cRPG mod pelaajat ja kysymykset

Users who are viewing this thread

Kertokaapa joku viisas että onko tässä nimenomaisessa modissa mitään ideaa. Olen silloin tällöin vaihtanut cRPGhen kun Nativen puolella ei oo oikeen ollu pelejä ja kaikesta päätellen pelin ideana on hommata omalle tyypille levyhaarniska sekä cookie-sword, ja juosta tappamaan kaikki vastapuolen hankomiehet.
Jotain järkeä? Pystyn yleensä tekemään tuon saman tempun myös Nativen TDM:ssä, vaikka siellä kaikki aloittavat samalta viivalta.

Ja tuo Strategus. En ole perehtynyt tarkemmin, mutta pikavilkaisulla tuo näytti joltain klaanitouhuilulta joihin muilla ei ole asiaa. Jos ei kuulu mihinkään klaaniin eikä ole kiinnostunut kuulumaan jatkossakaan, niin tuoko tämä kyseiseen modiin mitään lisäarvoa.


Tällä hetkellä omalla Hahmollani on yllään jonkinsortin kevyt nahkahaarniska ja osun varsijousella miehen kokoiseen maaliin ehkä kahdestakymmenestä metristä (huikeaa), Great Axe heiluu sen verran nopeasti että en enää kuole sillä välin, kun tyyppini mietiskelee torjuako vai ei, mutta kuitenkin niin hitaasti että vastasivalluksista on monesti turha haaveilla.

Kertokaa joku hyvä syy, miksi minun pitäisi kehittää tätä hahmoa edelleen. Tähän mennessä melkeinpä ainoa hupi on ollut yrittää tappaa niitä vastapuolella heiluvia haarniskamiehiä omalla reilusti huonommalla tyypilläni. Tähän mennessä ennätys on kolme levyhaarniskamiestä + yksi charger yhdessä taistelussa...
Niin ja jatkuva vihelteleminen :cool:
 
Grindaus... ARGH

Jostain kumman syystä se ei oikeen nappaa niin paljon että viettäisin kolme kuukautta tappamassa talonpoikia saadakseni parhaan haarniskan.
 
Tuohon nyt tuli tuo strategus niin itse ainakin aloitin uudestaan. Strateguksessa on se hyvä puoli, että voi jättää tyypin tekemään töitä kaupunkiin/kyliin, niin saa rahaa koko ajan, eikä tarvitse paniikissa grindata  :razz:.
 
Liettualaiset kyrsiintyi kun raiskasin niiden maajusseja, nyt olisi 5 aikaan yöllä matsi niitä vastaan Strateguksessa. Jos olette hereillä siihen aikaan ja Strategus löytyy, tervetuloa mukaan :wink: Taistelu on siis minun 24 miestä vastaan niiden about 9, joten pitäisi mennä vaikka vasemmalla kädellä läpi. Niin ja palkkaa en voi maksaa 100 denaaria enempää, meni varusteisiin yllättävän paljon :lol:
 
Kyllä. Tässä on lista varusteista jotka ostin, kymmenen kutakin:

Skirmisher Armor
Nordic Leather Helmet
Steppe Armor
Vaegir Helmet
Nordic Shield
Round Shield
Boar Spear
Nordic Sword
Khergit Arrows
Nomad Bow
Italian Falchion
Pickaxe
 
En taida pystyä enää. Ilmeisesti 12 tuntia ennen pelin alkua ei saa enään palkata. Mutta ei siitä kummoinen tappelu oo tulossa, mun puolella on 3 miestä, niillä on nolla :lol: Että en odota itsekkään siihen asti, vaan menen tod. näk. nukkumaan.
 
Pitäisi pystyä jotain viisi minuuttia ennenkin palkkaamaan kun minut on aina palkattu siinä ennen kahta tuntia pelin alkua ja joskus taisi olla alle 10 minuuttia. Mutta joo ei varmaan ihan järkevää palkata lisää miehiä  :razz:.
 
Olisko innokkaita suomalaisia tekemään omaa factionia? Ja minustahan tulisi tietenkin kuningas...

Hih

Minulla on jo jonkun verran rahaa ja varusteita, ja olen matkalla rekryämään sotilaita Sharizista.

Tarkemmin:

Elfy
Troops: 9
Gold: 1051
Rank: 10
8 Skirmisher Armor
1 Churburg Cuirass
1 Sarranid Guard Armor
8 Norman Shield
8 Plain Board Shield
8 Leather Gloves
8 Mail Coif
8 Khergit Leather Boots
2 Shortened Spear
8 Hammer
8 Scimitar
4 Mail Chausses

Edit: Päivitystä
 
No niin pojat! Huomenna klo 16.00 taistelu, minun 36 sotilasta vastaan jonkun randomipelaajan 16. Paikkoja minun puolelle on vielä 34 vapaana,
joten kaikki mukaan. Varustelista:

8 Skirmisher Armor
1 Churburg Cuirass
2 Mail Mittens
1 Sarranid Guard Armor
8 Norman Shield
8 Plain Board Shield
28 Leather Gloves
8 Mail Coif
8 Khergit Leather Boots
2 Shortened Spear
8 Hammer
1 Black Helmet
1 Sarranid Veiled Helmet
2 Plated Boots
8 Sarranid Leather Boots
8 Steppe Cap
8 Light Spiked Club
8 Old Round Shield
8 Khergit Armor
8 Scimitar
4 Mail Chausses
20 Battle Axe
20 Footman's Helmet
20 Light Leather Boots
20 Aketon

Komentaja, jonka itse valitsen, saa Sarranid Veiled Helmetin, Mail Chausset, Mail mittenit sekä Sarranid Guard armorin. Churburg cuirass, mail chausses, Mail mittens ja black helmet ovat minulle (Elfy), joten ei kannata ottaa mitään edellämainituista jos haluaa palkkaa.

Anteeksi tupla.
 
Hintaa voitte ehdottaa, katotaan mihin rahat riittää. Vastapuolella ei ole vielä pelaajia, meillä kaksi (minä ja joku).

Zoltanus, voin tulla jos haluatte. Ei Strateguksessa taida olla muuten mitään mahkuja saada fiefejä tai pärjätä muutenkaan.

@Temuzu, se on kingdom of Hegemony, mikä siellä listassa näkyy.

@Zoltanus linkki Strategus topicciin, jos on?
 
Kyllä tietenkin halutaan sut mukaan (oletettaen, että sinut hyväksytään klaaniin :wink:). Tuun nyt kuitenkin ilmatteeks, kun potentiaalisesti voit tulla.
 
Back
Top Bottom