Henkilöllisyyden varastaminen

Users who are viewing this thread

Eric_Clapton

Sergeant
Onko kellään mitään konkreettista tieto, että mitä kaikkea pahaa/jäynää voi tehdä, jos joku ulkopuolinen saa mun sotun käsiin? Mulla siis varastettiin auto, auto löytyi, mutta sieltä puuttui mm. rekisteriote (jossa henkilötiedot osoitetta, sotua myöten) ja laatikollinen valokuvia, jossa oli mun valokuvia. Vanhoja, yli 15v vanhoja kaikki, mutta kuitenkin tilanne on pikkasen ... karmivanlainen..


Eric_C
 
Koska on periaatteeassa yö, enkä jaksa kirjoittaa, joten vastaan yksinkertaisesti, että siinä saattoi mennä vanhuuseläke.

edit. Jos muistan oikein, niin taisi mennä terveydenhoitokin ja monta muutakin asiaa joita tarvitset elääksesi, en vain muista mitä.
 
tjoo.. Hillittömästi kaikkea käytännön jäynää ainakin, jos ei muuta.. voi tilailla ja sulkea esim puhelinliittymiä, nettiliittymiä jne.. Voi osapaikoista ostaakkin kamaa noilla.. rekisteröityä huuto.net, tehä vuosisadan skämmi jne..

Eric_C
 
Toki Poliisi jo tietää, mitä autosta on viety. Se että onko siitä mitään hyötyä sit, on ihan toinen femma :-/

Eric_C
 
Noh,kyllä ne posliinit sen jossain vaiheessa kiinni saa.

Kymppi vetoa oli joku manne :eek: Meiltäkin vei kerran auton,sisältä löyty sitten huumeita,puukkoja,kirves ja jotain koruja.
 
Temuzu said:
Noh,kyllä ne posliinit sen jossain vaiheessa kiinni saa.

Kymppi vetoa oli joku manne :eek: Meiltäkin vei kerran auton,sisältä löyty sitten huumeita,puukkoja,kirves ja jotain koruja.

ei, kyllä toi oli joku yliopistonulikka. Oli keskustasta pöllitty ja ajettu yliopistokampuksen viereen parkkikselle. Ei sillä ollu ajettu ku se 5km mitä siitä oli matakaa.

Eric_C
 
Tämähän on ikävämpi juttu! :eek: Todellakin voi tapahtua vaikka mitä ikävää, toivottavasti mustikat saa tehtyä jotaki järkevää ton asian suhteen... Toivotaan nyt ettei kukaan (se jolla on sun paperit) kehitä mitään ongelmia.
 
Temuzu said:
Noh,kyllä ne posliinit sen jossain vaiheessa kiinni saa.

Kymppi vetoa oli joku manne :eek: Meiltäkin vei kerran auton,sisältä löyty sitten huumeita,puukkoja,kirves ja jotain koruja.
Jotenkin suomalaisten mielestä ryhmä joka on 0.07 % väestöstämme on aina syyllisenä autovarkauksiin(karkea arvio, mutta joka tapauksessa reippaasti alle prosentti)...
 
Paska tuuri Kläpä. Mun vanha röttelökin oli kelvannut hupiajelulle kuukausi takaperin ja sankarit olivat ajaneet sen verran kovaa että moottori poksahti lopullisesti - tjsp, en tunne autoja niin hyvin. Tosin oli vihreä menninkäinen jo kaksikymmentä joten oli jo aikakin päästä autojen taivaaseen. Onneksi eivät olleet rekisteriotetta tajunneet viedä.

Et oikein voi tehdä mitään ennenkuin ryökäleet käyttävät sossua - ellei sitten poliisi sattumalta saa kaveria kiinni ennen sitä. Jos on yhtään tuuri mukana niin maijat niksauttavat sen jostain ihan muusta, vaikkapa varastetun tavaran trokaamisesta tai huumekaupasta ellei sitten tosiaan ole pelkästään satunnainen autovaras.
 
Miulla oli eilen tähän mennessä varmaan elämäni paras päivä Cooperin keikalla kun Mikekin ilmaantu sinne ja Cläpällä menee kaikki päin persettä sinä aikana?
 
Back
Top Bottom