Mistä kohtaa Suomea olette kotoisin?

Users who are viewing this thread

Helsingissä olen asustellut koko elämäni. Ensin asuin Mellunmäessä ja nyt olen asunut noin 11 vuotta Jollaksessa.
 
Asun Vaasassa, vaikka sieluni ei oikein tunnu asuvan täällä landepaukkulandiassa i svenska österbotten.
Olen muuten Suomenruotsalainen, (tai hurri, ihan miten vain) ja tuli mieleen tämmöinen kysymys - onko täällä muita kuusiprosenttilaisia(nykyään 5,5%) kuin minä?
 
Lorraine on puoli-ryssä  :grin: ja oli täällä joku Ruotsinsuomalainen, jollen ihan väärin muista, ainakin kirjoitti hoonoo soomee ja väitti ettei ollut äidinkieli.

Mutta finlandsvenska bättre folkkia ei taida olla muita. Mites kesäiset rapujuhlat sujuvat?  :wink:
 
Jhessail said:
Lorraine on puoli-ryssä  :grin: ja oli täällä joku Ruotsinsuomalainen, jollen ihan väärin muista, ainakin kirjoitti hoonoo soomee ja väitti ettei ollut äidinkieli.

Mutta finlandsvenska bättre folkkia ei taida olla muita. Mites kesäiset rapujuhlat sujuvat?  :wink:

Kazzan said:
Finlands svenks FTW!

Vitsi här e många som jag int viste att va från scandinavien.

Lost-Lambista en osaa sanoa.

EDIT: Viisaampi olisi tietysti liittänyt sen Kazzanin quoten, jossa hän kertoo olevansa suomenruotsalainen.
 
Temuzu said:
Mute ilmeisesti loppunut :roll:
Luuletko että liiallisesta ryssien morkkaamisesta tämän maan kielisellä foorumilla muka kauemmin saisi mutetettua :twisted: MUAHHAHHAHAAA!!!! Eli siis hämeenlinnan poikia... yhä
 
AK said:
Luuletko että liiallisesta ryssien morkkaamisesta tämän maan kielisellä foorumilla muka kauemmin saisi mutetettua :twisted: MUAHHAHHAHAAA!!!! Eli siis hämeenlinnan poikia... yhä

Tarkoitatko tuolla sitä, että kaikilla suomalaisilla olisi joku ylitsepääsemätön antipatia Rodinan poikia kohtaan?

EDIT: Jhessailin PR-osasto pyrkii näköjään vaihtamaan hänen imagoaan, kun Deidranna on vaihtunut kisuliin. Uusi, pehmeämpi Jhessail™

Näin on!
 
Tuolla käytöksellä saat pian uuden muten.

Muistan hyvin, kun Rommel sai muten, kun Jhesu päätti todistaa, että kaikkivoipaisellekin voi tehdä jotain.  :lol:
 
Elfy said:
Tuolla käytöksellä saat pian uuden muten.

Muistan hyvin, kun Rommel sai muten, kun Jhesu päätti todistaa, että kaikkivoipaisellekin voi tehdä jotain.  :lol:
Ei ole mahdollista, minä olen uuuuuuummmmmmmmm..... öööööööööööööhhhhh....... AHAA! Poliittisesti koskematon
 
Mie synnyin turussa Sen vierys kunnassa aurassa asun :mrgreen:

Minä synnyin Turussa ja asun vieruskunnassa, Aurassa.
 
Voitaisko pyssyy suomenkielessä? en ymmärrä ruotsista melkein sanaakaan (vaikka sitä kaks vuotta onkin opiskeltu)
 
Back
Top Bottom