Nuijasota mod

no pitäisikö tämän modin olla jos tyyppine vai ihan vain nuijasota?

  • nuijasota

    Votes: 34 66.7%
  • jos tyyppinen

    Votes: 7 13.7%
  • ensin tavallinen ja jos ei ole hyvä niin sitten nuijasota

    Votes: 5 9.8%
  • kumpikin

    Votes: 1 2.0%
  • ei kumpaakaan

    Votes: 4 7.8%

  • Total voters
    51

Users who are viewing this thread

Korjatkaa jos olen nyt aivan täysin väärässä:
Musketit olivat omimmillaan(vaikee kirjottaa :S)raskasta ratsuväkeä vastaan kun taas suomen armeija koostui puolialastomista karvaisista nuijamiehistä...?
 
Mikkinaattor said:
Korjatkaa jos olen nyt aivan täysin väärässä:
Musketit olivat omimmillaan(vaikee kirjottaa :S)raskasta ratsuväkeä vastaan kun taas suomen armeija koostui puolialastomista karvaisista nuijamiehistä...?
Tossa on kyllä syvällinen pointti... :lol:
 
Niin mutta jos tästä nyt tulee jos-tyylinen niin se voisi olla vaikka erikoisase?Esim.Jos Venäjä lähtee Suomen avuksi niin jollakin kasakkain pomolla voisi olla pistooli?Mutta jos ei niin ei. :wink:
 
Temuzu said:
Niin mutta jos tästä nyt tulee jos-tyylinen niin se voisi olla vaikka erikoisase?Esim.Jos Venäjä lähtee Suomen avuksi niin jollakin kasakkain pomolla voisi olla pistooli?Mutta jos ei niin ei. :wink:

Pistä kuva, ettei pääse kukaan pettymään.
 
BluePanther said:
Mikkinaattor said:
Korjatkaa jos olen nyt aivan täysin väärässä:
Musketit olivat omimmillaan(vaikee kirjottaa :S)raskasta ratsuväkeä vastaan kun taas suomen armeija koostui puolialastomista karvaisista nuijamiehistä...?
Tossa on kyllä syvällinen pointti... :lol:

Joo kyllä vaan eli toistan tässä nyt saman mitä sanoin juuri äsken: nuijasotaan ei pyssyttimiä, mutta vaihtoehtoiseen entä jos -tyyppiseen ehkä. Itse en kyllä mielelläni näitä laittaisi. Turha säätö osoittautuu aina huonoksi ideaksi.
 
Sound Chaser said:
Joo kyllä vaan eli toistan tässä nyt saman mitä sanoin juuri äsken: nuijasotaan ei pyssyttimiä, mutta vaihtoehtoiseen entä jos -tyyppiseen ehkä. Itse en kyllä mielelläni näitä laittaisi. Turha säätö osoittautuu aina huonoksi ideaksi.

Toisaalta parhaat ideat ovat alkaneet sanoilla: "Ei perkele!.."

Esimerkiksi: "Ei perkele! Nyt riittää näiden hikisten kumisaappaiden kanssa, tehdään vaikka kännyköitä, jumalauta!"
** jos olet alaikäinen, älä lue ylläolevaa riviä, tai jos luit niin pyyhi sen ja sitä edellisen rivin ärräpäät mielestäsi, HETI **

 
Athan said:
** jos olet alaikäinen, älä lue ylläolevaa riviä, tai jos luit niin pyyhi sen ja sitä edellisen rivin ärräpäät mielestäsi, HETI **

Ei pysty.

Nyt kävi näin D:
 
No minuun ei ainakaan ole kukaan ottanut yhteyttä. En aio olla se aktiivinen osapuoli, voin väkerrellä modeleita jos mr.master antaa selvän toimeksiannon.
 
No en ole itsekkään nyt tällä hetkellä paljon tehnyt karttaa  kun on koulut ja sun muut mutta kun nyt on syysloma niin voin olla modin parissa enemmän.Lähettelen sitten sulle rebel viestii ku tarvitaan modelia.
 
mr.master said:
No en ole itsekkään nyt tällä hetkellä paljon tehnyt karttaa  kun on koulut ja sun muut mutta kun nyt on syysloma niin voin olla modin parissa enemmän.Lähettelen sitten sulle rebel viestii ku tarvitaan modelia.

Noh eikös se ole vähän myöhästä siinävaiheessa.. kun se modelointi ei tapahdu sormia napsauttamalla :smile: Meinaan, että jos ilmoittelet siinä vaiheessa, kun modeleita _tarvitaan_ :wink:
 
mr.master said:
No en ole itsekkään nyt tällä hetkellä paljon tehnyt karttaa  kun on koulut ja sun muut mutta kun nyt on syysloma niin voin olla modin parissa enemmän.Lähettelen sitten sulle rebel viestii ku tarvitaan modelia.

Allright, minulla on myös hyvin aikaa nyt syyslomalla. Juonikaa jotain runkoa systeemille ja lähettäkää sitten selityksiä/kuvia (mieluusti kuvia) modeleista, joita tarvitaan. Aseita ja kypäröitä teen mielellään, kilpiä en ole vielä ainuttakaan tehnyt, mutta eiköhän sekin onnistu. Haarniskojen kanssa en mieluusti vielä ala räpeltämään, kun en sitä rigging-touhua hallitse. Mutta perehdytäänpä siihenkin sitten. Textuureja ei oikein hyviä minulta saa, eli jos joku maalaisi ne modelieni päälle niin hyvä, muutoin teen ne sitten Gimpillä puutteillisilla taidoillani. :smile:
 
Statsevich said:
Miten niit uusia armoreita adataan modiin?


Perusteet esineiden mallintamisesta ja siellä mm. mainitaan miten panssareita käsitellään. Suosittelen tutustumaan, valitettavasti aiheesta ei ole kattavaa suomenkielistä opastusta. Tuskin sellaista tuleekaan aivan pian, sillä englanti on "alan kieli" ja sitä tulee käytännössä osata, jos mielii mitään modaamisiin tai modeloitiin liittyvää tekaista.

http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,10868.msg177875.html#msg177875
 
Eip mittää ja anteeksi kun en ole pitänyt teitä ajan tasalla. Mutta joudun sanomaan että en voi tehdä isoja asioita ennen ku tulee uusi tietokone,koska tämän hetkisellä tietokoneella se on nyt sitä sun tätä. Tila loppu ja muisti ei riitä jne. Sitten kun tulee uusi tietokone niin voin paljon paremmin tehdä modia. Mutta sen sanon että tämä projekti ei ole kuollut. Joten malttakaa vielä  :wink:
 
Aattelin vielä kysyä että onko mitään suomalaista miekkaa tai kypärää jota olisi käytetty siihen aikaan? Selailin nettiä  mutta en oikeen löytänyt etsimääni.Tiedoksi että minä aloin myös modelaamaan , mutta se ei tarkoita että sulkisin Rebelin pois modista, koska tiedän että Rebel on parempi kuin minä modelaamisessa. Aloitinhan vasta vähän aikaa sitten. Tietenkin voisin jotain kypärää modailla mutta Rebel saisi viimeistellä sen. Jotenka jätän pääasiassa modellaamisen hänelle.
 
Back
Top Bottom