• Please note that we've updated the Mount & Blade II: Bannerlord save file system which requires you to take certain steps in order for your save files to be compatible with e1.7.1 and any later updates. You can find the instructions here.

Rick And Morty!

Users who are viewing this thread

Sly

Yeni sezona başlamadım henüz, başlayınca yazarım bir şeyler belki. Ha bide seyretmeyenlere tavsiye ederim seriyi. Daha önce South Park, Regular Show ve Adventure Time seyretmiş olanlarınız muhtemelen beğenecek seriyi.
 

Carrier

Popülerleşen her şey boka batıyor umarım bu da öyle olmaz. Pazartesi günümün neşesi.
 

Flamingo

Regular
Pickle Rickin olduğu ve Hisar bölümü mükemmeldi.Evil Mortynin etkisinden bir türlü kurtulamadım.


En güzel olmayabilir belki ama 7. bölüm en önemli bölümdü 3. sezondaki.
 

Flamingo

Regular
Carrier said:
Ben hisar bölümünün devamını bekliyordum gelmedi.  :sad:
Hisar bölümünün devam etmesi hoj olurdu,evet.
Evil Morty'i ilk gösterdiklerinden bu yana çok beklediler.Belki 4. Sezon görebiliriz ama 10. bölümde çıkmaz bence.
 

Kaleh The Leader

Evil mort hakkında
Bence evil morty bizim rickin ilk mortysi olabilir. Bi ihtimal. O bebek sahnesinde üzülmesi vs vs 
 

Flamingo

Regular
Rick Citadela kaçmış olabilir mi?Belki kendi gerçekliklerinden sıkılan Ricklerin yerine açıktaki Ricklerin yerleştirildiği ve gerçeklikten vazgeçen Rickin Citadelda yaşamaya devam ettiği bir sistem vardır?Böylece Evil Mortye de bağlayabilirler
 

Lalaitha

Sergeant Knight at Arms
VCNWWBWF&S
forumda konusu varmış demek. :razz: izleyin, izlettirin. harika, müthiş, muhteşem. bitmesin diye yavaş yavaş izleyerek can çekişiyorum ama olsun. :razz:
 

vitaedium

Grandmaster Knight
4. sezonunun kasım ayında gelmesi planlanılıyor.

https://twitter.com/RickandMorty/status/1128676665301839872?s=20
 
Popülerleşen her şey boka batıyor umarım bu da öyle olmaz. Pazartesi günümün neşesi.
şu yorumu var ya imza yapmak lazımda aslında.

rick and mortyi beğenerek izliyordum hala izliyorum gerçi. beni sanki bu 5.sezonda cinsel şakaları biraz yordu. açıp porno izlesem daha az cinsellik vardır içinde. ayarını kaçırmışlar.
 
Last edited:

pancamo

Baron
WBNW
Her bölümü gayet iyi bence. Mesela South Park'ın çok leş bölümleri hatta sezonları var. Hatta Trey Parker bile bunlardan utandığını söylüyor. Bir bölümü yapmaya yayın tarihine 1 gün kala başlıyorlar.
Ama Rick and Morty hiçbir bölümde belli bir seviyenin altına inmedi ve her bölümü üzerine düşünülmüş içerikler.
 
bu sezonda en çok aklımda kalan bölümlerden birisinde jessica'nın zaman kristalinin içinde hapsolduğu bölüm içerisinde o kadar klişe hikayelerle dalga geçilip öyle güzel bir şekilde ele alınmasıydı. hikaye içinde hikayeyi izliyorduk. birde penisiyle polisleri kontrol eden bi balık herif vardı o da aklımda kalmış.

gerçi aynı şey last of us 2'de de olmuştu. böyle olunca eleştirme hakkımız elinden alınmış olmuyor ama. bazı insanlar verdiği bazı güzel hislerden dolayı eleştiri haklarının kaybedilmiş olduğunu hissediyorlar. yanlış yapıyorlar. evet doğru. her bölümü üzerine düşünülmüş içerikler. last of us 2'de teknik açıdan çok mükemmel bir oyundu. her anlamıyla iyiydi. rick and morty'de öyle. ancak yapılan eleştirileri gölgede bıraktıramaz ne kadar iyi yanları olsa bile. çünkü oyun ya da bir dizi olsun üstünde bir kişi çalışmıyor. onlarca kişi çalışıyor. teknik açıdan iyi olmasının ve herkesin hayran kalmasının sebebi teknik ekibinden ve onların yeteneğinden kaynaklanıyor. ben onları zaten yaptıkları iyi işlerden tebrik ediyorum. eleştirdiğim konulardan sorumlu olan ekipleri eleştiriyorum esasında. senaryo ya da kurgudan kim sorumluysa bunları göz ardı etmemeli. (dizilerde senaryo önemliyken filmlerde yönetmen in daha çok önemli olması gibi) yoksa tarikatlar gibi doğru şeyler söylesinler söylesinler araya da kendi menfaatleri için yanlış şeyler ekleyip insanları mı büyülesinler? bir yerden sonra konu alakasız da olsa buraya gelmeye başlıyo. amerika da starwars da ki gibi the force diye bir din var insanlar force'a falan inanıyor asdfadsf. insanlar yapar yani böyle şeyler.

yani sonuç olarak, rick and morty gibi; ele aldığı konuları işlerken uçlarda gezen bir dizinin, tehlikeli sularda gezen bir dizinin dikkatli olması gerek. yoksa insanlar rahatsız olabiliyorlar bu durumda olduğu gibi. bi ara sadece rick and morty izleyerek bile masturbasyon yapmayı düşündüm desem yalan olmazdı (şaka) :razz:

ayrıca rick and morty'de gayette sıkıcı bölümler vardı azınlıkta olsa gene var. her show'da vardır bu. ayriyeten rick and morty neden bu kadar az lince uğramayı başarmış anlayamıyorum. belki iplenmediği içindir. hayrettir ki söylediği basit bir kara mizahtan dolayı lince uğrayan onca ünlü varken birde. garip geliyor.
 
