Voor alle RP-ers Battlemaster

Users who are viewing this thread

ah kak, i've been wounded! kan nu geen kut doen, nadat ik een week lang getravelled heb tussen vaal en moonbay ;_;

positief gezien, ik had ook dood kunnen gaan als hero!
 
In other news, ik heb ziek veel geld van een grote kerel van SA genomen toen hij in gevangenis gekomen is. Die is nu keipissed en wilt dat heel SA (Morek/Astrum etc.)  Barca aanvalt, duidelijk een plan van Luria om onze alliantie met hen kapot te maken. Ondertussen zit ik lekker alles uit te delen aan de Barca adel.

Oh en wat is dit, een nieuwe Lurian prisoner. Leven van een judge is grappig, alleen jammer dat het zoveel honour/prestige kost om telkens al da goud af te snoepen.
 
Ja kben niet meer opgekomen vr Lord Justice wegens examens en vakantie die komt, maar Barca lijkt beter en beter te doen :smile:
 
Meanwhile in Might&Fealty ben ik Koning can Ascalon, het grootste non guided-start realm. Enige nadeel is dat blijkbaar ik geïnfiltreerd ben door Rathgar mensjes en die nu rebelleren en hun hele Duchy naar het Noorden willen sturen. Zo vet random, en het slaagt op niks. Ook al winnen ze nu, ik kan gewoon wachten en meer troepen maken om ze in een volgende oorlog af te maken. I mean, hun beschermers zitten 100'en km's int Noorden, en wij haddne net op dit punt een Rathgar raid afgeslagen (Oh dat was zo zalig)
 
Wat een kut-natie Swordfell, na de examens keer ik naar Barca terug en probeer ik nog eens Lord Justice te worden :razz:
Hier heeft the judge net een van de belangrijkste lords zonder proces gebant, de nieuwe ruler heeft de belastingen opgetrokken naar 50% voor de dukes (die het aan de knights doorrekenen)  en één van de belangrijkste dukes is openlijk in militaire opstand gekomen. Het probleem met Swordfell is denk ik dat ze ondertussen zo'n complex systeem met regeltjes en wetten hebben uitgedokterd, dat het nu een eeuwigheid duurt om een idee in de praktijk om te zetten. Een natie die kleiner is dan Barca ooit was heeft maar lieft 3!!! legers.
Swordfell zal nooit machtig worden. Hun land is rijk en heel strategisch gelegen, maar ze hebben geen stabiel bestuur. Misschien is een miltaire coup het beste wat er nu kan gebeuren daar.
Eens ze overeenkomen kunnen ze dan misschien in het belang van de democratie Barca komen helpen :razz:
 
Back
Top Bottom