Hur många?

Users who are viewing this thread

Scorpius_skin said:
kika in på http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=74621.msg2022252#msg2022252
och kolla där på sidan ett så ser du en html kod som naglfaar(?) lagt in och sätt sedan in den html koden i din signatur så får du baneren som vi har, (alltså den där einhärjer bilden som sitter nedanför allas poster)

              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              V  Den bilden nedanför

Tackar =), fixat nu =P
 
Ja..260 dagar cirka jag har 2 borgar och en huvudstad eller vad man nu kallar det.

Min gubbe är helt ultimat med hans båge slaktar allt på slagfältet :mrgreen:
//dragonlord
 
Min första gubbe spelade jag cirka 1500 dagar med! Det var i the eagle and the radiant cross, den versionen innan Hälmar unionen kom. Imperial state var nästan utplånade men det var mestadels Lauria och Holy Swadian Empire (måste älska deras historiskt baserade namn) som hade erövrat Imperial states terriotorium. Jag gick inte berserk genom calradia då jag alltid har en regel till mig själv att bara kriga med fienderna av det Stora och Ärorika Vaegir och bara erövra borgar och städer när jag fick order att göra det av den Store och Fantastiske Tsaren/Kung Yaroglek i hans kampanjer. Därför slutar det oftast med att jag bara har en borg.

Vad är det roliga i att erövra hela calradia? Jag vill inte klara av mina spel, jag vill att de ska aldrig ta slut! (Och sen kan det också vara så att jag är inkompetent som befälhavare)
 
Finns ju Einhärjar propaganda i nästan varenda tråd! :razz:

Men nej, jag vill inte gå med i någon klan helt enkelt för att jag:

1. Kommer spela andra spel mycket mer än warband.
2. Jag är 14 år och kan tänka mig att åldersgränsen är 15-20 år.
3. Ni kan bränna ner huset där jag bor. Ni kan tortera mig till döds, men ni kan aldrig slita bort Vaegir från mitt hjärta! (Jag måste ju stå ut med alla andra skandinavier som vill bara spela som Nords)
4. Jag är dålig på tider och sånt där.

Men jag hoppas att det går bra för er!
 
Úlfheðinn said:
GoldFingero said:
NaglFaar said:
:shock:.........


.....jag svarade på din post?.... eller är det något jag inte fattar nu? :???:
Han är nog bara lite chockad.  :wink:
Ah, minst sagt. Att inte vilja vara med i Einhärjar, speciellt när förfrågan kommer ifrån Storhövdingen själv! Kan tänkas vansinnigt och sägs vara en akt av dårskap, övermod eller brist på livslust i vissa regioner.

Vaegir, vad har dom som inte Nords har i överflöd?  :lol:

Nä men vi får väl respektera ditt beslut Eftersom(!) vi inte vet var du bor :razz:
Du ska bara veta att när Einhärjar ser dig på slagfältet och det plötsligt börjar lukta svavel ut fläkten från datorn, så är det Ragnarök som är på väg..

Lycka till!
 
Scorpius_skin said:
Haha jag tycker att vi drar ut i långbåten och jagar denna lilla pojkspoling som sätter sej emot våran hövding :wink: haha


Hmmm, liv vakterna börjar kännas som bättre och bättre idé.


ledsen för all off topic
 
NaglFaar said:
Det är lugnt.
Vi driver med dig. Fast det är synd att du inte vill bidra med ditt svärd och hjälpa dina bröder.


Vilket jag har fattat efter Blodshammars förklaring, råkade dock citera fel del av hans inlägg. Men men, jag är ny på forumet och de första inläggen när man är ny på ett forum brukar oftast ändå inte vara så lyckade.
 
Haha tell me about it, mina första inlägg här var inte så värst bra och då har jag varit medlem i närmare 3 år. hehe :razz: har börjat vara aktiv nu på sista tiden bara
 
Vet inte vad jag spelat som mest, men spelade TLD nyligen och kom till dag 90-100 på flera karaktärer tills jag fick en återupprepande krasch.
 
Back
Top Bottom