Perkele - Warband Klaani vanha ketju

Mikäs factioni olisi meille se päävaltio?

  • Rhodok

    Votes: 14 11.6%
  • Nord

    Votes: 49 40.5%
  • Swadia

    Votes: 13 10.7%
  • Khergit

    Votes: 7 5.8%
  • Vaegir

    Votes: 25 20.7%
  • Sarranid

    Votes: 13 10.7%

  • Total voters
    121

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Prkl! Nuo harkat on siis ihan jokaiselle Perkeleläiselle vai vaan ihan niille jotka on mukana tossa jossain pelissä missä on se kartta? Jos en väärin ymmärtänyt niin nyt tulevana lauantaina on taas harkat? Jos itsekin viittisi sinne ängetä... Kun en vielä ole ollut missään klaanin aktiviteeteissä  :cry:
 
mynameoverhere said:
Vastapallo said:
Minä minä minä.  :grin:
Ei mikään paras ilmotus, mutta kattelen vielä huomisen ajan tuleeko muita halukkaita ja niistä päätän kenelle annan oikeudet.

Musta erittäin hyvä ilmoitus mutta jos ei kelpaa niin...


Omasta mielestäni olisin erittäin jees admin koska pelaan pelkästään Perkeleen servulla ellen jotais syystä halua mennä jollekin Duel servulle kehittämään kuolevaisen voimani. Muuten pelaan VAIN ja ainoastaan Perkeleen servulla. Pelitaidot saattaa olla niin ja näin, välillä menee hyvin, joskus taas aivain päin helvettiä :lol:
+minulla on aikaa
+Olen ollut Sotahuudossa ja harrastanu Bofferointia melkein puolitoista vuotta.
+Olen erittäin asiallinen persoona  :cool:
 
Vastapallo said:
mynameoverhere said:
Vastapallo said:
Minä minä minä.  :grin:
Ei mikään paras ilmotus, mutta kattelen vielä huomisen ajan tuleeko muita halukkaita ja niistä päätän kenelle annan oikeudet.

Musta erittäin hyvä ilmoitus mutta jos ei kelpaa niin...


Omasta mielestäni olisin erittäin jees admin koska pelaan pelkästään Perkeleen servulla ellen jotais syystä halua mennä jollekin Duel servulle kehittämään kuolevaisen voimani. Muuten pelaan VAIN ja ainoastaan Perkeleen servulla. Pelitaidot saattaa olla niin ja näin, välillä menee hyvin, joskus taas aivain päin helvettiä :lol:
+minulla on aikaa
+Olen ollut Sotahuudossa ja harrastanu Bofferointia melkein puolitoista vuotta.
+Olen erittäin asiallinen persoona  :cool:

no olenhan minäkin ollu sotahuudossa boffannu pari kuukautta eli melkein puol vuotta.
 
Vastapallo said:
Omasta mielestäni olisin erittäin jees admin koska pelaan pelkästään Perkeleen servulla ellen jotais syystä halua mennä jollekin Duel servulle kehittämään kuolevaisen voimani. Muuten pelaan VAIN ja ainoastaan Perkeleen servulla. Pelitaidot saattaa olla niin ja näin, välillä menee hyvin, joskus taas aivain päin helvettiä :lol:
+minulla on aikaa
+Olen ollut Sotahuudossa ja harrastanu Bofferointia melkein puolitoista vuotta.
+Olen erittäin asiallinen persoona  :cool:
No nyt alkaa näyttää paremmalta.  :wink:
Iltaan mennessä katselen kenelle ( tai jopa useammalle jos olen sillä päällä )  antelen oikeudet.

wydha4 said:
no olenhan minäkin ollu sotahuudossa boffannu pari kuukautta eli melkein puol vuotta.
Mitäs sinun tekemises tähän vaikuttaa ?
 
Harkoistakaa Ei varmaa tuu mitää Tällä Koneella, Koska tää lagii iha perkelesti. Vaikka Laitan Grafiikat warbandista iha alas, tää lagaa ja Hidastelee Silti. :sad: mull on 2 tietokonetta toinen on mun Mutsin luona toinen Faijan luona, Ja Tää Kone Mitä nyt käytän ( eli mutsin luona oleva) On aika Paska.
 
Edit: Etsin uutta adminia palvelimelle. Katselen kuka osaa tehdä hommansa asiallisesti ja pelaa kohtuullisen paljon Perkeleessä.  :wink:

Itse olisin kiinnostunut hommasta.

-Pelaan perkeleessä aina kun siellä on porukkaa.
-Asiallinen
-Erittäin luotettava persoona

 
Jahas kai sitä täytyy itsekkin sitten alkaa markkinoimaan itseään.
Eli
+ Olen +20 iältäni, sekä englanninkielen taito on kohdillaan
+ Olen asiallinen ja oikeudenmukainen pelaaja
+ Pelaan Warbandia joka päivä
+ Pelaan Perkeleen servulla päivittäin
+ En toimi / käyttäydy mielivaltaisesti tai mielenvikaisesti
+ Pitkän linjan Mount and Blade pelaaja

Ja toisista pelaajista poiketen luettelen myös miinuksia

- Taidot ei ole ammattipelaajan luokkaa (silti väittäisin etten ole läheskään huonoimmasta päästä :smile: )
- En tykkää hevosista

Siinä sitten. Arpa on heittetty. Hande päättäköön lopuista :smile:
 
Cheers said:
Ja toisista pelaajista poiketen luettelen myös miinuksia

- Taidot ei ole ammattipelaajan luokkaa (silti väittäisin etten ole läheskään huonoimmasta päästä :smile: )
- En tykkää hevosista

Siinä sitten. Arpa on heittetty. Hande päättäköön lopuista :smile:

Myös minä mainitsin miinuspuolen mutta vain ohimennen :cool:
 
Meni eilinen ukkosta kuunnellessa, niin ei päässy harkkoihin  :sad:


EDIT:
Tämän varmaan voi lisätä ekaan postiin:

Zoltanus said:
Kaikille muuten tiedoksi, että täältä löytyy uusin banneripaketti http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,83152.msg2147497.html#msg2147497. Tuo paketti myös uusiutuu väliajoin joten katsokaa aina joskus tuolta onko tullut uutta pakettia (joku oli jo antanut väärää linkkiä quotessa joten katsoin tarpeelliseksi huomauttaa). Jos ette käytä uusinta pakettia niin bannerit eivät näy oikein (voi esim. olla jonkun muun klaanin banneri  :wink:).
 
Perjantaina olis mökille lähtö viikonlopuksi, joten en valitettavasti pääse näihinkään harkkoihin.  :sad: Pahoittelen etten ole vielä yhteenkään klaanin aktiviteeteistä osallistunut, yritän kyllä päästä ensi viikon harkkoihin kovasti. Se on aina ollut että joko ei muista tai sitten on muuta menoa. Toivottavasti ensi viikolla nähdään, yritän takoa ajankohdan kalloon.  :wink:
 
En pääse pelaamaan perkeleen servulle.. Syynä:

"Incorrect authorization key"

Mistäs moinen mahtanee johtua? Muille servuille kyllä pääsee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom