Uusien tulokkaiden esittäytyminen

Users who are viewing this thread

Cheers

Regular
Terveppä terve kaikille!

En nähnyt suomipuolella kyseistä topiccia joten päätinpä laittaa pystyyn.
Itse olen siis Cheers, olen pelannut M & B:tä aivan ensimmäisestä versiosta lähtien, ostin pelin kun se vielä maksoi hieman päälle 10€, sitä ennen trial moodilla tuhat kertaa läpi :smile:

Ja tänään pitkän tauon jälkeen huomasin kaupassa Warbandin ja tuli ostettua. Edellisen nickin tunnusta / salasanaa en edes muista ja täten on pakko tehdä uusi account tänne. Joitakin satunnaisia posteja tuli joskus muinoin laitettua.

Joten tervehdys teille kaikille! Pistäkkee viestiä kun online tapaatte
 
Terveppä terve vaan.
Ja ei tuo varmaan kovin paljoa haittaa, jos ei "tahallaan/kiusakseen" tehnyt sitä toista accoa.
 
HaloFraak said:
Terveppä terve vaan.
Ja ei tuo varmaan kovin paljoa haittaa, jos ei "tahallaan/kiusakseen" tehnyt sitä toista accoa.

Juu en todellakaan tahalteni tehnyt tätä toista accounttia. Enkä kysynyt adminilta lupaa (ei tullut mieleen, ja en tiedä miten pystyisin ottamaan adminiin yhteyttä jos ei ole accounttia jolla pystyy loggaamaan sisään foorumeille).
Joten syvimmät pahoitteluni jos toimin väärin tehdessäni näin, mutta aikomukseni ei todellakaan ole aiheuttaa minkään sortin pahennusta.
 
Cheers said:
Juu en todellakaan tahalteni tehnyt tätä toista accounttia. Enkä kysynyt adminilta lupaa (ei tullut mieleen, ja en tiedä miten pystyisin ottamaan adminiin yhteyttä jos ei ole accounttia jolla pystyy loggaamaan sisään foorumeille).
Joten syvimmät pahoitteluni jos toimin väärin tehdessäni näin, mutta aikomukseni ei todellakaan ole aiheuttaa minkään sortin pahennusta.

Oletkos tehnyt edellisen käyttäjäsi samalla sähköpostilla kuin tämä nykysesi ? En tiedä saako sillä pelkästään tilin nimeäsi takaisin mutta luulen sitäkin voi yrittää.
 
Kyllä mä uusi tulokas olen vaikka rekisteröidyin jo yli 4 vuotta sitten tänne. Viime viestistä on jo puoli vuotta enkä ole ollut suomipuolella vuosiin tai ylipäätänsä koko foorumilla.
Mount&Bladea pelasin trialina ensimmäistä kertaa jossain 0.60x versiossa, ja olisikohan jopa että johonkin 0.7xx versioon ostin jo avaimen joka on vieläkin käytössä.
Nyt pitäis Warband jossain vaiheessa ostaa, sitä ennen 1.011 versiota tai sitten 0.951 Expanded Gameplay III...
 
Elfy said:
Double-account= Ban
Temuzu said:
Ei välttämättä, jos on adminilta lupa tehdä uusi account. Mutta epäilen että on.
Pyh, pomppikaa nyt vaikka kuuhun.

Cheers said:
Juu en todellakaan tahalteni tehnyt tätä toista accounttia. Enkä kysynyt adminilta lupaa (ei tullut mieleen, ja en tiedä miten pystyisin ottamaan adminiin yhteyttä jos ei ole accounttia jolla pystyy loggaamaan sisään foorumeille).
Joten syvimmät pahoitteluni jos toimin väärin tehdessäni näin, mutta aikomukseni ei todellakaan ole aiheuttaa minkään sortin pahennusta.
No hätä, tervetuloa takaisin.
 
Moikka vaan kaikille :smile:
Kaveri hehkutti warbandia ni tuli hankittua ja täytyy kyl myöntää, iha loisto mättöö :grin: Innostuin viel modailumahollisuuksista ni teinpä accountin tännekki.
 
Ittekki oon pelannu tyyliin ekasta MBstä lähtien enkä oo vieläkään pääsy läpi  :lol:.
 
