Maar vooral, nords horen niet, ze hebben niet de goede uitrusting voor de tijd van hun concullega's. Ik help ze er graag vanaf.

Sea raiders, it's what's for breakfast...

Ik heb het eerste gedeelte altijd mijn companions uitgerust in sea raider materiaal, ik solo een paar groepjes en dan heb je zo een hoop malienkolders en leather jerkins, evenals goede helmen en redelijke wapens, paarden moet je toch zelf kopen, evenals de top-end uitrustingen.
 
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk, ga gewoon 100 years war mod spelen, dan zijn we het er allemaal over eens dat de Fransen er van langs zullen krijgen!

ps. 100 years war mod is een mod voor 0.960, dus je hoeft geen opties in te leveren. En de bugs zijn alleen grappig, niet irritant (zoals de lords die overall vast blijven zitten, lekker wachten tot jij genoeg man hebt om ze te verslaan).
 
roflol zo te zien zijn de meeste benelux spelers vaegirs...
ik ben zelf ook vaegir en ga ook graag vechten tegen nords of rhodoks...:grin:
 
lol heb nu een stad ingenomen moe het nu met 120 man tegen 300 beschermen en de andere heersers helpen mij nie...moe nie indenken als het online was geweest lol  :lol: :lol:
 
Wolfang said:
Gerontis welke lvl ben jij en hoeveel man kan je in je party hebben?
ben lvl 30 door hard trainen in tournemant en arena gevechten en wat swadianenmoorden en kan 349 man hebben in mijn party en ik heb gewonnen hahahah die swadias kwamen met footmen en lage soldaties en ik had mecenery swordmen en crosbowmen lol was een grote slachting XD
 
Gerontis the cunning said:
FrisianDude said:
Ze allemaal natuurlijk.



En meestal speel ik Swadisch.  :wink:
lol kijk jij maaruit voor mijn 2h sword!!!!!! :twisted: muhahahahah waarschuw ook maar die andere schorem van Swadania :twisted: :twisted: :twisted:
Pardon..?

mijn swadian knights zullen je norse en veagir leger afslachten. macht aan het rijk!
wij zijn het kwaad niet. we willen gewoon dat alles door 1 faction wordt geregeert(de onze) zodat er overal vrede is.
 
lol ik heb als qeust van een lord gekregen oorlog te maken met veagirs door 2 caravans te raiden.
toen ik oorlog had gemaakt had ik gelijk me 2 beste vrienden (lords) gevraagt me te volgen. als marshall van swadia moeten ze me gehoorzamen zelfs de gene die me niet mogen.

me party kan 94 aan, ben lvl 32.
de andere party's hadden een grote van 108 en 118
met ze alle hebben we een grote oorlog gevoerd tegen 5 veagir lords.

Ownd.  :twisted:
 
killer-blead said:
lol ik heb als qeust van een lord gekregen oorlog te maken met veagirs door 2 caravans te raiden.
toen ik oorlog had gemaakt had ik gelijk me 2 beste vrienden (lords) gevraagt me te volgen. als marshall van swadia moeten ze me gehoorzamen zelfs de gene die me niet mogen.

me party kan 94 aan, ben lvl 32.
de andere party's hadden een grote van 108 en 118
met ze alle hebben we een grote oorlog gevoerd tegen 5 veagir lords.

Ownd.  :twisted:
'
wat zou ik graag jullie onder jullie knoten heben getrapt!!! dam klinkt als een grootse veldslag man......heb er bijna nooit een want jullie swadians rennen altijd wel weg :evil: :evil:
 
Ik had gisteren een caravannetje, dat ging ik eens helpen, dus, ik kom aan, ze zijn met z'n 12en tegen 15 rhodok trained crossbowmen, 17 swadian crossbowmen en 23 forest bandits, en ik heb ongeveer 50 low-level troops (siegeje ging beetje mis, nu 20 tribesmen, 12 crossbowmen en 8 spearmen ofzo) met wel wat leuke cav support (5 merc cav, 2 merc horsemen en mijn 5 companions).
Dus, ik helpen. zegt ie dat ik 62 troepen heb tegen hun 99. ik denk, hmmm, slecht gerekend. Op de map bleek dat er een troepje van ongeveer 35 swadian men at arms bijgekomen was. Au. Wat doe je als je in het plat ongeveer 15 cavaleristen en een hele troep lage level rhodoks hebt? Ik zet mijn ruiters tegen het eind van de map stil, en ga de men at arms bezighouden en geef de ruiters een charge commando als ze waarschijnlijk alleen nog maar de crossbowmen en forest bandits tegenkomen. Ik probeer de men at arms een voor een af te slachten of in mijn infanterie te laten lopen (die zijn elkaar erg gezellig aan het knuffelen na een heleboel stand closers).

Ik overleef de slag, maar er is toch wel een flinke deuk geslagen in mijn tribesmen, wat er over was was daarentegen wel op slag gepromoveerd.
 
Gerontis the cunning said:
wat zou ik graag jullie onder jullie knoten heben getrapt!!! dam klinkt als een grootse veldslag man......heb er bijna nooit een want jullie swadians rennen altijd wel weg :evil: :evil:

ja maar Gerontis.. norsen halen toch helemaal niemand in?
 
Zilberfrid said:
Ik had gisteren een caravannetje, dat ging ik eens helpen, dus, ik kom aan, ze zijn met z'n 12en tegen 15 rhodok trained crossbowmen, 17 swadian crossbowmen en 23 forest bandits, en ik heb ongeveer 50 low-level troops (siegeje ging beetje mis, nu 20 tribesmen, 12 crossbowmen en 8 spearmen ofzo) met wel wat leuke cav support (5 merc cav, 2 merc horsemen en mijn 5 companions).
Dus, ik helpen. zegt ie dat ik 62 troepen heb tegen hun 99. ik denk, hmmm, slecht gerekend. Op de map bleek dat er een troepje van ongeveer 35 swadian men at arms bijgekomen was. Au. Wat doe je als je in het plat ongeveer 15 cavaleristen en een hele troep lage level rhodoks hebt? Ik zet mijn ruiters tegen het eind van de map stil, en ga de men at arms bezighouden en geef de ruiters een charge commando als ze waarschijnlijk alleen nog maar de crossbowmen en forest bandits tegenkomen. Ik probeer de men at arms een voor een af te slachten of in mijn infanterie te laten lopen (die zijn elkaar erg gezellig aan het knuffelen na een heleboel stand closers).

Ik overleef de slag, maar er is toch wel een flinke deuk geslagen in mijn tribesmen, wat er over was was daarentegen wel op slag gepromoveerd.
effe persoonlijk...ik gebruik rhodoks als ontbijt de enig voordeel die ze hebben is hun sterkte in mannenkracht verder weinig
killer-blead said:
Gerontis the cunning said:
wat zou ik graag jullie onder jullie knoten heben getrapt!!! dam klinkt als een grootse veldslag man......heb er bijna nooit een want jullie swadians rennen altijd wel weg :evil: :evil:

ja maar Gerontis.. norsen halen toch helemaal niemand in?
nie deze...deze is rijk en slim genoeg om vaegirs ruiters en mecereny ruiters int te huren en mijn compians en ikzelf zijn ook vaak op te paard
 
Gerontis the cunning said:
Zilberfrid said:
Ik had gisteren een caravannetje, dat ging ik eens helpen, dus, ik kom aan, ze zijn met z'n 12en tegen 15 rhodok trained crossbowmen, 17 swadian crossbowmen en 23 forest bandits, en ik heb ongeveer 50 low-level troops (siegeje ging beetje mis, nu 20 tribesmen, 12 crossbowmen en 8 spearmen ofzo) met wel wat leuke cav support (5 merc cav, 2 merc horsemen en mijn 5 companions).
Dus, ik helpen. zegt ie dat ik 62 troepen heb tegen hun 99. ik denk, hmmm, slecht gerekend. Op de map bleek dat er een troepje van ongeveer 35 swadian men at arms bijgekomen was. Au. Wat doe je als je in het plat ongeveer 15 cavaleristen en een hele troep lage level rhodoks hebt? Ik zet mijn ruiters tegen het eind van de map stil, en ga de men at arms bezighouden en geef de ruiters een charge commando als ze waarschijnlijk alleen nog maar de crossbowmen en forest bandits tegenkomen. Ik probeer de men at arms een voor een af te slachten of in mijn infanterie te laten lopen (die zijn elkaar erg gezellig aan het knuffelen na een heleboel stand closers).

Ik overleef de slag, maar er is toch wel een flinke deuk geslagen in mijn tribesmen, wat er over was was daarentegen wel op slag gepromoveerd.
effe persoonlijk...ik gebruik rhodoks als ontbijt de enig voordeel die ze hebben is hun sterkte in mannenkracht verder weinig


Ze zijn al snel met veel sharpshooters, en dat zijn best nare lui, ook de crossbowmen en trained crossbowmen zijn goed, de speerlui zijn erg goed tegen archers, omdat ze hun eigen voordeur meenemen. De pieken, mits goed gebruikt, kunnen best goed paardjes afstoppen. Tegen ruige infanterie (lees Nords) zijn ook stilstaande piekblokken slecht bestand, maar nords zijn weer minder goed tegen paarden. Rhodoks zijn niet meer het ontbijt van vroeger, vooral niet als ze genoeg hersens hebben om niet naar je toe te komen.
 
Mijn droomleger :Infanterie:10 nord husclars ,7swadian sergeants
                  boogschutters:15 vaegir marksmen, 5 rhodok sharpsooters
                          cavalarie:5 veteran khergit archers, 15 (swadian/vagir) knights

totaal:47+1 : snelle party , kan mits goede bevelen een leger van 120-150 man verslaan .

en jah , op strooptocht met de khergits (1000 man in totaal) was best wel memorabel .
 
Back
Top Bottom