Sotiminen

Users who are viewing this thread

_|Pete|_

Recruit
Ajattelin myös tännekkin vuodattaa ajatukseni, joten oletetaan vaikka, että päähahmomme kuuluu Swadian kuningaskuntaan, joka on sodassa Nordin kuningaskunnan kanssa. Sankarimme kukistaa, muiden loordien kanssa, vihollisensa, eli hän valtaa kaikki kaupungit ja linnat, tuhoaa armeijat ja ryöstää karavaanit, jolloin kukistuneen kuningaskunnan loordit pakenevat liittolaistensa luokse. Tästä päästäänkin itse ongelman kimppuun, eli tässä vaiheessa sankarin oma kuningas luulee vieläkin olevansa sodassa kukisettua valtaa vastaan, eikä suostu julistamaan uutta sotaa minkään muun kuningaskunnan kanssa. Onnistuuko tämä jollain konstilla, eli saako kuninkaan julistamaan sodan jotakin muuta valtaa vastaan, kun entinen vihollinen on kukistettu?

Mitkään kokeilemani konstit eivät ole toimineet. Hyökkäilin (Rohdog???) valtaa vastaan kunnes kaikki kyseisen vallan edustajat vihasivat minua tositeolla ja halusivat sankariltani nirrin pois, mutta kuningas Halarus ei tee asialle yhtään mitään, hän on vain hyvin huolissaan Nordien kuningaskunnasta, jolla ei ole enää yhtään kaupunkia, linnaa, karavaania tai armeijaa jäljellä.

(OFF TOPIC) Ja toinen harmillinen asia on se, että kun kuninkaasi päättää antaa jonkun valloituksistasi, jollekkin muulle loordille, ei tämä kyseinen henkilö saa aikaiseksi kaupungille/linnalle minkään laista puolustusta.

Ajatuksena olisi kirjoittaa tuonne lontoonkielisillekkin foorumeille asiasta, mutta päätin nyt ensiksi kerätä ihan suomalaisia mielipiteitä ennen kuin hoppuilen.

Ehdotuksia, ideoita, ratkaisuja? _|Pete|_ kiittää ja kuittaa  :wink:
 
Tietääkseni ja nähdäkseni nuo asiat rassaavat englanninkielisiäkin naavapartoja. Oletettavasti "seuraava päivitys korjaa asiat", kuten annetaan ymmärtää. Pahoillani olen.  :neutral:
 
Tuossa tilanteessa ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa.
Muut taitaa kerätä hiljakseen joukkoja saaminsa paikkoihin. Sen pitäisi olla paljon nopeampaa. Varsinkin se on ärsyttäväää kun huomaa juuri valloittamansa linnan olevan viety uudelleen.
 
Eldmor said:
Tuossa tilanteessa ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa.
Muut taitaa kerätä hiljakseen joukkoja saaminsa paikkoihin. Sen pitäisi olla paljon nopeampaa. Varsinkin se on ärsyttäväää kun huomaaa juuri valloittamansa linnan olevan viety uudelleen.
Tuo pistää tosissaan sapen kiehumaan  :evil:
 
Mulla on tossa 903. -versiossa ollu semmonen systeemi et mä meen semmosen liittouman puolelle joka on sodassa mahdollisimman monen valtion kanssa. Sitten mä vallotan niiden vihollisliittoumien mestat ittelleni. sit ootan et se tietty liittouma rupee sotimaan jonkun muun liittoumankin kaa, ja vallotan taas niiden alueet.
 
Back
Top Bottom