een NL mode

als je mocht kiezen, wie zou jij zijn ? P.S. er zullen meschien meer factions bijkomen!

  • Brabant

    Votes: 3 8.6%
  • Vlaanderen

    Votes: 6 17.1%
  • Wallonie

    Votes: 0 0.0%
  • Zuid-Holland

    Votes: 2 5.7%
  • Utrecht

    Votes: 2 5.7%
  • Friesland

    Votes: 2 5.7%
  • of je eigen faction door middel van kastelen en steden veroveren?

    Votes: 8 22.9%
  • Limburg

    Votes: 4 11.4%
  • Gelderland

    Votes: 8 22.9%

  • Total voters
    35

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
HE jongens ik ben hier net niuew en vind het al een geweldig spel maar een vraagje:
wrm make we onze eigen mode nie? ( ik probeer er al een paar wapen modelen te maken op papier heh :oops: :smile: :wink:)
gewoon een vraagje maar het zou wel gaaf zijn of nie soms  :smile: :grin: :cool:
 
bedoel je alleen nederlanders die eraan werken? of een nederlandstalige native?
 
Roeland said:
Wat had je dan in gedachten?

btw, ik ben echt een leek hierin^^

ik zat aan een benelux mode te denken met als soorten factoins: Brabant , Vlaanderen , Wallonie enz.
ik ben ook nog maar een leek maar oefening baart kunst of nie soms  :lol: :smile: :mrgreen:

ik zelf wil de mode niet leiden daar ben ik nog te noobsih voor om maar te zeggen maar als iemand mij nou zeg waar ik het nodig kan downloaden om modelen en kaarten enz. te maken kan ik wel wat doen en ik kan meehelpen verzinnen voor de mode  :mrgreen:


Jome said:
bedoel je alleen nederlanders die eraan werken? of een nederlandstalige native?
tuurlijk niet we kunnen alle hulpe beter gebruiken of nie :grin: :mrgreen:?
 
Zou wel grappig zijn ja, een middeleeuws Nederland/België. :razz:

We hebben 3 ervaren modders in ons midden, Highelf, Eisenhouwer en ik. Ik ben evt. wel bereid hieraan mee te werken.

P.s.: Het is trouwens "mod", een afkorting voor "modification".
 
Raz said:
Zou wel grappig zijn ja, een middeleeuws Nederland/België. :razz:

We hebben 3 ervaren modders in ons midden, Highelf, Eisenhouwer en ik. Ik ben evt. wel bereid hieraan mee te werken.

P.s.: Het is trouwens "mod", een afkorting voor "modification".

he Raz weet jij waar ik het gene kan downloaden om te moden zodat ik wat kan oefene en kaarten kan make als vb?
en als jullie drie eraan meewillen werken thx want ik had nie gehoopt op dat zulke pro's als jullie om de hoek kwamen kijken :oops: :smile: :shock:
maar alvast thx Raz :grin: :grin: :mrgreen:
 
, opmerking , LIMBURG IS 1 factie !!==> veel te trots om gewoon bij vlaanderen te horen  :evil:
, however :p , wil helpe hoe'k kan , had dit idee ook geprobeerd maar blijkbaar niet zo slim aangepakt want bij mij was er geen reactie  :oops:

heb een heel klein beetje modding skill maar ik zou wel het historisch plaatje kunnen voorzien  :lol:


edit: deze mod heeft eig wel veel potentieel besef ik , maar wat is het precieze tijdvak ? , meer met de hanzesteden, dit zou geweldige mogelijkheden geven dan zou men eindelijk een realistisch trade systeem kunnen uitwerken , piraterij was toen ook heel erg in ( mss yoshiboy's pirate mode ^^) feedback ? :p
 
Mm ik denk dat de meeste wapens hetzelfde blijven, alleen een nieuwe kaart, namen veranderen van steden en dat soort dingen, Leuk!
 
Temujin said:
Limburg en Gelderland zouden apparte facties moeten zijn

vind'k dus ook , net zoals belgie maar twee factie's heeft en nederland meerdere ??,

Jome said:
Mm ik denk dat de meeste wapens hetzelfde blijven, alleen een nieuwe kaart, namen veranderen van steden en dat soort dingen, Leuk!
zou het niet veel cooler zijn een totaal nieuw ding te maken (het zou wel moetne bestaan uit vooral spullen uit andere mods ,want er is weinig modding talent hier ( buiten dan di 3 of 4 egte goeie))
 
Ja maar er is niet veel verschil tussen de wapens, dacht ik.
Maar ik snap er niet echt veel van, het enige wat ik kan is poppetjes equipen, namen veranderen, en partys maken, nog nooit kaart gemaakt, mischien kan ik daarmee helpen als ik meer ervaring heb.
 
he jongens ik heb er over nagedacht en ik denk dat we eens zijn dat het wel eens een goede mod kan worden
Temujin said:
Limburg en Gelderland zouden apparte facties moeten zijn

als jullie dat willen vind ik dat wel oke hoor :smile:
your nightmare said:
, opmerking , LIMBURG IS 1 factie !!==> veel te trots om gewoon bij vlaanderen te horen  :evil:
, however :p , wil helpe hoe'k kan , had dit idee ook geprobeerd maar blijkbaar niet zo slim aangepakt want bij mij was er geen reactie  :oops:

heb een heel klein beetje modding skill maar ik zou wel het historisch plaatje kunnen voorzien  :lol:


edit: deze mod heeft eig wel veel potentieel besef ik , maar wat is het precieze tijdvak ? , meer met de hanzesteden, dit zou geweldige mogelijkheden geven dan zou men eindelijk een realistisch trade systeem kunnen uitwerken , piraterij was toen ook heel erg in ( mss yoshiboy's pirate mode ^^) feedback ? :p
ik zat meer aan de tijd te denken dat die spanjaarden ons trotse benelux kome binnenvallen of iets anders ik bedoel we kunnen zoveel kiezen bv. toen de vikingen ons landje plunderde of neem die irri romeinen nou? we kunnen ook Benelux in een fantasy mod plaatsen :mrgreen: :cool: :lol: :lol:
Jome said:
Ja maar er is niet veel verschil tussen de wapens, dacht ik.
Maar ik snap er niet echt veel van, het enige wat ik kan is poppetjes equipen, namen veranderen, en partys maken, nog nooit kaart gemaakt, mischien kan ik daarmee helpen als ik meer ervaring heb.
ik zou graag nieuwe en uniek wapens hebben met echt namen zoals Ferigel ( das een begin ) en ik zie alle hulp is toegestaan :mrgreen: :wink:
Jome said:
Mm ik denk dat de meeste wapens hetzelfde blijven, alleen een nieuwe kaart, namen veranderen van steden en dat soort dingen, Leuk!
nee, ik wil een unieke benlux mode , een mod waarvan ze zeggen van kijk die heeft iets wat de andere mods niet van hebben ik bedoel als je kijk naar de andere goede mods valt het je op dat je vaak soorten opties krijg . ik heb bij sommige mods gekeken en een paar voorbeelden:
-300 mod = je kon soldaten door simpel ''I'' kliiken en een optie kiezen een hele verandering in het veld brengen
-swadian civil war= vele varieties en tijd gebeurtenissen
-the last days= je kon punten verdienen en die uitbesteden aan unieke soldaten enz.

ik wil ook zo iets maken in mijn mod zo iets unieks wat weet ik nog niet ik zou graag ook iets van jullie willen hierover maar! ik wil dingen horen die kunnen en niet onmogelijke dingen zoals vliegende biggetjes( wat wel gaaf zou zijn :mrgreen: :mrgreen:)
 
godsamme (sorry) maar ik zoek al een tijdje waar ik het downloaden om:
-wapens maken
-kaarten maken
-unitbuilder ( of in die trent)
-enz.
kan iemand aub. mij dit effe zeggen waar ik dit kan vinden en kan downloaden dank u
 
he  dank je wel Nemesis
he jongens ik wil graag een team die mij meehelpt met deze mod.
ik ga hier niet de leider in spele maar ik wil de anderen ook niet buitensluiten en ik wil ook graag ideen van jullie horen. :razz: :razz:
 
Ik wil wel helpen met simpele dingen, ik zou wel kunnen helpen met ideen, mischien met die poppetjes zwaarden enzo geven (mischien een map maar t is de vraag of iemand anders et gaat doen anders leer ik het wel).
 
w00t limburg !!  :grin: :lol:




een overzicht ivm moddeling    de /// horen niet meer bij het internet adres !!!

  Editing Tools  « on: March 02, 2006, 03:11:48 pm » Reply with quote 

-----------------------------------------------------------------------------
Modding Tools

    http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=5408  ///  Official Module System - A set of Python scripts you can use to create a module.  You may find a text editor shuch as Notepad++ handy for working with these.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=5937  /// Unofficial Mount&Blade Editor - A GUI interface that allows you to modify the .txt files.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=5646  ///  Thorgrim's Map Editor - An editor for the map used in modules.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=8771 ///  BRF Edit - "BRF" files contain information about the graphics used in Mount&Blade (animations, collision meshes, textures, etc).  This tool will allow you to edit most of them.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=5488  ///Mod Installer Scripts for Mod Authors - Script that can be used by mod authors to provide an installer for their mod.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=8521  /// SCO File Copier - A utility to copy all the .SCO (scene) files from one module to another.

http://forums.taleworlds.com/viewtopic.php?t=6076 Shared BRF Library /// - A C++ library for reading an writing the BRF files.




Updated - 17/4 -
 
he ik heb een idee!(lol) He wat dachten jullie van de tijd dat er vele staatjes in ons benelux waren en met elkaar telkens bonje hadden? net als native maar dan iets anders
ik wil namelijk=
-ze hadden in de tijd die ik in mijn hoofd heb amper plaatharnas
-de meeste hadden een veel gebruikte wapen= de vlaamse huurlingen met hun pike bv
-onehanded-banners= zoals ik zag in Holy war mod( of was het nou een andere :?:) maar die wil ook graag
-bijzondere wapens= met speciale namen
-en meschien nog boten maar daar ben ik nie zeker van
en da was het wel zo een beetje
 
Back
Top Bottom