hoi

Users who are viewing this thread

Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
Surkan said:
Ik kan me een conversatie herinneren met Anden waarin hij zei dat je 1x bent gedemote in VoN vanwege trolling, en later werd je ook nog gekickt. Dat is dus al sowieso 1 clan. Daarna hebben wij als Officers van Swadia een poll over jou gehad met wat we met jou wouden doen; het resultaat, je eruit gooien vanwege trolling (once again). Dus ik tel toch echt 2 clans.. Het woord 'meerdere' slaat op meer dan 1 clan, dus in principe heb ik gelijk.

Vertel me nu nog eens waarom je eerst naar een ander kijkt ipv naar jezelf jongen.. :smile:

Surkan said:
Heb ik ooit vals gespeeld? Nee.
Heb ik mijn excuses aangeboden omdat ik vals heb gespeeld? Ja.
Heb ik er van geleerd? Ja.

Ik snap dat men (o.a. jij) er boos, of wat dan ook, over bent maar dan heeft het geen nut om het in mijn gezicht te wrijven. Want dat helpt echt niet, sterker nog, het boeit me eigenlijk vrij weinig dat mensen zoals jij comments geven op wat ik gedaan heb, want jij bent ook niet altijd de liefste geweest.. :smile:
Zijn jullie niet allebij zo 'jong' ?
 
Bon, sinds dit topic geen nut meer heeft ga ik schaamteloos reclame maken voor mezelf.
In onderstaande spoiler een dubsmash compilatie van de schachten (eerstejaars) van Het Almachtige Huis Van DE Geneeskundige Kring VUB (GK Jette for short) waar ik dus ook op sta. Het doel is 1000 likes te behalen, wat belachelijk veel is. Vandaar ook dat ik jullie nodig heb. Like die ****ing video.


tl dr: Like de video en Klaas is blij.

 
Le Roux said:
Bon, sinds dit topic geen nut meer heeft ga ik schaamteloos reclame maken voor mezelf.
In onderstaande spoiler een dubsmash compilatie van de schachten (eerstejaars) van Het Almachtige Huis Van DE Geneeskundige Kring VUB (GK Jette for short) waar ik dus ook op sta. Het doel is 1000 likes te behalen, wat belachelijk veel is. Vandaar ook dat ik jullie nodig heb. Like die ******** video.


tl dr: Like de video en Klaas is blij.

2:59 zie ik daar een klaas?
 
je toekomstige werkgever zal het toch maar zien, nu weten we ook weer aan wat voor types die maandelijkse zorgpremie opgaat  :fruity:
 
Back
Top Bottom