Search results for query: *

  • Users: Cheers
  • Content: Threads
  • Order by date
  1. Cheers

    Korpi - Suomalainen peliporukka

    Terve taas kaikille! Tässä sitä sitten olisi. Entisten Perkeleläisten rakentama peliporukka, jossa pelataan muitakin pelejä kuin Warbandia. Mainittakoon että toiminta muuttunut Perkeleen ajoista. Toimintaa on pyritty parantamaan, sekä laajentamaan. Lyhyt esittelyvideo Korpilaisista...
  2. Cheers

    Perkele! Tournament: Avoin joukkue turnaus!

    جPerkele! Tournament: Avoin joukkue turnausش (Kuva Perkeleen ensimmäisen turnauksen finaali ottelun viimeinen isku!) Tämän 2vs2 tiimi turnauksen teille tarjoilee Cheers & Ajokoira! Aiheesta topic Perkeleen omilla foorumeilla: http://www.perkeleclan.com/index.php?topic=202.msg2988#msg2988...
  3. Cheers

    Clan Damnation, Sister clan of Perkele *Recruiting!*

    • Damnation • Sister-, subclan of Perkele If this turned you on (in anyways) visit Perkele & Damnation forums at www.perkeleclan.com and fill application to join! Or contact Damnation_Ladyboy / Perkele_Cheers in steam, add "Brizzly" Best regards Cheers!
  4. Cheers

    Kuva vastaisku

    Ajattelin testata teidän kaikkien mielenterveyden vajaavuutta tällaisella pienimuotoisella foorumi formaatilla! Kuva vastaisku eli "Counter the Picture", joka on varmasti joillekki foorumoijille tuttua. Ideana on päihittää edellisen henkilön postaama kuva, postaamalla oma kuva, ja lyhyt selitys...
  5. Cheers

    Mitä luulet ehtiväsi tehdä 10 sekunnissa?

    Elikkäs tällainen aihe Nähtävästi täällä saa edelleenkin keskustella vessanseinä tyylillä, kuten myös aikoinaan keskusteltiin.. (Sorry Modet, teille vaivaa lissää :D  ) Joten tässä sitä ois! Postasin aikoinaan kyseisen topicin englanniksi toisella pelifoorumilla ja vastaukset oli mitä...
  6. Cheers

    Uusien tulokkaiden esittäytyminen

    Terveppä terve kaikille! En nähnyt suomipuolella kyseistä topiccia joten päätinpä laittaa pystyyn. Itse olen siis Cheers, olen pelannut M & B:tä aivan ensimmäisestä versiosta lähtien, ostin pelin kun se vielä maksoi hieman päälle 10€, sitä ennen trial moodilla tuhat kertaa läpi :) Ja tänään...
Back
Top Bottom