Einhärjar Klanen
Alla Skandinavier bör samlas och enas under en flagga.
Bröder och systrar från hela Skandinavien, hör min inbjudan!
Vi borde dela blod och smärta som tvillingar, och på samma sätt utgjuta det.
När marken skakar av fiendens hovar, och himlen mörknar av pilar, så vet vi att vi har våra bröder vid vår sida.
Som en helhet och enskild individ skall vi möta dom tuffaste fiender som världen har att erbjuda.
Aldrig skall vi backa ett enda steg, aldrig svika våran broder.
Men framför allt, aldrig svika våran Allfader.
Så jag höjer min yxa, slår den mot min sköld och ger ifrån mig ett vrål:
Skandinavier!
Låt oss möta de faror, världens alla hörn har att bjuda på, tillsammans!
Låt oss stå enade!
Länder som kommer Klanen riktar in sig på är:Sverige
Danmark
Norge
Undantag kan göras i vissa fall!
Ranger och rättigheter: 
Du är det sämsta som världen har skådat. Du är en slav som säljs på marknad. Byborna spottar på dig och sparkar dig i skrevet när du ligger ner.
Och med all rätt dessutom. Ingen vill veta av dig.
Idiot!
För nästa rang behöver du:
Ett jävla mirakel!

Du är olydig, oduglig och allmänt dum. Du är en tjänare till en Bonde.
3 nya utmärkelser.

Du har en högaffel och tunika. Du drömmer stort men kanske inte prestar lika mycket. Vad vet du, egentligen, om krig?
Kanske en dag, kommer även du att vara berömd... Kanske?
1 ny utmärkelse.

Lantlivet har du lagt bakom dig. Du söker stridens konst, och har gett dig ut för att söka ära och berömmelse.
Skölden kan fortfarande vara lite tung ibland, och det händer att du glömmer av att använda den.
2 nya utmärkelser.

Uniformen är nu ett faktum. Du är en soldat.
Du är ganska alert och pigg med vapnet, kanske lite för pigg med vapnet. Men man lär sig eftersom.
3 nya utmärkelser.

En man som visar att han vill komma någon vart. Ofta en av dom bättre slagskämpar vi har.
Du är mer än bara en Vakt. Du börjar lära dig stridens konst.
4 nya utmärkelser.

Du visar stark potential, en möjlig KrigarFylking.
När du vevar med ditt vapen faller dom flesta. Det finns inte mycket som stoppar dig.
5 nya utmärkelser.

Här är du nu. En krigare utan dess like.
Du har visat att du kan skydda dina kamrater, följa order samt döda, i strid. Du är en av dom bästa.
En nominering från Storhövdingen, en Hövding eller Einhärjar.

Märkesvakten är Märkesmannens högra hand i strid.
Det som gäller för en Märkesman gäller för Märkesvaken, fast för sin mästare.
Man kan dock, som Märkesvakt, få anhålla om att få utgå. Det innebär att Märkesvakten inte måste följa sin Märkesmans sida, i strid.
Märkemannen kan bara ha en Märkesvakt.

Märkesmannen (Fanbäraren) blir vald av antingen Storhövdingen eller Hövdingen, till att bli dennes högra hand i strid. En livvakt om man vill säga så.
Det innebär att han aldrig kommer att lämna sin mästares sida i strid, om inget annat angivits av mästaren.
Man kan dock, som Märkesman, få anhålla om att få utgå. Det innebär att Märkesmannen inte måste följa sin mästares sida i strid.
Att vara Märkesman är ett tufft jobb och inte för den klena. Han måste kunna följa order till punkt och pricka.
Din mästare litar på dig med sitt liv, så svik honom inte.
Storhövdingen eller Hövdingarna kan bara ha en Märkesman.

Att nå rangen Hövding kräver inte bara utmärkelser, utan också en förfrågan från Storhövdingen.
Har man blivit Hövding är det på grund av visat ansvarstagande och aktivitet. En person som inte är aktiv i klanen kommer aldrig att få chansen att bli Hövding.
En hövding är nästan som en Storhövding fast med snäppet mindre rättigheter.
Som Hövding har man rättigheterna att:
Kicka
Rekrytera
Beordra i strid
Dela ut varningar - Dock inte till Storhövding
Dela ut Utmärkelser

Denna rangen är reserverad för mig som skapade klanen. Ingen kan bli Storhövding genom rangklättring, endast genom att jag avsäger mig titeln.
Som Storhövding har jag rättigheterna att:
Administrera
Kicka
Rekrytera
Beordra i strid
Dela ut varningar - även till Einhärjar i sammråd med Hövdingar och andra Einhärjar.
Dela ut Utmärkelser - Även till Märkesman samt Märkesvakt.
Nominera kandidater till Einhärjar
Mitt ord är lag!

Du är den bästa krigare som klanen har. Ingen kan mäta sig med din styrka, skicklighet, och finess.
Genom otaliga strider har du gång på gång visat att inget motstånd är oslagbart.
Hästar, bågskyttar och infanteri faller som gräs för en lie när du är på slagfältet.
En Einhärjar röstas fram av klan medlemmarna, och rösterna måste vinna med 80% minimum av minst 30 röster.
Från och med rangen Krigarfylking kan du bli nominerad av en Storhövding.
Storhövdingen konsulterar givetvis med dom Einhärjar som finns först, och fastställer om kandidaten är lämplig.
Sedan nomineras kandidaten och en röstning påbörjas. Detta innebär alltså att Einhärjarn är vald av klanen och har med all säkerhet förtjänat sin plats.
Som Einhärjar har man rättigheterna att:
Beordra i strid - En Einhärjars ord står över allas i strid, även Storhövdingens!
Dela ut varningar - Dock inte till Storhövding
Dö på riktigt och komma till Valhalla!
Banér.
[url=http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,74621.0.html][img]http://img690.imageshack.us/img690/6931/einhrjarshieldround.png[/img][/url]