Hoe zijn jullie hier terecht gekomen?

Users who are viewing this thread

Eisenhouwer

Knight at Arms
Simpele vraag: Hoe Zijn jullie hier op dit forum terecht gekomen?

Gewoon uit nieuwsgierigheid en om de populariteit van deze game aan de tand te voelen.

P.S. ook om wat leven in dit subforum te plaatsen :smile:

Ik ben hier heel toevallig beland. 'k Was namenlijk opzoek naar wat mods voor "American Conquest Fight Back" en toevallig zag ik "Mount & Blade" in de index (http://www.vojska.net/eng/games/mount-and-blade) staan als aanraders. Voor hetzelfde geld nooit op geklikt en een vet spel gemist. Sindsdien is dit één van mijn top games.
 
Ik via Gamespot. Ik was toevallig op zoek naar zo'n soort game tussen de demo's. Ik was eerst vrij cynisch erover maar besloot het toch maar uit te proberen. :grin:
 
Ik via een ander forum waar Mount and Blade aangeprezen werd als geldig alternatief voor Oblivion. Ze hebben wel gelijk gekregen hoor!
 
Via het Fourth Age: Total War (mod voor Rome: Total War) mod forum. Ik denk dat het okiN was die de thread startte. Ik vond het een prachtig spel vanaf ik de eerste screenshots had gezien, dan probeerde ik de demo, en de rest is historie. :razz:
 
Om eerlijk te zijn waren de graphics juist hetgene dat me niet aantrokken in de tijd van .611. :lol:
 
Het erge is dat ik niet meer weet hoe ik hier gekomen ben  :shock:

wellicht beginnende Alzheimer!

Ik gok maar zo dat dit spel niet geweldig bekend is in de beneLux anders zou dit forum vast wel méér aandacht krijgen dan het nu doet ; -)

speel M&B af en toe veel, en dan weer een tijd niet. Ook nu raak ik weer een beetje uitgekeken op de vanillesmaak. Welke Mod MOET ik gewoon uitproberen volgens jullie?

Groeten,

d0mbo.
 
Ik compleet per toeval.  ik zocht wat op over middelleeuwse wapens, ook in het engels (blade) en kwam te hier op.

nog nooit zo'n leuke fout gemaakt. :wink:
 
Een vriend had me de link naar TaleWords doorgestuurd, en aangezien die meestal wel goede dingen doorstuurt, heb ik M&B maar gedownload. Paar dagen later heb ik mijn vader kunnen overtuigen om de volledige versie aan te schaffen en sindsdien speel ik het elke dag wel een keertje.

Manwë
 
Ik was gewoon op zoek naar indie games toen ik hier terecht kwam.

Ugh...mijn nederlands is zwak...weinig oefening gehad :sad:
 
Afgaande op die twee zinnen had ik niet kunnen zeggen dat Nederlands niet je moedertaal is. Proficiat! Hoe komt het dat jij, als Zweed, Nederlands kent?  :smile:

Manwë
 
Ik heb in Nederland gewoont. 9 jaar om precies te zijn. Maar eerlijk gezegt heb it weinig Nederlands gebruikt want Engels was veel makkelijker voor me :razz:
 
Achzo. Ik kan me voorstellen dat Engels inderdaad gemakelijker was, ik heb me laten wijsmaken dat Nederlands tamelijk moeilijk is om aan te leren. In tegenstelling tot Engels, wat we dagelijks te horen/zien krijgen op TV/Radio en natuurlijk het internet.  :smile:

Manwë
 
Skyrage said:
Ik heb in Nederland gewoont. 9 jaar om precies te zijn. Maar eerlijk gezegt heb it weinig Nederlands gebruikt want Engels was veel makkelijker voor me :razz:

Inderdaad goed Nederlands, met uitzondering van de spelling.
 
Tuurlijk klopt die zin! Alleen de uitgangen van de voltooide deelwoorden zijn niet juist, met name:
Ik heb in Nederland gewoond. 9 jaar om precies te zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig Nederlands gebruikt want Engels was veel [ge]makkelijker voor me.
Die 'ge' ervoor hoeft niet per se. In ieder geval niet zo'n grote fouten, de helft van mijn klas kan nauwelijks spellen, en dat zijn dan mensen die Nederlands als moedertaal hebben.  :lol:

Manwë
 
Hoi, ben vrij nieuw hier net pas aangemeld op het forum. Speel het spel sinds een week ofzo en gelijk de dag nadat ik hem had gedownload de volledige versie gekocht. Speel het elke dag sinds. Ben hier gekomen via YouTube. Zat te zoeken op leuke battles die mensen hadden opgenomen van Medieval Total War 2, maar zag toen een paar gevechten van Mount & Blade en toen gezocht via Google en bij Taleworlds terecht gekomen.

Heel erg leuk spel, en ik ben al erg verslaafd eraan, had in het begin nog de oude versie .0808 gedownload en gespeeld terwijl de nieuwere versie al uit was, toen zag ik pas in de forums dat .890 er al was en deze sinds 2-3 dagen gespeeld. Erg tevreden en kan niet wachten op meer, maar vermaak me genoeg al met de vorige versies.


Groeten,
St33f
 
Back
Top Bottom