Red Dead Redemption

Users who are viewing this thread

Jome

Wie gaat `m halen? De music store in de parade heeft `m, en de bart smit ook dus ik moet `m wel halen. Dit word echt de vetste game ooit.
 
alleeen de pc3 is wel beter dan xbox 360

en ik koop het ook alleen voor pc heb zelf geen console
 
MaHuD said:
Wat heeft dit spel dat andere spellen van het genre niet hebben?
(Behalve dan Wild West enviroment?)

Vooral de vrijheid van GTA IV, bijvoorbeeld.
 
Valt wel mee. De online functie is letterlijk kapot. Hopelijk komt er een patch.
 
Als je online komt zegt hij '' sorry je internet suckt balen doei '' maar dat zegt hij bij iedereen.
 
Nee, ik bedoel meer dat er een hoop te doen is als je klaar bent met de missies doen.
 
MaHuD said:
iCock said:
MaHuD said:
Wat heeft dit spel dat andere spellen van het genre niet hebben?
(Behalve dan Wild West enviroment?)

Vooral de vrijheid van GTA IV, bijvoorbeeld.

Ja, dus net zoals alle GTAs, Saints row (2), Red Faction Guerillia etc. etc.
Niks bijzonders.
En cowboy zijn (o.o) ?
zegt je dat dan helemaal niks mijn oude vrind ?

Lekker met de lasso mensen vangen en dan rustig achter je aan laten slepen terwijl je met je paard lekker rondrijdt  :lol:
ik wil hem eigenlijk liever voor de pc maarja...of die ervoor uitkomt  :???:
 
Oh de setting is zeker wel cool. Maar ik vind dat mensen een beetje overdrijven, want het free roaming is echt niet anders van andere games.
Maar Red Faction Geurillia krijgt toch een pluspunt, aangezien je daar van alles en nog wat opblaast of met je hamer kapot mept.
 
MaHuD said:
Oh de setting is zeker wel cool. Maar ik vind dat mensen een beetje overdrijven, want het free roaming is echt niet anders van andere games.
Maar Red Faction Geurillia krijgt toch een pluspunt, aangezien je daar van alles en nog wat opblaast of met je hamer kapot mept.
hhmm klinkt intressant....denk dat ik die dadelijk even ga opzoeken :grin:
 
Back
Top Bottom