Mount&Blade With Fire And Sword (yleinen keskustelu)

Mitä mieltä ootte tosta uudesta pelistä?

  • ERINOMAINEN

    Votes: 4 22.2%
  • Hyvä!

    Votes: 3 16.7%
  • Ihan ok

    Votes: 2 11.1%
  • Huono

    Votes: 5 27.8%
  • Surkea

    Votes: 2 11.1%
  • Roskaa

    Votes: 2 11.1%

  • Total voters
    18

Users who are viewing this thread

Sotamies

Recruit
Ostin With Fire and swordin, ja se oli pettymys minulle. Kertokaa omia mielipiteitänne ja ajatuksianne pelistä tänne.
 
Ostin itsekin, ja pelissä olisi PALJON korjaamista, jos pelaan renessanssi-borokki tyylisiä modeja niin pelaisin Mount & Musket Battalioniaa
 
@Da_mambo

Riippuu vähän miten paljon vaadit peliltä. Olen saanut itse sen käsityksen, että käytännössä Fire&Sword on kaupallistettu modi. Itse en millää hirveällä innolla osta sitä sen takia. Itse olen muutenkin kuullut vain huonoja puolia siitä eikä oikein kukaan ole tuntunut tykkäävän siitä. Sehän kuitenkin maksaa vain kympin ja kyllä jonkin modinkin single playeriin voi mennä kymmeniä tunteja ja onhan siinä multiplayerkin. Voihan sen ostaa vain tukeakseen hyvää peli valmistajaa (omasta mielestäni ei ole kyllä mikään loistava peli valmistaja, mutta onpahan onnistunut tekemään hyvän peli pohjan).
 
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,171451.0.html

/itsemainostusta

No, omasta mielestä peli on yksinpelinä aika mahtava, kuin laaja modi Warbandille. Moninpeli taas on ihan perus mättöä. Modeja ei siis vielä oli juurikaan, vaikka pari on tekeillä, ja muistaakseni miltei kaikki Warband modit tomivat myös WFaSissa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun Taleworlds pistää modin myyntiin.
 
Huonolta kuullostaa mitä olen kuullut, ku ei voi edes kylistä joukkoja värvätä.
Mutta toisaalta voi myrkyttää vihollisten vedet  :twisted:
 
Kyllä voi kylistä värvätä miehiä. Sinun pitää saada täydet oikeudet ensin valtiossa eli olla uskoutunut kuninkaalle. Sen jälkeen voit kylistäkin saada joukkoja.
 
Mielestäni todella hyvä peli. Pidin warbandista ja pidän tästäkin. Ainoa mikä suoranaisesti ketuttaa on se, että kuolee niin helposti. Esimerkiksi siegen alussa kun muurit on täynnä kiväärimiehiä niin potuttaa kuolla johonkin kutiin ensimmäisillä sekunneilla. Ei siinä kauhean paljon edes paras armori auta.

Secret of black mace (yksi kolmesta päätarinasta, se kasakoiden tarina) oli mielestäni ihan hieno vaikka mulla olikin alussa todella paljon ongelmia sen kanssa. Muista tarinoista en tiedä vielä mitään.

Kaikenkaikkiaan loistava peli! Steamin mukaan jo 79 tuntia kulutettu peliin  :grin:
 
Comrade Temuzu said:
Mikä on kyllä turhaa, merc campeista saa parempia joukkoja.

Eikös merccujen tuo palkka/laatu suhde ole kuitenkin huonompi kuin normi joukkojen? Ainakin nativessa ja aika monissa modeissa mercut ovat aivan törkeitä palkkarosvoja.
 
Zoltanus said:
Comrade Temuzu said:
Mikä on kyllä turhaa, merc campeista saa parempia joukkoja.

Eikös merccujen tuo palkka/laatu suhde ole kuitenkin huonompi kuin normi joukkojen? Ainakin nativessa ja aika monissa modeissa mercut ovat aivan törkeitä palkkarosvoja.

Joo, ne on moninkertaisesti kalliimpia joukkoja mutta tässä pelissä ei kyllä rahasta pitäisi olla pulaa. Siltikin itse käytän niitä yksiköitä mitä satun ilmaiseksi/halvalla saamaan, eli voitettujen vihollisten vangit ja tavernien mercit.  Ainakin tähän asti niidenkin kanssa pärjänny.
 
Hyvä on myös että voi laittaa pankkiin rahaa nostamaan korkoo, ihan hyvä laittaa alussa muutama raha sinne likoomaan ni voi sit myöhemmin hakea ison potin.

Zoltanus said:
Eikös merccujen tuo palkka/laatu suhde ole kuitenkin huonompi kuin normi joukkojen? Ainakin nativessa ja aika monissa modeissa mercut ovat aivan törkeitä palkkarosvoja.
Laatu on minusta ihan hyvä, ehkä parempi kun normaali joukkojen jos olet päivittänyt aseita ja armoreita ja paranee vielä jos saat päivitetty niitä myös taidolta.
Palkka toki nousee kun saa paremmas mut ei minusta ole kovin paljon jos pitää maksaa pari tonttua joltain 100 muskettimieheltä.
 
Mä tykkään pelistä ihan kivasti mutta en tajuu mistä niitä joitai joukkoja saa (esmi: scottish swordman ja footmanit ja kivääri miehet joita nämä warlordit ja kuininkaat käytää  :evil:) mutta hyvä on että kylistä saa aivan perkuleesti fyrkaa :razz:
 
Back
Top Bottom