Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
The Berserker said:
Jag tror att jag har hittat mitt nya in-game namn nu. "Einarðr" (meaning "bold"). Så om Naglfaar kan ändra det i första posten så skulle det vara uppskattat. :wink:



Synd att denna dumma assertion fail buggen fortfarande hindrar mig från att äns starta spelet, annars så hade jag nog varit med ikväll :sad:

Tycker du ska försöka ändå. Hade problem i går kväll också. Men sen försvann det ^^

BlodsHammar said:
NaglFaar said:
LYSTRING NI SOM HAR BETA!

Imorgon, alltså söndagen den 22 november kl 23:00, ska vi göra upp med 22nd en gång för alla.
Jag behöver minst 10 personer som kan komma in och spela vid den tiden. Vi har nästan 40 beta testare och jag behöver bara 10.
Dom kommer att fixa server så vi behöver inte oroa oss för det. Vi behöver bara oroa oss om Einhärjar som kan slakta lite. Dom börjar tro att vi fegar ur och så är fan inte fallet.

Nu skiter jag i vilka som stod först på vilken lista, hit och dit och bla bla bla. Nu är det först till kvarn som gäller, inget annat.
Om någon nu tycker att detta är orättvist så skicka ett PM till mig så snackar vi om det.

Våra yxor ska fanimej visa dom varför Vikingar är fruktade.
Och kom ihåg att hålla ihop vad som än gäller. INGEN springer ifrån gruppen.


Blodshammar eller polovolo!
Någon av er kommer att hålla i listan. Dom som ansöker från och med NU, ska skrivas upp på listan med början på mig.
Om vi får tillräckligt med spelare kommer jag att vara åskådare och leda er via TS. Detta är på grund av att jag suger katastrofalt.
BlodsHammar said:
Einherjar Vs. 22nd Round: 2½
Einherjar Vs. 22nd Round: 2½

Line up
[list type=decimal]
[*]NaglFaar aka. Reaper of resistance (Field master)
[*]BlodsHammar aka. King-slayer :razz: (2nd in Command)
[*]Woden
[*]wrkills94
[*]Gule
[*]JustinCotta
[*]Einarðr
[*]Beaver
[*]Fyrd (Shieldings)
[*]
[/list]

Back up
[list type=decimal]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list]
 
Nu när tiden är ändrad så kan inte jag vara med längre. Har match i Team Fortress 2 vid 21 och måste värma upp :sad:
 
BlodsHammar said:
The Berserker said:
Jag tror att jag har hittat mitt nya in-game namn nu. "Einarðr" (meaning "bold"). Så om Naglfaar kan ändra det i första posten så skulle det vara uppskattat. :wink:



Synd att denna dumma assertion fail buggen fortfarande hindrar mig från att äns starta spelet, annars så hade jag nog varit med ikväll :sad:

Tycker du ska försöka ändå. Hade problem i går kväll också. Men sen försvann det ^^

Hmm, jag tvivlar starkt på att detta försvinner utan en patch, så räkna inte med att jag är där. :sad: Men jag ska göra som du säger, och försöka så mycket som det går.
 
BlodsHammar said:
NaglFaar said:
LYSTRING NI SOM HAR BETA!

Imorgon, alltså söndagen den 22 november kl 23:00, ska vi göra upp med 22nd en gång för alla.
Jag behöver minst 10 personer som kan komma in och spela vid den tiden. Vi har nästan 40 beta testare och jag behöver bara 10.
Dom kommer att fixa server så vi behöver inte oroa oss för det. Vi behöver bara oroa oss om Einhärjar som kan slakta lite. Dom börjar tro att vi fegar ur och så är fan inte fallet.

Nu skiter jag i vilka som stod först på vilken lista, hit och dit och bla bla bla. Nu är det först till kvarn som gäller, inget annat.
Om någon nu tycker att detta är orättvist så skicka ett PM till mig så snackar vi om det.

Våra yxor ska fanimej visa dom varför Vikingar är fruktade.
Och kom ihåg att hålla ihop vad som än gäller. INGEN springer ifrån gruppen.


Blodshammar eller polovolo!
Någon av er kommer att hålla i listan. Dom som ansöker från och med NU, ska skrivas upp på listan med början på mig.
Om vi får tillräckligt med spelare kommer jag att vara åskådare och leda er via TS. Detta är på grund av att jag suger katastrofalt.
BlodsHammar said:
Einherjar Vs. 22nd Round: 2½
Einherjar Vs. 22nd Round: 2½

Line up
[list type=decimal]
[*]NaglFaar aka. Reaper of resistance (Field master)
[*]BlodsHammar aka. King-slayer :razz: (2nd in Command)
[*]Woden
[*]wrkills94
[*]Gule
[*]JustinCotta
[*]Einarðr
[*]Beaver
[*]Fyrd (Shieldings)
[*]Qutini
[/list]

Back up
[list type=decimal]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list]
 
Ville bara tacka er som var med ikväll. Hoppas ni hade kul trots att vi förlorade.

Sedan när det gäller klan fighter så har vi ju som sagt den på fredag. Jag hoppas att alla som har skrivit upp er, kommer.
Om ni inte kan komma och vet om det får gärna säga till dagen innan. Om det kommer upp något oväntat så förstår jag givetvis det, men jag vill inte veta av att ni har skrivit upp er och sedan inte kommer.


Efter denna fighten kommer vi att lugna oss lite. Vi kommer att hålla oss till att öva ett bra tag framöver. Det behöver vi.
Visst, om det kommer något oväntat som att det finns 7 CoR på en server och resten är vi. Då är det klart att det smäller :grin:

Men men, tack än en gång till er som var med idag.



BlodsHammar said:
Vad fan hände ikväll..? :razz:

Kuk är vad som hände.
 
Jag kan vara med nästa fredag, turneringen på dreamhack börjar på lördag :smile:.
Btw, om vi någonsin kommer ha någon slags träning så är jag villig att lära ut grunder i att slåss med manual blocking :smile:
 
Kan jeg være med?

Jeg snakkker norsk (også dansk hvis det må)
jeg er 29 år gammel
jeg har beta til warband
mitt ingamenavn er Feirefitz, men kan sikkert endre til noe mer nordisk,
hvis det er nødvendig.
 
Hey, jeg har lyst til å join Einherjar.

Jeg er norsk, og er 15 år.

Jeg spiller Warband Beta, da under navnet "Peddarn". Du har kanskje sett meg på en av EU serverne.

Jeg har spillt M&B lenge, helt siden single-player versjon 613.

Jeg foretrekker Einherjar klanen fremfor andre klaner, siden jeg er stolt av å ha nedstammet fra Vikinger, og jeg føler at denne klanen representerer mitt land og mine forfedre.

Mvh. Peddarn :wink:
 
Woden said:
Jag kan vara med nästa fredag, turneringen på dreamhack börjar på lördag :smile:.
Btw, om vi någonsin kommer ha någon slags träning så är jag villig att lära ut grunder i att slåss med manual blocking :smile:

Bra! :wink:

Menjoo said:
Kan jeg være med?

Jeg snakkker norsk (også dansk hvis det må)
jeg er 29 år gammel
jeg har beta til warband
mitt ingamenavn er Feirefitz, men kan sikkert endre til noe mer nordisk,
hvis det er nødvendig.

Bra! :wink:

Peddarn said:
Hey, jeg har lyst til å join Einherjar.

Jeg er norsk, og er 15 år.

Jeg spiller Warband Beta, da under navnet "Peddarn". Du har kanskje sett meg på en av EU serverne.

Jeg har spillt M&B lenge, helt siden single-player versjon 613.

Jeg foretrekker Einherjar klanen fremfor andre klaner, siden jeg er stolt av å ha nedstammet fra Vikinger, og jeg føler at denne klanen representerer mitt land og mine forfedre.

Mvh. Peddarn :wink:

Bra! :wink:

Kul att se klanen växa! Ni är välkomna tillskott i klanen. NaglFaar sover fortfarande vad jag vet, men när han vaknar skriver han nog in er med det samma.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom