Recent content by Skyddis

1. Skyddis

Nations Cup 2016 SWE eller SCA?

Att väcka känslor kan vara underhållande. Jag tror att det skulle kunna bli en rätt skoj match. NC2016 vs NWWC2016, vi väntar på att ni ska visa oss vart skåpet skall stå i Native melee combat. [Edit: Jag gissar att ni lämnar WO i native också då, synd]
  2. Skyddis

Nej att försvar blir enklare betyder att anfall blir svårare(eftersom det nu är så himla enkelt att hålla reda på färre riktningar). Blir det 50% enklare att blocka blir det ju automatiskt 50% svårare att träffa/få nån att blocka fel. Ja tricks är ao. Det är ju bara att nån med kontakter...
  3. Skyddis

Ja ju färre riktningar desto enklare att blocka = krävs mer skills för att ha ihjäl någon. Eftersom ni inte "vill" möta oss på nw så kan jag höra med grabbarna om vi kan köra melee combat på native enbart ist? Fast utan cav och archers/crossbows. Bara ren melee såklart.
  4. Skyddis

2, 4, 6, 8 etc anfallriktningar. När det väl kommer till kritan så handlar det om skicklighet ändå. Så det är enbart dig själv du skulle "dumba ner" isf. Vi kör nw för eran är mkt intressantare och tilltalande för oss än pil med båge och stora rustningar, smaksak. Ta bort archers och cav så...
  5. Skyddis

Jag ser bara ursäkter min vän  :lol: Seså, var konstruktiv nu och kom med andra förslag ist. Så genomför vi detta.
  6. Skyddis

Tjenare grabbar, vad sägs om en vänskapsmatch 8 mot 8 mellan Native och Napoleonic Wars "landslagen". Nått i stil med groupfighting först till 15, en match på NW och en på Native. Vet att ni kör scrims med cav och pilbåge men vad sägs om 4st med awlpike och 4st med greatsword eller nått? Som...
  7. Skyddis

The Original L'Aigle Thread, for the sake of history. Be ye warned.

Multiplayer, the mod isnt really released until they release the MP. That's what counts. Ples hurry, <3
  8. Skyddis

Amazing work Docm, now I just have to wait for MP.
  9. Skyddis

Petition to Taleworlds to release a source code to FSE! We want updates!

+1 Dont lose the few still here Taleworlds
  10. Skyddis

Custom skin showcase.Frontpage RE-Updated

Where can I download it?
  11. Skyddis

3y and Im still waiting..  :D
  12. Skyddis

Infanterie Regiment "Freiherr von Strauch" Nr. 24

Y do dey heff to be mad, its only a game -Ilya Bryzgalov