Haluaako joku kurja ostaa Halon?

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

Worbah

Grandmaster Knight
Avaamattomana olisin alkuperäistä Haloa myymässä Xboxille. noin 15 euroo pitäisin hintana.

Taustatarinaa: Ei ollu oikein hyviä splitscreen pelejä enää boxilla mulla, joten päätinpä Halo 2:n tilata. Play.comista oli perusversio loppunu, joten tilasin jonkin IHQULOLPACK-systeemin, ja mulla on jo omana se eka.

PS: ne jotka haluaa kommentoida Xboxia, Haloa, Microsoftia, tms, tukehtukaapa kyrpäänne. postatkaa vaan jos haluatte tilata.
 
Vai että yhden halon? Mulla on mökki täynnä halkoja, enkämä yksittäisellä halolla mitään tee :wink:

Edit:no voi vittu, sori en nähnyt että luki että postaa vaa jos ostat.
 
voisin tuon 2.50€ ostaa... jos vaikka tulisit tänne Raumalle polkupyörällä niin tehtäisiin kaupat.

Mihinkään postitoimituksiin en luota, että älä edes ehdota.

Enkä myöskään itse jaksa tuolilta nousta sitä hakemaan, että simmottiin oi kurja pieni paskiainen.
Ainiin ja jos olen liian hankala asiakas niin tukehdu kyrpääsi.

näin tänä päivänä.
 
Kuinka niin? Alotusviestissäkin luki, että älä postaa mitään, ellet meinaa ostaa tuota peliä tai tarjota jotain siitä.
 
Pipuli said:
Kuinka niin? Alotusviestissäkin luki, että älä postaa mitään, ellet meinaa ostaa tuota peliä tai tarjota jotain siitä.
Tiedän mutta pitihän se sanoa koska ei ollut muutakaan tekemistä :grin:
 
Uh oh, tuosta tulee niin kova isku että jälki näkyy vielä silloinkin kun sinun luurankosikin on maatunut...
 
Jerky said:
Uh oh, tuosta tulee niin kova isku että jälki näkyy vielä silloinkin kun sinun luurankosikin on maatunut...

Ai ai, spammagea vähän tibo, odotas Worbahin kommenttia.
 
[quote author=Worbah]Homo.[/quote]
Niin, nuo Worbahin kommentit ovat niin nerokkaita  :lol:.
Itse olisin enemmänkin tuon L-l :in mielipiteestä huolissani, mutta nyt mekin alamme olla vaaravyöhykkeellä, annetaan vaan hänen päättää Tibon kohtalosta.
 
tibo said:
Järkee laittaa jostain halosta m&b:n foorumeille


:wink: :lol:


Järkee ruveta vittuilemaan puolen vuoden takaisesta threadista.

Ja luuletko että täällä vaan oon yrittäny sitä kaupitella? Arvatkaapa notta onko jo jokaisella Xboxin omistajalla Halo.
Just kun olin tämänki kerenny unohtamaan, niin eikö vaan tämä menneiden joulujen haamu tuu necroamaan.

BTW, oonpa kohta lähössä isänmaata puolustamaan. Ihanaa, sanoi Lucky Luke kun mäyräkoiralla persettään pyyhki.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom