Search results for query: *

  • Users: JuZZi
  • Order by date
  1. JuZZi

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Mä uskon että joku päivä taivas putoaa niskaan...
  2. JuZZi

    Mitä musiikkia kuuntelette?

    alatte vaa kuuntelee Panteraa.. kuitenki tykkäätte.. :grin:
  3. JuZZi

    Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

    Cheers said:
    Elfy said:
    Mistä lähtien MP:ssä on voinut hankkia agilityä?

    Kappas kappas... Luin väärin!
    mä ymmärsin väärin...  :oops:
  4. JuZZi

    Mount&Blade tyylisi

    Paras tyyppi tällä hetkellä on ratsu/jalkamies. Elikkäs vähän mielen mukaan ratsuna toimii spirited hunter ja päällä on plate armorit. Aseiden virkaa hoitaa morningstar ja siegecrossbow. :grin:
  5. JuZZi

    Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

    Moottoripyöristä en tiedä mutta tässä pelissä ainakin on agilitya saanut kerättyä aina. Nyt ei ole ihan varmaa tietoa muttä näin kuitenkin luulisin. :grin:
  6. JuZZi

    Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

    nyt ei ymmärrä...  :grin:
  7. JuZZi

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Tämän topicin keskustelua on ollut ilo seurata! Repeen näihin teijän vastaväitteisii ja välikommentteihin... :mrgreen: Mut juuh, ite en khyl usko.... Dimebag tosin on jumala.. Pöh, PanterA on jumala!
  8. JuZZi

    Mount and Blade: Warband, yleinen keskustelu

    No säästöjähän ei löydy mutta kesätöihin kyllä piitää mennä että niin...ite varmaa kasaan uuden koneen ku oon tätäki jo väsäilly (on siis parempi kuin ostettuna mutta juu...) :mrgreen:
  9. JuZZi

    Mount and Blade: Warband, yleinen keskustelu

    Radalan said:
    JuZZi said:
    Radalan said:
    JuZZi said:
    No mutta eihän tossa pitäs laitteistovaatimusten hirveen kovat olla vai kuinka? Käsittääkseni tämän romuläjän pitäs pystyy pyörittämään wb:tä... Ja tää todella on surkea kone..  :cool:

    Riippuu ihan siitä miten paskasta koneesta on kysymys.
    En jaksa tarkistaa mutta jokseenkin näin: prossu on Pentium 4 2.6 GHz, muistia löytyy 1gt RAM ja näyttis on  Nvidian Geforce 4 128mt ja sit kai vielä jotain. :lol:
    Kaikki muu voi pyörittää mutta näytönohjain näyttää olevan aika surkea.
    XP löytyy mut kyllä aika äärirajoilla mennään sanoisin... Ikäloppu Dell, ei siltä nyt voi paljoa odottaa... :cool:
  10. JuZZi

    Mount and Blade: Warband, yleinen keskustelu

    Radalan said:
    JuZZi said:
    No mutta eihän tossa pitäs laitteistovaatimusten hirveen kovat olla vai kuinka? Käsittääkseni tämän romuläjän pitäs pystyy pyörittämään wb:tä... Ja tää todella on surkea kone..  :cool:

    Riippuu ihan siitä miten paskasta koneesta on kysymys.
    En jaksa tarkistaa mutta jokseenkin näin: prossu on Pentium 4 2.6 GHz, muistia löytyy 1gt RAM ja näyttis on  Nvidian Geforce 4 128mt ja sit kai vielä jotain. :lol:
  11. JuZZi

    Mount and Blade: Warband, yleinen keskustelu

    Zoltanus said:
    JuZZi said:
    No mutta eihän tossa pitäs laitteistovaatimusten hirveen kovat olla vai kuinka? Käsittääkseni tämän romuläjän pitäs pystyy pyörittämään wb:tä... Ja tää todella on surkea kone..  :cool:

    Vanhaa m&b:tä pyöritti kannettava mainiosti ja se pyörittää hädin tuskin 20 fps:llä warbandia huonoimmilla asetuksilla. Itse sanoisin, että vaatimukset ovat nousseet ja paljon.
    Tais tulla uuden koneen oston paikka... :cry:
  12. JuZZi

    Eriskummalisia sanoja opettajien suusta!?!

    Rommel said:
    "Oikeastaan opettajien/oppilaiden omalaatuisuus koulussani on jo komediasarjan luokkaa, muttei negatiivistä."
    Samat sanat!  :lol:
  13. JuZZi

    Mount and Blade: Warband, yleinen keskustelu

    No mutta eihän tossa pitäs laitteistovaatimusten hirveen kovat olla vai kuinka? Käsittääkseni tämän romuläjän pitäs pystyy pyörittämään wb:tä... Ja tää todella on surkea kone..  :cool:
  14. JuZZi

    Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

    Mulla kävi tollee ku "modasin" (pelleilin tiedostoilla) ja siihen autto ku peruutin kaikki mitä tein...
  15. JuZZi

    Mitä musiikkia kuuntelette?

    Mitä mieltä ootte, onko Lars hyvä rumpali? Ite en oikee tykkää sen soitosta jotenki yksinkertasta...no mutta emmä oikee tykkääkoko bändistä.. :grin:
  16. JuZZi

    Mitä musiikkia kuuntelette?

    Amorphiksessa autto juu, ja sitten vielä Panterassa kun Glaze korvattiin Anselmolla.
  17. JuZZi

    Mitä musiikkia kuuntelette?

    Kumpi on /oli parempi laulaja AC/DC:sä eka vai nykyinen?? Nimiä en tiedä ku en bändistä diggaa yksinkertaisuuden vuoksi... mut sen mitä oon kuullu ni edellinen laulaja oli parempi..
  18. JuZZi

    Aloitus taktiikat

    Viimeisimmällä luomuksellani keräsin rhodok sharpsoottereita ja sitte tein kaikkee jännää:razz:
  19. JuZZi

    Väkivalta

    Cheezburger said:
    Temuzu said:
    Itse ajattelen että jos tappelee, tappelee rehdisti, paljain käsin eikä vedä jotain moraa taskusta ja tuikkaa.

    Näin. Pointtisi on varsin selvä, ja yhdyn kyllä siihen. (omfg, mind rape!!!!) :shock:

    mäpä vedänki taskusta morningstarin...  :lol: siis... oikeesti... yhdyn ylläoleviin kommentteihin! Kautta PanterAn
  20. JuZZi

    Pantera; overrated or not? You decide.

    I think that PanterA is underrated. It's just so awesome band. PanterA is the best band forever. some offtopic: i think that metallica is waaay too overrated...
Back
Top Bottom