Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Jeg kan desværre ikke komme til træning i dag.
jeg vil lige sige at jeg har købt en ny forbindelse, men får den først d. 12/3. indtil da, håber jeg at I kan leve med at min Ping er helt i top.
Glæder mig til at møde jer på slagmarken.
 
Jag kanske kommer att vara i Spec ett tag och se hur det går. Om allt vill sig väl så kanske jag kan spela in, men det är typ med 10% chans. Allt beror på hur min ping ser ut och hur låg fps jag får när jag spelar in.


Vilken tid var det?
 
Tjenare - ville bara säga att jag kanske kommer att vara en aning försenad för fighten ikväll. Sådär 20-30 minuter max.
 
Oh btw jag vet inte om jag har sagt detta.. men jag kollade... min server drar ca 1200 KW per år har jag räknat.. = ca med dagens elpris på 160 öre / KWH

blir det = 1920 kr + nätavgiften kommer på ca 500 kr = 2420 kr !!! bara i el :smile:

men ja det e lite höga priser just nu, men även om dom sjunker lite senare så skulle det blir 2 000 kr om året i el...

Så det är ganska lönsamt av er att hyra ifrån mig :smile: för 1850 kr för året.. skulle knapt tecka elkostnaden...

men ja, jag hyr ju ut till 6 personer så jag får ju 10 500 kr, mina kostnader blir 9000 kr för datorn o 2000 kr för elen, (bredbandet skiter vi i, för det har jag oavsett, kostar 720 kr i månaden annars för 100/100 mbit lina)

förlust 500 kr, men i slutändan får jag ju en hel dator till mig själv, så vinst ca 6000 kr går jag på...

och ni sparar och alla sparar... tycker det är bra deal för alla... vad tycker ni själva.. kollar man på priset hos företag... så tar dom 6 kr per slot, 64 slot blir ju 384 kr om månaden.

http://www.gameservers.com/

som sagt.. tyckte det var roligt att gå igenom en balansräkning för skoj skull... bara delar med er för den som är intresserad.. för skoj skull =)... hoppas jag inte blir tvungen att köpa en AC nu under sommaren.. verkar som det kommer bli en JÄKLA varm sommar... meddeltemperaturen brukar bli lika varje år... extrem kall vinter = extream warmt winter... doooh puffff:razz:

jag är så jäkla utråkad just nu... ignore me :/ lol
 
Japp, förhoppningsvist lyckas lyckas jag få 4-6 clienter nästa år också =)... då blir det plus...

btw, ni vet att ni kan öppna en teamspeak server på datorn också? Jag har gett er tillstånd sedan jag uppgradera systemet... ni var så ivriga med att få upp TS men sen har jag inte sett något av det?

mvh
 
Har knappt sett ngn av er online,men ajg spelar lite mysko timmar med..
Hursomhelst sticker iväg till Uppsala under helgen och kommer hempå söndag,hoppas man får chansen att lira med er då:smile:
 
Varför sticker alla?! :razz:

Möter vi RS kan vi ta ut vinst på förhand. De suger bokstavligen. Istället för att träna för sig själva som klan tränar dom bara mot andra klaner princip. De har fått spö varje gång och jag tror inte de använder någon form av kommunikation.
Vi lär köra över dom. Jag ska vara archer :grin:
 
absalon said:
jeg vil lige sige at jeg har købt en ny forbindelse, men får den først d. 12/3. indtil da, håber jeg at I kan leve med at min Ping er helt i top.
Glæder mig til at møde jer på slagmarken.
Helt sikkert! Det bliver godt når du ikke længere har den tarvelige, ustabile højpings forbindelse du døjer med nu.


Skandinav said:
Forresten, jeg så lige at klanen har eksisteret over et halvt år nu, så tillykke. Hele år er selvfølgelig meget mere rigtigt at gøre opmærksom på, men det første halve års gennemførelse viser klanens levedygtighed på lang sigt.
Skandinavism.jpg

Hurra!!!


Forresten har jeg et lille link til alle jer der har problemer med at forstå den mudrede danske tunge: Dansk for 1. til 3. klassetrin
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom