WB Kara Gürz Görevi Tam Çözümü [ Tüm Görevler ]

Currently Viewing (Users: 0, Guests: 1)

TheMazterZ

Recruit
Best answers
0
Kardeş Çok İşime Yaradı Çok Sağol

Ama Ondan Sonra

Ben:kılıçım25vuruyo  :grin:

Kara Gürzü Aldıktan Sonra Ben  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil: BUMUYDU!!!!

Kara Gürzü Kullandıktan Sonra Ben:  :wink: peh... Biliyodum öyle olduğunuda Çaktırmıyodum
 

Dyum

Recruit
Best answers
0
Arkadaşlar ben KARAGÜRZ ü ele geçirdim . Sonrasında da benim getirdiğim  Lehistan hükümdarı öldü.( Onu sonra bir kalede gördüm :grin:)
Biraz daha zaman geçince bu sefer başka bir rehberden okuduğuma göre gidip kazak taht talibini bulup yemin ettim şimdide onu tahta çıkardım. Oda bana rusya yı fethet görevini verdi . Şu anda 3 tane mekanı kaldı rusların .
Şimdi benim sormak istediğim şu ki Ben nasıl hükümdar olacağım ?
 
Best answers
0
Kralın kimse onunla konuş, istifa etmek istiyıorum de.
Tabi orda başka şekilde yazar azat edilmek istiyorum gibi bişey.
Sonra git bir yere saldır ve krallığın kurulur tabi nereye saldırırsan krallığın oranın asiliği şeklinde olur.
 

Scoff

Recruit
Best answers
0
Kardeşim iyi hoş anlatmışsın eline sağlık ama ben bu Kara Gürz görevini almadan çok önce Radzwill i tahta getirmiştim...En son Albay Vasil Zolotorenko ya gittim bana Radzwille gitmemi söyledi ondan sonra Radzwill e gittim ilişkim +78 ama seçeneklerde Kara gürzle ilgili bir şey yok? Aynı şekilde Nesvizh köyüne de gittim Muhtara bu köyün adı nereden geliyor gibi bir seçenek sordum basit bir hikaye anlattı o kadar...Yardımcı olursan çok sevinirim kaç gündür uğraşıyorum şimdiden teşekkürler :smile:)
~~Radzwille bir kaleyi ele geçirdiğimde hiçbir görev gelmedi. Şuan Kiev Rusların kontrolünde acaba o kaleyimi ele geçirmem gerek??
 

Borcha1

Recruit
Best answers
0
Arkadaşlar oyunuma devam edemiyorum şöyle bi hata alıyorum janunz radwizil için kale ele geçirdim lviv kaleden çıktım dolanırken ilk emir diye bi görev tamamlandı kieve gitmemi söyledi en alttakine bastım gitmek için sana bişey danışmak istiyorum dedi ve konuşmadan çıkamadım herşeyi denedim gidiş hatımıza bastım görevi bıraktım gitmeliyim dedim genede olmadı acil yardım versiyonum 1.143 kiev zaten benim şehrim
 
Best answers
0
abi bana yardım edecek yokmu çok nam kastım sırf kara gürz için lütfen ben kazak lorda gidip sordum galiba yanlış sordum mamai yi bul dedi çevirtmeni bulmadan şu anda o çevirtmen olayı yok bugün yeniden başlıyorum tekrar yapıcam bunları sizde cevaplarsanız sevinirim :sad:(
 

Trojan1453

Recruit
Best answers
0
Çok açıklayıcı ve herkese yararlı bir rehber olmuş burdan saygıyla selamlıyorum  :smile:
Fakat ben Kazak Lordlarına gittiğim zaman özel görev seçeneğine basıyorum sana göre işim yok diyor.Bir kaç gün nam ordu elde ettim ilişkimi düzelttim tüm Kazaklar ile ama durum hala aynı.Acaba sorun nedir ?
 

Trojan1453

Recruit
Best answers
0
Daha yeni 13 seviye oldum,bir kaç defa yeni karakter oluşturdum yine olmadı bende mi sorun var anlayamıyorum  :???:
 

HatasizCooL

Veteran
WB
Best answers
0
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum.  Maalesef sorulara cevap veremiyorum oyun senaryosunu oynayalı yıllar oldu. Umarım yakın zamanda oynayan arkadaşlar size yardımcı olurlar :smile:
 

Cosmic Latte

Sergeant
Best answers
0
Oyunda yaklaşık 3-4 ay geçirdim gelişmek için. Kazak Lorduna gittim özel göreve tıkladım fakat hiç bi Lord görevi vermiyor. Acaba bug mudur?
 

erennuman_mb

Grandmaster Knight
WF&SWBNWVC
Best answers
0
Yogurtlu Balik said:
Oyunda yaklaşık 3-4 ay geçirdim gelişmek için. Kazak Lorduna gittim özel göreve tıkladım fakat hiç bi Lord görevi vermiyor. Acaba bug mudur?
Ben de aynısını yapmıştım vermedi şerefsizler. Herhalde başlamak için karakterin dandik olması gerekiyor :???:
 

JackGhosen

Recruit
Best answers
0
Kara Gürzü almak için senaryoyu oynamayı düşünen arkadaşlar bu yorumu özellikle okusunlar.

Kaç sene önce yaptığım bu görevi tekrar yapayım dedim ama 4 kere yeni karakter açıp denememe rağmen olmadı.

Bir At Karşılığı Krallığın Yarısı görevini artık verilmiyor ben hiçbir karakter ile o görevi alamadım.

İlk karakterde Karga Kitabını aldıktan sonra çevirmen arama kısmında bug oluştu, hiçbir şekilde yapamadım.

İkinci karakterde Kiev'in Zaptı görevinde ne Radzwill ne de Kiev Valisi Nuh diyor peygamber demiyor.

Üçüncü karakterde Mamai'yi aldım, Barabash ile konuştuktan sonra görev yine buga giriyor.

Sonuncu karakterde ise Radzwill'in Aile Kabri görevinde yine sorun çıkıyor ve yapamıyorsunuz.

Bu kadar bug dolu iki oyun gördüm, birincisi tabi ki Knight Online ikincisi de MB Fire & Sword...

İnanın bana görevleri sistematik bir düzene oturtmak çok kolay, fakat oyunu pek fazla önemsemiyorlar.

Şöyle güzel bir sıra ile oraya git, buraya git, şunu yap tarzı bir sıralama olsa bu sorunlar yaşanmayacak.

Umalım ki Bannerlord'da bu tarz görevler koyup yine bug içinde bırakarak insanları zora sokmasınlar.
 

Melankoliq

Recruit
Best answers
0
Merhaba ben en son su cevirmen gorevini bi lorda sordum ama bana novgoroddan bahsetmedi direk mamai yi hanlarda arayarak bul dedi