een NL mode

als je mocht kiezen, wie zou jij zijn ? P.S. er zullen meschien meer factions bijkomen!

  • Brabant

    Votes: 3 8.6%
  • Vlaanderen

    Votes: 6 17.1%
  • Wallonie

    Votes: 0 0.0%
  • Zuid-Holland

    Votes: 2 5.7%
  • Utrecht

    Votes: 2 5.7%
  • Friesland

    Votes: 2 5.7%
  • of je eigen faction door middel van kastelen en steden veroveren?

    Votes: 8 22.9%
  • Limburg

    Votes: 4 11.4%
  • Gelderland

    Votes: 8 22.9%

  • Total voters
    35

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
HE jongens ik ben hier net niuew en vind het al een geweldig spel maar een vraagje:
wrm make we onze eigen mode nie? ( ik probeer er al een paar wapen modelen te maken op papier heh :oops: :smile: :wink:)
gewoon een vraagje maar het zou wel gaaf zijn of nie soms  :smile: :grin: :cool:
 
bedoel je alleen nederlanders die eraan werken? of een nederlandstalige native?
 
Roeland said:
Wat had je dan in gedachten?

btw, ik ben echt een leek hierin^^

ik zat aan een benelux mode te denken met als soorten factoins: Brabant , Vlaanderen , Wallonie enz.
ik ben ook nog maar een leek maar oefening baart kunst of nie soms  :lol: :smile: :mrgreen:

ik zelf wil de mode niet leiden daar ben ik nog te noobsih voor om maar te zeggen maar als iemand mij nou zeg waar ik het nodig kan downloaden om modelen en kaarten enz. te maken kan ik wel wat doen en ik kan meehelpen verzinnen voor de mode  :mrgreen:


Jome said:
bedoel je alleen nederlanders die eraan werken? of een nederlandstalige native?
tuurlijk niet we kunnen alle hulpe beter gebruiken of nie :grin: :mrgreen:?
 
Zou wel grappig zijn ja, een middeleeuws Nederland/België. :razz:

We hebben 3 ervaren modders in ons midden, Highelf, Eisenhouwer en ik. Ik ben evt. wel bereid hieraan mee te werken.

P.s.: Het is trouwens "mod", een afkorting voor "modification".
 
Raz said:
Zou wel grappig zijn ja, een middeleeuws Nederland/België. :razz: