Asevarasto

Users who are viewing this thread

Jaa-a en omasta mielestäni kyllä oo yhtään kännissä... kävin mesessä Video & audio keskustelussa ja mulle sanottiin että oon ihan umpikännissä... Erehtyminen on inhimillistä muutenkin... siis ette voi rehellisesti sanoa ettette oo erehtynyt koskaan.. ja mulle sanotaan että että tosi usein sanojen kanssa. on niin että oon sanonu ihan eri asiaa ku tarkotan monta kertaa. Tai ainaki useammin ku normaalilla ihmisellä, ja korjauksessa on tullu usein esim. "olen tyhmempi sinä" (siis ku oon suunnitellu kirjottaa jotain ihan eri tavalla, ja sitte kirjottaa eri tavalla ku suunnittelin alussa) Toisin sanoen olen yli-huolimaton.
 
mikkinaattor said:
Tai mitkäs promillet ovat?
Ei hajuakaan. nyt kyl on vähän selvenny pää.. no pitää myöntää että on tässä viime viikolla ollu vähän tullu juotuu enemmän ku pitäis. Yhes vaihees en pystyny koskee nenään, tai siis meni noin pari millii ohi.. ainaki luulen et se oli pari millii.
 
Hetkonen.
Väitätkö että sinulla on tämä:
rpg.jpg

Siis TÄMÄ RPG! :shock:
 
No ei välttämättä varmaan battlefield vietnamista pöllittyä Rocket-propelled-gunia, mutta varmaan jokin sen tapainen...
 
QinNai said:
No ei välttämättä varmaan battlefield vietnamista pöllittyä Rocket-propelled-gunia, mutta varmaan jokin sen tapainen...

jos nyt kuitenki rocket propelled grenade. ei sillä mitään vitun aseita ammuskella.
 
Worbah said:
QinNai said:
No ei välttämättä varmaan battlefield vietnamista pöllittyä Rocket-propelled-gunia, mutta varmaan jokin sen tapainen...

jos nyt kuitenki rocket propelled grenade. ei sillä mitään vitun aseita ammuskella.

Kyllä, näin se taisikin olla. En ajatellut vaan tuli vain automaattisesti gun...
 
Back
Top Bottom