Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Nyheter!

Zendarian Hunters Guild är nu informerade om att vi vill möta dom!
Jag informerade tillika att vi inte kan mötas denna vecka då det kommer att bli vääldigt hektiskt att samla ihop män. Förhoppningsvis kommer det att ske någon gång i början av februari. Just nu väntar jag på svar.
 
Kul!



Hade lite internet problem igår kväll sådet var darför jag inte kunde vara med mer. Men jag lyckades få 3 kills med en ping över 200.  :lol:

Men det verkar ha löst sig idag.  :razz:
 
Gött!

Jag var inne igår på våran server men det var så jävla mycket folk inne så jag kunde inte hålla koll på alla. Det spammades till höger och vänster så tillslut fick jag sluta spela och bara köra spectator mode. Men jag rensade upp ganska bra ändå :grin:
 
Spec är trevligt. Då ger man sig själv anledningar till att varna/kick/banna folk ^^
Men det är klokt om alla Adminer kör lite Spec när det är så mycket folk inne och håller koll på "hur folk dör" så att det inte är javelins, kast yxor eller pilar. Framför allt hästar! :razz:

Ska snart till tandläkaren, igen, och fixa en tand. Ska försöka sluta med småätandet och sockret. Då svälter jag antagligen efter som när jag små äter har det jag äter ett minimum av sockerhalt på 80%..

Sen ska jag bog rita lite sen.. Kan lägga upp bilder på mitt nästa projekt.
 
Damn this "real-life" and curse it's activity's!

Drar nu. Har snöat som fan och jag vill vara där i tid. Det var antagligen 11.10.. Eller 11.40. Oavsett hinner jag spela på min iTouch :wink:
 
har registrerat mig på den nya hemsidan, men har ännu inte fått något mail :sad:

Hittade ett confirmation email bland min skräppost och nu är jag medlem!
 
Det ska du inte få vad jag vet. Inte bara för att registrera sig. Jävligt osäkert system :grin:
Men när jag skriver ett nyhetsbrev så bör du få det i mejlet om du har aktiverat den tjänsten.



Nyheter!

ZHG har nu fått en tid av mig men dom ska kolla om dom kan den tiden. Jag kommer inte säga vilken tid det är för om det inte blir den skiter sig allt.
Men det kommer iaf att bli i första veckan i januari.
 
Jag har registrerat mig på den nya hemsidan nu men väntar på aktivering.



Btw hoppas inte att någon tror att jag är inaktiv eller nått bara för att jag inte skriver nått, jag är aktiv på taleworlds varje dag och tittar på medans ni har roligt^^ Så jag är alltid med i bakgrunden och väntar till jag kan spela warband igen:wink:
 
Funkar Warband inte för dig, fortfarande? Helvete vad trist. Bra att du säger till iaf.


Vad menar du med aktiveringsmail? Det ska inte finnas något. Det är bara att köra igång och skriva direkt :grin:
 
Helvete!

*suck*
Då får du nog vänta på ditt mail. Men jag har ändrat det nu så att JAG accepterar folk som vill gå med i forumet. Kan vara bra om vi bara vill hålla det för oss själva.
 
Jeg sverger til Cola :wink:

Uansett, jeg vet jeg er dum som spør, men hva legger dere i "1337"?

Ser at det er forbudt for klanmedlemmer, men hva ER "1337" posting?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom