BNL GAMES

Users who are viewing this thread

Wolfang said:
WoT beschouw ik niet echt als een game.
@Fries, ik weet dat TES de reeks is en dat Bethesda da maakt. Ik ben moe.
Assassins Creed valt ook door de mand, sorry.

NOG VOORSTELLEN, ge moet u case wa argumenteren.

Alleen omdat het gratis is?

Hhaha, world of tanks is 10x beter dan CoD :eek:
 
MaHuD said:
Wolfang said:
WoT beschouw ik niet echt als een game.
@Fries, ik weet dat TES de reeks is en dat Bethesda da maakt. Ik ben moe.
Assassins Creed valt ook door de mand, sorry.

NOG VOORSTELLEN, ge moet u case wa argumenteren.

Alleen omdat het gratis is?

Hhaha, world of tanks is 10x beter dan CoD :eek:
Meh....dunno, kan je dat beargumenteren?
 
Speelt Jome WoT niet?

Iig moet ge da spel niet 'kopen' en moet het dus sowieso al niet opgenomen in het lijst van spellen dat we met zn allen gaan kopen.
 
hm?

Wolfang said:
OKEE, HIER IS DE LIJST VAN GAMES DAT DE MENSEN VAN DE BNL FORUM OP HUN PRIORITEITEN LIJST ZULLEN ZETTEN:

-Skyrim
-Battlefield 3
-...


andere voorstellen zullen moeten gepost worden en een groot genoeg support krijgen voordat ze hier komen te staan.
Dussss als we allemaal BF3 kopen= zalig
of Skyrim, gwn omdat TES altijd de beste games maakt.

Wil niet persee zeggen kopen, downloaden van een gratis spel kan net zo moelijk zijn. ( traag internet of w/e)
 
Ik download al mn games via steam in een paar seconden  :cool:

En nu ben je geinformeerd over de regels.

WoT is geen spel. Het is zoiets zoals runescape.
 
Renkoo said:
Runescape is gaaf!
Highfive!

Edit :

Moest weer effe keke, maar denk toch dat ik battlefield 3 ga halen.
http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/videos/frostbite-2-features-trailer-nl

Ziet er nog steeds strak en uber vet uit.
Kan niet wachten om rustig door een mooie wijk te lopen en dan BAM, kogels die om je oren vliegen en niemand die ergens veilig achter een muurtje kan zitten, omdat nu sommige wapens dat muurtje volledig kapot kunnen maken.
Of gebouwen waarop campers zijn met c4 naar beneden halen.
...
Dat laatste lijkt me ook een keer geinig om dat bij een van jullie uit te halen.  :lol:
Zit je gewoon rustig op een gebouw, net wat kills gemaakt en dan BAM, stort je naar beneden met het gebouw.  :lol:
 
Dat laatste lijkt me ook een keer geinig om dat bij een van jullie uit te halen. 
Zit je gewoon rustig op een gebouw, net wat kills gemaakt en dan BAM, stort je naar beneden met het gebouw. 
Dat doe ik alleen maar in BFBC2. Heerlijk.
 
Wolfang said:
Speelt Jome WoT niet?

Iig moet ge da spel niet 'kopen' en moet het dus sowieso al niet opgenomen in het lijst van spellen dat we met zn allen gaan kopen.

Speelde. Was redelijk leuk. :razz:
 
Rams said:
Dat laatste lijkt me ook een keer geinig om dat bij een van jullie uit te halen. 
Zit je gewoon rustig op een gebouw, net wat kills gemaakt en dan BAM, stort je naar beneden met het gebouw. 
Dat doe ik alleen maar in BFBC2. Heerlijk.
*neemt notitie* ''Ga geen gebouwen in tenzij Rams eerder erin gaat.''
FrisianDude said:
Wolfang said:
Het is zoiets zoals runescape.
... een gratis spel, dus? :lol:
Ja, het is gratis.
Hoewel, als ik moest kiezen tussen Runescape of WoT, dan zou het toch echt WoT worden.
In Runescape zit net zoveel actie als een...een....ppff, als iets wat maar niet echt super word en zijn slechte imago kennelijk blijft houden.  :lol:
 
Wolfang said:
Ik download al mn games via steam in een paar seconden  :cool:

En nu ben je geinformeerd over de regels.

WoT is geen spel. Het is zoiets zoals runescape.
Als een bedrijf een gratis spel publiceert is het slecht? Het is toch geweldig dat een bedrijf dit voor de mensen die niet zo veel geld kunnen uitgeven aan games doet.

Hoe kan je uberhaupt WoT met Runescape vergelijken, het zijn compleet verschillende ganres. En dan nogmaals het allerbelangrijkste;
Rams said:
Het is niet besmet met 12 jarigen.
 
Back
Top Bottom