Joo morjes, ei hajuakaan miks oon laittanu tälläsen mun foorumi nimeks sillo joskus vuonna June 17, 2008, 09:21:17 AM.
Pelannu alkuperäsest mount&bladest asti, oli viel versio 0.6... Mustat kheridit ja se salt mine oli rajui, sit siellä oli se yks torni, Selittäiskö joku mulle mitä varten se edes oli? Kumminkin, Tulin pitkästä aikaa tänne foorumille kattomaan mitä jannut sanoo With fire and swordista, Tosiaan Warband vieläkin paras versio näistä, Aika pahaa rahastusta tuo uusin.
 
Lord Makke said:
Joo morjes, ei hajuakaan miks oon laittanu tälläsen mun foorumi nimeks sillo joskus vuonna June 17, 2008, 09:21:17 AM.
Pelannu alkuperäsest mount&bladest asti, oli viel versio 0.6... Mustat kheridit ja se salt mine oli rajui, sit siellä oli se yks torni, Selittäiskö joku mulle mitä varten se edes oli? Kumminkin, Tulin pitkästä aikaa tänne foorumille kattomaan mitä jannut sanoo With fire and swordista, Tosiaan Warband vieläkin paras versio näistä, Aika pahaa rahastusta tuo uusin.

En nyt rahastuksesta menis sanomaa, ei meinaan hinnalla o peliä pilattu :wink: Vaik tuntuu kyl vähä keskeneräseltä peliltä toi warbandi, onks siin oikeesti joka lordilla ja kunkulla samat tehtävät jotka randomina toistaa itteesä? mut on se kyl silti koukuttavaa puuhaa kasata armeijaa ja vetää lättyyn jokasta rosvoa joka tulee aukomaan päätä :grin:
 
Tsufee said:
Lord Makke said:
Joo morjes, ei hajuakaan miks oon laittanu tälläsen mun foorumi nimeks sillo joskus vuonna June 17, 2008, 09:21:17 AM.
Pelannu alkuperäsest mount&bladest asti, oli viel versio 0.6... Mustat kheridit ja se salt mine oli rajui, sit siellä oli se yks torni, Selittäiskö joku mulle mitä varten se edes oli? Kumminkin, Tulin pitkästä aikaa tänne foorumille kattomaan mitä jannut sanoo With fire and swordista, Tosiaan Warband vieläkin paras versio näistä, Aika pahaa rahastusta tuo uusin.

En nyt rahastuksesta menis sanomaa, ei meinaan hinnalla o peliä pilattu :wink: Vaik tuntuu kyl vähä keskeneräseltä peliltä toi warbandi, onks siin oikeesti joka lordilla ja kunkulla samat tehtävät jotka randomina toistaa itteesä? mut on se kyl silti koukuttavaa puuhaa kasata armeijaa ja vetää lättyyn jokasta rosvoa joka tulee aukomaan päätä :grin:

Kyllähän tuo alkuun varsinkin ekat Mount&Blade versiot oli melko yksipuolisia. Just kun alko kyllästymään liiaksi, niin jostain jysähti esille Prophecy Of Pendor modi ja pelit oli jälleen jatkuvasti käynnissä! Sitten alko pikkuhiljaa siihenkin into palaa, mutta tämän jälkeen jysähtikin pitkään odotettu Warband kehiin >: )

Jeps rekisteröidyin sit iteki tänne foorumille, vaikka pelikokemuksellani on himpun pidempi historia jo. Pelailen miltein joka päivä ZHG Siege-serverillä, tulkaahan morjestelee!

Mahtava olis suomipelaajien kans joskus mättää porukalla, sitä oikeastaan tulinkin täältä foorumilta katselemaan! Ties vaikka joskus pelit pistettäis pystyyn :> korpipelaajia niin harvoin nähny tuolla servereillä roikkumassa.
 
Korpi pelailee yleensä IG:n battlessa ja nditions duel. Omakin servu löytyy jossa harkkaillaan. Siegeä pelaillaan harvinaisemmin, mutta kyllä sitäkin joskus välillä. Jps kiinnostus heräsi ei muutakun hakemus korven foorumeille. :smile:
 
Muihin täällä oleviin verrattuna tulin ilmeisesti myöhässä, mutta olenpa minäkin osani saanut tästä moninpelikulttuurista. Siirryin noin vuoden jälkeen mount&musketiin, ja siellä olen pysynyt... enpä liiemmin ikävöi takaisin.
 
Back
Top Bottom