#clan-perkele irc kanava quakenet

Users who are viewing this thread

Elikkä jos ei oo perkeleillä irc kanavaa, niin ehdotan että välittömästi tehtäisiin.
#clan-perkele @ quakenet elikkä sinne vaan joiniin
 
Hmmh, ite en pahemmin ircissä seikkaile. Selitäs koko juttu alusta loppuun :smile: Sen mitä tiedän, on että Galleriaan laitetaan kuvia, ja näil kanavilla puhutaan.
 
Galleria ei liity Irkkiin eikä irkkaamiseen mitenkään.  :wink:


Off-topic edit : Miten Temuzu hyppäsi Squiresta  Sergeant Knight at Armsiin??
 
eli siis irc gallerias en oo ikinä ees ollu joten en tiiä ees mitä siel tehdää :grin: "enpä" no enivei siis tää mirc on vaan sellanen ohjelma jossa on kanavia ja sinne kun joinaa niin on tavalleen sellases huoneessa missä voi puhua silleen et kaikki näkee tai privailla ihan ketä vaa jolle on asiaa.. pistätte googleen vaan download mirc ja sitten asentelee valittee quakenetin serverlistasta ja sitte vaa connectaan ja sitten vaan toi kanava sinne ja se on siinä. yksin kertasin ohjelma pitää yhteyttä claanin välillä
 
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,91557.0.html tuolta löytyy myös hyvin ohjeet ircin käyttämiseen. Itse käytän mircciä, mikä on mielestäni helppokäyttöinen.
 
MOro

Joo ois ollu puhetta, parin adminin kaa et voisin joinaa klaaniinne:razz:, jos käy niin viestii vaa.  Jos Pelaamis kykyjä kyselette oon iha jees, voitte kysyy admineilta jotka on pelannu mun kaa :smile:

treQ. QWEEQEEEEE
 
Tämä lienee väärä ketju, mutta eiköhän Temuzumme sen täältäkin löydä. Lisäisin vielä että melko aktiivinen & asiallinen pelaaja on nyt kyseessä.
 
Back
Top Bottom