Last edited:

pancamo

Baron
WBNW
Amerika'da tv showları düşünce özgürlüğü açısından aşırı gelişmiş halde. Rick and morty'nin pek lince uğrayacak içerikleri yok bir de. Gene kıyaslarsak south park bildiğin gerçek hayattaki insanları ve kurumları gerçek isimlerini kullanarak felaket şekilde aşağılıyor ve tüm hassas konularla bel altı kullanarak dalga geçiyor. Scientology, mormonluk, yahudilik, müslümanlık, hristiyanlık vs vs. Ve tam aksine izleyiciler bayılıyor bu duruma. Rahatsız olanlar sadece aşağılanan insanlar, ama hiç bişi yapamıyorlar.
Bir bölümde mesela bir hastalık yüzünden yüzünde yüz yerine *** olan iki çift var ve kayıp oğullarını arıyorlar. Bölümün sonunda ortaya çıkıyor ki oğulları Ben Afflec'miş. Ya da mesela şu bölüm:

Valla ben last of us 2'yi de 1'den daha çok sevmiştim. hem teknik hem hikaye açısından. izleyiciyi tatmin edici yoldan gitmemeleri ve olayları tek taraftan yorumlamayışları hoştu.
 
İzleyiciyi tatmin edici bir yoldan gitmemeleri ve olayları tek taraftan yorumlamamalari tabi ki yazar açısından degerlendirince çok doğru bir sey. Ama hikaye içerisinde karakterlerin aldığı kararlar kararterlere uygun değil ve mantıksız. Joel in ölümü mesela çok saçmaydı. Bu adam senelerin survival masteri silahsız tedbirsiz ve kendisinin güçsüz olduğu ortama gidecek kadar salak mı? Ayrıca hikayede ahlaksal bir eksiklik var. Abby nin babası bir self defence sonucu öldürülmüştü. Ama abby tamamen nefretle bir insanı katletti. Ve hikaye de ne kadar klişe gelicem biliyorum ama sjw unsurlarida istismar edildi maalesef. Old bir sjw olarak gördüm mü tanıyorum.

Rick and morty için dediğim şuydu unluler bu kadar kolay linclenirken bu dizilerin linclenmemesi bı başarı ayrıca south park in linclenmemesi rahatsız olan insanların rahatsızlığıni ortadan kaldırmiyor. Bunun çok ince bir ayarı var. Ve Rick and morty nin southpark in yaratıcıları bu ince ayarı iyicene ayarlamakla mükellefler. Fazlası çünkü insanları gerçekten derinden uzebilir ya da mide bulandırıcı seviyelere ulaşabilir. Begenmeyenler izleyebilir izleyicilerin de hoşuna gidebiliyor olabilir ama YouTube da bir kere bile south park bilmeyen birisinin karşısına denk gelse ve şansa izleyip çok uzulse ya da midesi çok bulansa bile kötüdür. Olmamalıdır. Yanlıştır. Bu denk gelenlerinin özgürlüğünün kisitlanmasidir. Bu yuzden ekstrem uçlar var olmamalı hayatın her yerinde. Bu da nihilistik hedonistik bakış argumanlariyla ekarte edilemez herkes bazıları gibi hiççilik kafasında yaşamıyor. Herkes çoğulcu hiççilleri kabul ediyorsa cogulcular da çoğunluğu ya da diğer azınlıkları oldugu gibi kabul edecek. öyle bı yağma yok.

Nedense aklıma geldi Amerika'da bı haber kanalında tartisiliyordu. Bı kadın toy storye lezbiyen oyuncak trans ya da zenci oyuncak eklensin falan diyordu. Çocuğum küçüklükten bunlari televizyondan izlesinde 'normal' olduğu kucuklukten aklına kazınsın diye. Bı kadın cikipta bu TOY STORY bu oyuncakların hikayesi arkadaşlığı konu alır oyuncakları konu alır bu tür şeyleri almaz demişti. Last of us içinde böyle last of us Joel ve bizim hanım kızımızın hikayesi. Bir hayatta kalma hikayesi. Ahlaksal ders verme derdinde olan teknik açıdan mükemmel ama hikayesel anlamda insanları birbirine düşüren alt yapisiz mantıksız bir şeyimsi değil. Plot Twist foreshadowing ve farklı perspektifleri derinden yansıtmak tabii ki önemlidir ama toy story mevzuunda olduğu gibi bu oyunun olayı, last of us in olayı Joel ve onun kurtardığı kız üzerine kurulu. Hayatta kalma ve saf bir hikaye ve objective üzerine kurulu bir oyun. Fanlarının beklentisi de bu yönde.

Last of us' in gerçek fanlarına çok yazık oldu. Ve insanlar olanları basitinden anlayamiyor bile...

Konu nasi buraya geldiyse Rick and morty hoştur ama biraz ayarı en azından benim için birazcık kacirmislar.

Seriden aldığım kalite azalıyor. Hoş, kimsenin summer in bir anda ekrana gotunu dönüp osssssurmasindan zevk alacağını ya da saniyler içersinde onlarca cinsel gönderme için şafak saydıklarını da sanmıyorum
 
Last edited:
Top Bottom