Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Úlfheðinn said:
Hmm, Jag kan nog fixa en Teamspeak server for 50 pers(mer om det behovs och med lite paypal donations).

Troligtvis i Netherlands eller Tyskland, eventuellet Danmark.

Man kan vara många på skype, men där sänds ljudet hela tiden omm nai nte stänger av mikrofonen. men med vent/TS är det väl push-to-talk? alltså en tangent man håller inne för att prata, den kan man ju tex sätta på musen så att man gör det enkelt för sig =P
 
Bada settings are mojliga pa ts/vent. Voice activation, anvander en grund niva pa ljud man satter for att ts ska broadcasta ljud. Push to talk ar ju push to talk ^^. Fast push to talk ar battre(imho), annars blir det latt att man hor folks speakers eller bara ljud fran runt om.

Fordelen med en dedicarad Voip server ar ju dock att det inte beroer eller effecterar nans bredband/internet. Forutom det man skickar imellan serveran  och pc.
 
Úlfheðinn said:
Bada settings are mojliga pa ts/vent. Voice activation, anvander en grund niva pa ljud man satter for att ts ska broadcasta ljud. Push to talk ar ju push to talk ^^. Fast push to talk ar battre(imho), annars blir det latt att man hor folks speakers eller bara ljud fran runt om.

Fordelen med en dedicarad Voip server ar ju dock att det inte beroer eller effecterar nans bredband/internet. Forutom det man skickar imellan serveran  och pc.
Vart är det du har bott nånstans? :wink:
Aja, hursom så håller jag med om push to talk. Rungång och brus är hemskt.
Dessutom är det sant som du säger att det är bätte att ha en dedikerad server till voip, och jag tror även att skype är det tyngre av dessa program.
 
NaglFaar said:
bjorne. said:
Hövding. Men eftersom han e lederen ska han va den ända. Jag tycker att Polovo ska gå ner till Huskarl eller nått..

Vi kan ju köra på Storhövding.
Det kan ju ingen annan bli isf.

Ska du bli storhövding menar du? Sj tycker jag det låter bra.
Mendozacheers said:
Úlfheðinn said:
Hmm, Jag kan nog fixa en Teamspeak server for 50 pers(mer om det behovs och med lite paypal donations).

Troligtvis i Netherlands eller Tyskland, eventuellet Danmark.

Man kan vara många på skype, men där sänds ljudet hela tiden omm nai nte stänger av mikrofonen. men med vent/TS är det väl push-to-talk? alltså en tangent man håller inne för att prata, den kan man ju tex sätta på musen så att man gör det enkelt för sig =P

Hur många ? jag har för mig att man bara kan vara ett fåtal.
 
Úlfheðinn said:
Har rest runt i USA dom senaste aren, darmed min konstiga svenska/dialect.  :wink:

Och att jag saknar a a o. Det ar hemskt....

Åhå, min bror gjorde det tills han var dum nog att åka för nära den mexikanska gränsen och blev tagen av en boarder patrol och åkte på fängelse i 2 månader i El Paso. Du råkade inte åka förbi där kring december förra året? =P haha, han var där illegalt alltså =)
 
Úlfheðinn said:
Aj, aj, dom ar inte att leka med.

nej, han hade det tufft. han är ju vegan, och hur många veganer hittar man på ett fängelse i El Paso? typ inga, så han levde i princip på morötter i en vecka. men nu känner jag lite off topic här, men det är ju hela tråden.
 
Jävla osis! Tur han inte hamnade i Guantanamo bay och tvingas äta meat club sandwich. Hehe, skämt o sido.

Nä, vad säger ni som spelat betan? Hur kör ni? Lite spännande att höra. Naglfaar har inte kommit hem till mig än, inte först på Söndag, och då ska vi försöka skaffa mig en färdig mapp till mig så att vi kan ses på fältet. Native är utkört nu..
Tills dess letar jag vidare på nya band på Spotify..

Kul i övrigt att det skrivs en massa, vardagarna kan jag nästan räkna antalet posts på ena handen.. Och att det anslutit sig en massa nya. Välkomna.
 
BlodsHammar said:
Jävla osis! Tur han inte hamnade i Guantanamo bay och tvingas äta meat club sandwich. Hehe, skämt o sido.

Nä, vad säger ni som spelat betan? Hur kör ni? Lite spännande att höra. Naglfaar har inte kommit hem till mig än, inte först på Söndag, och då ska vi försöka skaffa mig en färdig mapp till mig så att vi kan ses på fältet. Native är utkört nu..
Tills dess letar jag vidare på nya band på Spotify..

Kul i övrigt att det skrivs en massa, vardagarna kan jag nästan räkna antalet posts på ena handen.. Och att det anslutit sig en massa nya. Välkomna.

Hehe, jag känenr mig aktiv i forumet, men vi borde ha ett eget forum, jag vill hjälpa till likaså.

Det gick superb när jag spelade förut, 26 kills 8 deaths. =) men då var jag dock inte nord =/ jag till och med stred mot nords, men jag kunde inte gå med nords för team ballance =|
 
Mendozacheers said:
Hehe, jag känenr mig aktiv i forumet, men vi borde ha ett eget forum, jag vill hjälpa till likaså.

Det gick superb när jag spelade förut, 26 kills 8 deaths. =) men då var jag dock inte nord =/ jag till och med stred mot nords, men jag kunde inte gå med nords för team ballance =|

Vad kallar du dig när du spelar online?
Du måste inte köra som nord :grin:
Men vi kommer att kräva det när vi kör med hela klanen sedan.

Vad vill du hjälpa till med då?
Om du kan HTML så får du gärna göra ett försök till en egen hemsida :grin:
Eller hälpa mig, vilket som.
 
Jag förstår, det är "att spela, eller inte spela" :smile:
Nord eller inte, men sen när det släppts är det allvar, vi får dela upp oss i två grupper när vi alla inte får plats, sen, kanske vi måste delas upp i tre! o.s.v..
Tror inte vi blir så stora.. Men ändå.
 
Temuzu said:
Ah,A scandinavic clan!I myself lead a Finnish clan,Perkele,And I propose alliance between our great clans! (mainly becouse you outnumber us ^^ )
Från http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,78074.msg2025884.html#msg2025884

Ganska coolt, om dom lovar att ansluta sig till oss, inte tvärt om..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom