Harrastukset

Users who are viewing this thread

Jospa siirryttäisi näistä nuorten miesten haaveista ihan takaisin on-topiciin.
Tää alkaa mennä pikkuhiljaa aika mauttomaksi. :???:
 
Anna pojan haaveilla. Sitä paitsi topicissahan tässä on pitkästä aikaa pysytty ja orwizkin on hankkinut harrastuksen sen pyssyjen kärräys toimen tilalle.
 
Vennant said:
Jospa siirryttäisi näistä nuorten miesten haaveista ihan takaisin on-topiciin.
Tää alkaa mennä pikkuhiljaa aika mauttomaksi. :???:

Niinkuin tämä homma maistuisi joskus muultakin kuin ihan puulta.
 
Sir. Velmu said:
Anna pojan haaveilla. Sitä paitsi topicissahan tässä on pitkästä aikaa pysytty ja orwizkin on hankkinut harrastuksen sen pyssyjen kärräys toimen tilalle.
No tuo oli hyvä huomautus. En ole saanut työtä kärrätä niitä pössyköitä (niinkuin veljeni niitä kutsuu) niin on minulla sentään muuta työtäkuitenkin.
 
orwiz said:
Sir. Velmu said:
Anna pojan haaveilla. Sitä paitsi topicissahan tässä on pitkästä aikaa pysytty ja orwizkin on hankkinut harrastuksen sen pyssyjen kärräys toimen tilalle.
No tuo oli hyvä huomautus. En ole saanut työtä kärrätä niitä pössyköitä (niinkuin veljeni niitä kutsuu) niin on minulla sentään muuta työtäkuitenkin.

Mistä lähtien työtäkuitenkin on ollu yhdys sana? Orwiz mist oot kotosin? Tai minne asti sun juuret ulottuuuuuuu?
 
MasterOfTheMartialArts said:
Mistä lähtien työtäkuitenkin on ollu yhdys sana? Orwiz mist oot kotosin? Tai minne asti sun juuret ulottuuuuuuu?

Ihan yhtä hyvä menekki kuin pilkunnussijoilla. Kokemusta on.
 
MasterOfTheMartialArts said:
Siitä lähtien ku viisas abiterijuntti tai siis abiturientti ei jaksa tarkistaa mitä hän kirjoittaa =)

Tällä tekniikalla varmasti YO-kirjoituksetkin menee aivan nappiin.
 
No anteeksi jos en jaksa tarkistaa kirjoituksiani. Ja ihan helsingissä olen syntynyt ja sunut koko ikäni.
 
orwiz said:
No anteeksi jos en jaksa tarkistaa kirjoituksiani. Ja ihan helsingissä olen syntynyt ja sunut koko ikäni.
Huomaan! Vaikka yrität tehdä kieliopillisesti oikean lauseen silti siinä on VÄHINTÄÄNKIN pari pikku mokaa...
 
Back
Top Bottom