Recent content by Sotamies

  1. Sotamies

    War at Scandinavia (fin)

    Ei ole ollut aikaa tehdä ja modi jäi... Voisin kyllä joskus jatkaa modin tekemistä, mutta tällä hetkellä KUOLLUT.
  2. Sotamies

    Mount&Blade With Fire And Sword (yleinen keskustelu)

    Ostin With Fire and swordin, ja se oli pettymys minulle. Kertokaa omia mielipiteitänne ja ajatuksianne pelistä tänne.
  3. Sotamies

    Jääkiekon MM-kisat

    Suomi pojat finaaliin asti :grin:.
  4. Sotamies

    War at Scandinavia (fin)

    No olen aika alussa koska modaamisessa menee kauan jos sitä tekee yksin, joten kärsivällisyyttä. :neutral:
  5. Sotamies

    War at Scandinavia (fin)

    Leij0na said:
    Sotamies said:
    Leij0na said:
    Suomi aiheiset modit ovat hyvin harvassa.

    Niin no, Suomi ei kuulu skandivaviaan.  :roll:
    Kuului tuohon aikaan. :!: Siis kun se oli Ruotsin alaisena.

    No huhhuh...
    Suomi ei ole kuulunu Skandinaviaan, koska tuohon aikaan ei vielä ollut "Suomea" silloin oli vain Ruotsi.

    Scandinavia is a region in northern Europe that includes Denmark and the Scandinavian Peninsula's two countries, Norway and Sweden. In common English usage, Finland, Iceland, the Faroe Islands and Greenland are sometimes grouped with Scandinavia. The term Nordic countries refers to Denmark, Norway and Sweden as well as Finland and Iceland, and associated territories.
    TOTTA! oli vain Ruotsi
  6. Sotamies

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    SopuliApina said:
    Raamatun Jumala on viimeinen asia johon itse voisin uskoa. Suuri osa Raamatun opetuksista on otettu Antiikin ajoilta oppineiden saarnoista. Vedenpaisumus ja moni muu tapahtuma löytyy ennen Raamattua kirjoitetusta kirjallisuudesta. Ennen kuin flame alkaa niin muistutan, että kysehän oli mielipiteistä, jokainen uskoo mihin uskoo, itse taas en voi kuvitellakkaan uskovani tälläiseen kopioituun valtion pakkosyöttö uskontoon. Ei ainakaan tässä muodossa.
    Olen samaa mieltä!
  7. Sotamies

    The Army of the Grand Duchy of Finland (SSA)

    i am in (sisällä ollaan kerro sitten tarkemmat ohjeet) :grin:
  8. Sotamies

    Nations Cup 2011: Suomen Maajoukkue | Ohi on, kiitoksia! :)

    ää tota en ehkä voi sori koska oon niin myöhässä ilmoitautumisessa ja mun pitää tehä mun modia

    mutta voin kyl nyt pelata jos ootte jossain servussa

    Ja opetellaan painamaan sitä MODIFY-nappulaa sen sijaan että tehdään uusi viesti heti oman edellisen perään. -J
  9. Sotamies

    War at Scandinavia (fin)

    Hei! Olen tekemässä modia skandinaviasta vuonna 1200-1250. En siis ole alakoululainen mutta halusin kertoa asiasta suomalaisille, siis jos jollakin on jotain ideoita kertokaa. Tarvitsisin apua! Taide olisi kiva jos saisitte jotain kuvia. Olen jo aloittanut työt mutta olen aika alussa joten tähän...
  10. Sotamies

    B Fantasy [WB] GRIM AGE - Skirmish MOD is CLOSED

    Looks really good :grin:. I look forward to this.
Back
Top Bottom